Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
Tož zkusím taky přidat 2 aktuální fotky, i když nemůžu nabídnout záběry z tak atraktivního prostředí, jakým se poslední týden prohání šťastný kolega dýdžej...
Loni to ještě v dubnu vypadalo, že nakonec snad změníme pranostiku na KVĚTEN BÍLÝ, POLE SÍLÍ...
Ale letos je to jednoznačný: BŘEZEN, NA MOTORKU VLEZEM !
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
no dneska sem chtěl vyject po hřebeni Krušných Hor protože bylo bez oparu .. a tak sem plánoval trasu K.Vary - Klínovec - Vejprty - a dál bylo v plánu Hora Sv.Kateřiny a Moldava a ...
jenže jak to tak chodí chceš-li rozesmát pánaboha - řekni mu o svých plánech
.. ve Vejprtech 60km od domova začal motor občas poškubávat, aby 10km za civilizací se rozsvitila kontrolka čerpadla benzínu a tak sem zastavil, že to bude asi čerpadlo a že necham motor vychladnout a po nějaké chvili už sem nenastartoval - zapalování přestalo reagovat na klíček .. aneb mrtvo pusto bez kontrolky .. a nedej Bože vysoko v horách v údolí oblast bez mobilního signálu .. .. pomačkal sem spojení drátů na který sem došáhl a stále mrtvo ..
takže sem tlačil do nejbližší vesnice pro odvoz, bohužel neklaplo takže sem tlačil dál přes kopec abych zjistil že je za ním ještě další prudký stoupání cca 800m!
tak tedy odpočívám a napadlo mně mrknout na baterku .. otevřu kryt a samozřejmě! červenej plusovej kablík na volno, 4hranná matka se vyklepala a zmizela .. nouzově sem tedy zavřel podsedlový kryt a mezi něj a +svorku sem dal složenej obal od nářadí tak, aby šroubek nevypadl ..
UFFF .. dobře to dopadlo a dojel sem prostě je to kroska a jednobuch a tak je zapotřebí občas prohlédnout eventuelní nedotáhlé šroubky .. z většího výletu sešlo a adrenalinově sportovní průběh měl dobrý konec .. nicméně alespoň pár fotek Božího Daru, Klínovce a Oberwiesenthalu s kopcem Fichtelberg ..
a PS: je parádička že Vary jsou ze 3 stran sevřený horama z jihu Slavkovský les, ze severu Krušné Hory, na východě je Doupov a na západě díra po Sokolovský uhelný ..
Naposledy editováno 11.03.2014 20:26:42
Ahoj,
teda moc dobře se to nečetlo; už to vypadalo, že s mrtvou mášou budete spát pod širákem nebo někde ve stodole u hospodáře.
Ale konec dobrý, všechno dobré - a každá takováto "závada" motoristu fyzicky i psychicky zoceluje
dydzej píše: ...napadlo mně mrknout na baterku .. otevřu kryt a samozřejmě! červenej plusovej kablík na volno, 4hranná matka se vyklepala a zmizela .. nouzově sem tedy zavřel podsedlový kryt a mezi něj a +svorku sem dal složenej obal od nářadí tak, aby šroubek nevypadl .. UFFF .. dobře to dopadlo a dojel sem prostě je to kroska a jednobuch a tak je zapotřebí občas prohlédnout eventuelní nedotáhlé šroubky .. z většího výletu sešlo a adrenalinově sportovní průběh měl dobrý konec ..
Sice to dobře dopadlo a rozumně (pře)dimenzovaná palubní elektronika WRka to snad přežila bez úhony, ale na dobré kontakty baterky obecně VELKÝ POZOR - baterka tam není jenom pro startování, ale tvoří v palubní síti velmi potřebnou "protiváhu" dvojice alternátor-regulátor a mj. i tlumí a filtruje svou kapacitou napěťové špičky a vykrývá zvýšené proudové potřeby. Jednoduše řečeno, funguje jako mocný stabilizační člen palubní sítě, a to ze svého pohledu dovnitř i ven. A při její absenci nebo jejím enormně špatném stavu by mohlo dojít k poškození elektrické výstroje motorky/auta - a není to tak neobvyklé, stává se to...
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
SuperSic58 píše: Jo okolí Karlových Varů je snad nejkrásnější část naší vlasti. Dýdžej má velký dar. Zrovna včera jsem si(byť jen služebně autem) kus této krajiny projel, počínaje Lázněmi Kynžvart, přes Prameny, Bečov, Březovou, Vary, Ostrov, Jáchymov, Božák a dolu na Klášterec. Příroda, scenerie, zkrátka poezie...
čau supersic58: CRF250L nakonec neklapla páč se naskytla dobrá koupě WR250R .. osobně si myslim že schopnej jezdec na CRF udrží krok s jezdcem na WR
co se týká okolí Varů tak je to tady ideální na enduro .. když jsem jel do olomóca pro WRko tak sem si řikal kde ty kluci brněnský jezdí, páč samý pole, občas remízek a nikde pořádnej souvislej kus lesa .. musí holt na Vysočinu nebo do Beskyd ..
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
když ona ta naše zem je skoro celá nádherná, a na malém prostoru je soustředěno tolik rozmanité krásy, že to dokáže vzít člověka pořádně za srdce. Skoro každý kout naší malé zemičky má své velké kouzlo, třeba i poklidně zádumčivé jižní Čechy v kontrastu k divokým horám anebo moje milovaná melancholická překrásná Vysočina:
Já vám to pane povídám, na ranní vítr teď čekám,
ať vypráví mně, jak se toulal nad ní.
Snad vinen je pohár co leží tu, že vítr v ranním přeletu
mně voní, hmm voní, Vysočinou, Vysočinou.
Za mnou poštovní vůz dlouho míle krájí,
dálkou zrozenou nemoc posílí jen,
s ní prchají léta, odplouvá mládí,
lék mně v šatě nočním nabídl sen.
O tom, že na horách se mlha k útoku dolů řadí,
jak potok loukou pádí si nechám zdát.
O lesním přístřešku, kde v měsíčním lesku vítr bloudí,
o rose studící, o toulce vonící Vysočinou, Vysočinou.
Ráno každý sen, i ten tulákův, slunce ruší,
pak na tisíc ozvěn noční děj stále má.
Jednou odešel a teď dálku denně krátí,
vám prozradím, ten poutník, to jsem já.
Na známou stanici můj vlak se brzy vrátí,
tam si kolejí špásem do polí jen tak sáh,
zpomalí útlé vlákýnko páry, až stojí,
oči zapíjí, setkání, s Vysočinou, Vysočinou.
Proč Vám to pane povídám, když vítr líp to řekne sám,
co je za kolejí, která v trávě končí,
jen počkejte se mnou chvíli tu,
na vítr v ranním přeletu
jak voní, hmm voní, Vysočinou, Vysočinou,
Vysočinou, mojí Vysočinou...
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
SuperSic58 píše: proč ty louže neobjedou? V terénu sice jezdim rád, ale když narazim na velký bahno nebo nějakou fest louži, tk to objíždim. Přeci jenom si tak trochu vážim věci, ve který sem utopil hromadu svých těžče vydřených peněz Ale když to dělá druhej, rád se kouknu, to jako jo
protoze sou to turci
vysly mu vsechny louze tak myslel ze vyjde i tahle, bohuzel pro nej se tam zapichnul ..¨
jinak je fajn ve srovnani s vnitrozemim bulharska kde je stredovek a mrtvo - tak v prvni turecky vesnici za hranici to zacina zit - vsichni jsou aktivni, sedi nebo neco delaj venku a a milujou svoji zem .. doporucuju project si turecko a pobejt tam nejakou chvili ..
Aktuální dotaz prostřednictvím PM:
********, Dnes v 13:20
Zdar, koukám na tvoje zkušenosti s WR 250 X, mno co ted máš za motorku...?
Kolik jsi pak po zajetí a ježdění na plný plyn měl spotřebu? Kolik jsi na ní najezdil celkově a měl jsi větší nějakou závadu či dražší udržbu? Jinak já už zažil 5x nových motorek a každý prodejce mě řekl točit a točit !!! Samo sebou ne do červenýho, ale co si 100% pamatuju FZ6 do 8tis prvních 1000km PŘITOM YAMAHA PSALA 6TIS/OT...
_____
Ahoj,
jestli jsi měl v rukách už 5 nových motorek, tak to by ses mohl spíš Ty podělit s ostatními o zkušenosti s jejich zajížděním...
"Co máš teď za motorku?"
Mám jich víc, a jedna z nich je ta Yamaha WR 250X, o které se v dotazu zmiňuješ.
"Kolik jsi pak po zajetí a ježdění na plný plyn měl spotřebu?"
Na plný plyn jsem nikdy s žádnou motorkou ani autem nejezdil, a ani s WR 250X ne.
Jezdím poklidné kochací jízdy, preferuju okresní silnice, a celkovou průměrnou spotřebu u Yamahy WR 250X mám 2.78 l/100km. Viz o pár příspěvků výše statistika z palubního deníku.
"Kolik jsi na ní najezdil celkově"
Aktuální nájezd mám na WRku něco ke 2.400 km, nevím to teď z hlavy přesně. Minulý víkend jsem si vyfotil na památku odometr se samejma dvojkama (2.222 km) - viz příspěvek na začátku této stránky.
"Měl jsi nějakou větší závadu?"
Ne. Ani větší, ani menší, ani jakoukoliv.
"...či dražší udržbu?"
Ne. Je to stříkačka, takže není potřeba žádného seřizování, a je to jednoválec, takže ani žádná synchronizace klapek či vstřiků. A ventilové vůle se u tohoto kvalitního motoru kontrolují (a v případě nutnosti vymezují podložkami) až po 40 tisících km, a toho se já při mém nájezdu (na WRku zatím zhruba pouhých tisíc km ročně) už asi v tomto životě nedočkám...
Takže akorát občas se mrknout na vzduchový filtr a přes zimu na baterku (změřit napětí naprázdno a v případě potřeby dobít - zatím nebylo třeba, baterka si první zimu držela 13.1 V a letošní druhou zimu 12.95V) a 1x za rok výměna cca 1.3 až 1.4 litru oleje a zhruba stokorunového olejového filtru (filtříku).
Těch 5 tisíc km na předepsanou výměnu oleje nebo 10 tisíc km na předepsanou výměnu olejového filtru za rok nenajedu, takže olejové náplně měním z časového hlediska, ne kvůli nájezdu.
"Jinak já už zažil 5x nových motorek a každý prodejce mě řekl točit a točit !!! Samo sebou ne do červenýho, ale co si 100% pamatuju FZ6 do 8tis prvních 1000km PŘITOM YAMAHA PSALA 6TIS/OT..."
Zásada je (a to i po zajetí) po studeném startu motor vždy opatrně pozvolna zahřát - bez velké zátěže, spíš klidnou jízdou.
Co se záběhu týče, je žádoucí hodně střídat otáčky a jízdní režimy - chvíli zátah motoru, chvíli brzdění motorem, a přitom častěji řadit, aby si všechno to mechanicky a tepelně namáhané v motoru a spol. pěkně sedlo a vymezily se provozní vůle. Nedávat víc plynu, než co je motor schopen pobrat vzhledem ke stavu jeho záběhu a k jízdnímu profilu trasy. Nejlépe je orientovat se sluchem a podle přípaných nastupujících vibrací, motor nepodtáčet ani ho nehonit zbytečně vysoko.
Dosažení stavu "sudého" odometru na vyjížďce před sobotním obědem:
Jak je známo, "sudý" a "lichý" odometr od sebe dělí 11111 km...
Takže s mým tempem a při více mašinách v garáži mi to může trvat možná ještě dalších 10 let, a tak po jejich ujetí, budu-li živ a zdráv, snad potom nezapomenu cvaknout i těch 13579 km.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
veverka9 píše: Čus, neporadíte mi někdo kde sehnat pěknou, zachovalou a nevolítanou YAMAHU WR250R tak do 80.000.-Kč? Chci si udělat radost, ale víc peněz se mi dávat nechce.
Taky by mě to hodně zajímalo, takže kdokoli byste měl nějaký dobrý tip, šup sem s ním...
Pro začátek si dovolím aspoň osobní názor a následné doporučeni.
Je samozřejmě otázkou, co si kdo konkrétně u výkonnějšího a řekněme 4 až 6 let ježděného endura určeného do terénu představuje pod pojmem "pěkné, zachovalé a nevolítané". Ono těch 80 až 85 tisíc bývá podle občasných inzerátů zhruba tak hraniční cena mezi víc olítanější a míň olítanější WR250R, takže moc šancí Ti nedávám.
Ale protože stát se může cokoliv a náhoda přeje připraveným, je dobré jít jí kousek naproti... Proto kromě běžné aktivity (sledování inzercí v rubrikách prodej a podání si vlastních inzerátů do rubrik koupě) bych hlavně oslovil všechny dealery Yamahy v ČR s poptávkou mašiny z druhé ruky pro případ, že by jim někdo z jejich zákazníků nabídnul svoji ojetou WR250R protihodnotou při koupi nového motocyklu. A občas bych se jim znovu připomenul, aby viděli trvající zájem - výrazně tak zvýšíš šanci, že by ses časem mohl k něčemu s dobrým poměrem cena/stav přinatrefit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
veverka9 píše: Čus, neporadíte mi někdo kde sehnat pěknou, zachovalou a nevolítanou YAMAHU WR250R tak do 80.000.-Kč? Chci si udělat radost, ale víc peněz se mi dávat nechce.
tak tak jak pise nahore Dovi .. kontakty na prodejce a zkus i radeva moto je to bejvalej yamaha dealer a ted sedej dovozce .. podle jeho info dotahnul cca 5ks wr250r .. ja jednu zanovni od nej koupil za 90tis Kč .. najeto 400km! to je spis ale stesti ci nahoda ..
je to podle toho jak kdo jezdi ale muj odhad je prumernej najezd na WRku cca 1-3000 km za rok, pocitej tedy za 80.000,- Kč sezenes stroj kterej bude mit jiste pres 4-5tis km najeto .. neni to zadnej velkej pocet km, zalezi jen jak se o to kdo staral .. to poznas podle stavu (omlácenosti) ..
v kazdem pripade drzim palce at sezenes dle tvého přání .. treba existuje nekdo pro koho je treba prilis vysoka .. nebo slabá .. ¨
edit: tahle je z dneska v inzerci: dovoz italie podle mne v terenu nebyla, bez blastru, bez chranice motoru, vypada neposkrabana .. a pěkná bílá .. nájezd odpovídá 3000km/rok .. http://www.motorkar...-wr-250r-630129.html jel bych to prubnout a treba neco sunda ..
Naposledy editováno 26.03.2014 12:48:24
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Adjagr píše: No mě se ta motorka hodně líbí (R). Jen podládám otázku, jestli by to slušně jezdilo i s 110kg cvalíkem jako jsem já. Když si matně vzpomínám, tak ČZ 175 se mnou po silnici jezdila bez problémů. Nedojde této motorce dech se mnou v terénu? Nebyla by pro moji postavu vhodnější drz 400 nebo třeba x-challenge 650?
Čím složiťější technické pasáže a čím kluzčí a těžší terén, tím víc (= strašně moc) záleží na vyježděnosti jezdce a na jeho momentální kondici, na vhodném (optimálním) obutí, na kvalitě podvozku, na hmotnosti stroje a na jeho zpřevodování (odstupňování kvaltů v převodovce plus sekundární převod). Pro to, zda dokážeš takovýmto terénem projet, je už pak prakticky nevýznamné, jestli má motor v lehkém endurku maximální výkon 25, 30 nebo třeba 40 HP.
Yamaha WR250R Tě samozřejmě může už z principu v něčem limitovat - zejména při delších jízdách ve dvou nebo třeba při celodenních trasách po dálnicích, pokud bys chtěl jezdit trvale 150 km/h apod.
Ale věř tomu, že v terénu budeš spíš Ty tím slabším článkem dvojice motocykl - jezdec...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Adjagr píše: No mě se ta motorka hodně líbí (R). Jen podládám otázku, jestli by to slušně jezdilo i s 110kg cvalíkem jako jsem já. Když si matně vzpomínám, tak ČZ 175 se mnou po silnici jezdila bez problémů. Nedojde této motorce dech se mnou v terénu? Nebyla by pro kojí postavu vhodnější drz 400 nebo třeba x-challenge 650?
ahoj nazorne ti to ukaze mototrippin, jeho videa odebírá 18.000lidí vcetne mne --> je s nim dost srandy .. ma krom wr250r i crf450 a jiny motorky ..
Naposledy editováno 26.03.2014 19:09:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Adjagr píše: tak samozřejmě na nějaké rychlé ježdění bych nepřemýšlel nad dvěstěpadesátkou. Doteď jsem jezdil BMW Dakar a ten mě teda nejvíce limitoval svojí váhou. 210kg zvednout čtyřikrát po sobě (což se mi několikrát stalo) je pak na cigáro a půlhodinové vydýchání. Proto právě zvažuji nad nějakou lehčí moto a to si myslím, že wr 250 by měla být. Jenže na tu polnačku se potřebuji nějak dostat a zase jet po silnici 50 je celkem traumatuzijící. Proto jsem položil svoji otázku. To, že to na 90km zrychlý za 15 sekund neřeším. Hlavně ale aby se to se mnou a smojí váhou na tu rychlost aspoň dostalo. Jinak díky za odpověď
no pres 30 koni to maá takže se blížíš výkonově starému XT600 ktera mela 39koní, jasně že výkon je až ve vyšších otáčkách ale na běžný přibližování po silnicích 1 třídy absolutně dostačující a ani se 110kg nebudeš za brzdu, je pravda že když jedeš 130 a foukne silnej protivitr tak jedes 120 .. ale rychlostní optimum je tech 90-120 ..
nebo jinak: taky sem z toho mel obavy ale když srovnam svoje bejvalý 13tikilo s wrkem tak na bezny silnici jsem jen o malo pomalejsi .. navic mit odpor vzduchu je dobra pomucka indikace pro bezpecnou jizdu .. prostě si jedeš svoje .. většina aut co jedou 90kmh ve štrůdlu ti stejně uhne a ty je bezpecne muzes předject ..
prostě sem rád za to že to nejede jako silnice .. tam kde sem se pred 10 dny projížděl s kontrolou a bezpecne 90tkou se znamej druhej den vysekal ve vetsi rychlosti na ducati1098 a od 6 obratle dolu je bohuzel nepohyblivý ..
veverka9 píše: dydzej> Díky za info. WRko vypadá pěkně. Najeto 24.000km - není to na enduro hodně? Nevím, abych s tím nebyl víc v dílně než na cestách. Je to dovoz bez SPZ - nevíš kolik ještě stojí přihlášení a vše s tím související?
ahoj, zalezi jak se o to kdo staral, podle mne 3000 za rok je normalni, obzvlášt v italii kde se jezdí celoročně, podle stavu to v terenu nebylo a zrejme to mohl mít starsi ital co to netunil a mel to spíše jako priblizovadlo, detailní kontrola by byla na místě, to že motorka byla v zápřahu poznáš na: poškrábanym černym rámu (nejezdil v cross okovanejch botách páč jen na jedny straně je černá barva lehce otřená) .. dále to chce zkontrolovat oděrky na plastech, ohoblovaný páčky, důlky či škrávbance od kamenů na motoru zespodu nebo chladiči, mrkni na vejfuk zevnitř a zvenku, když si wrko lehne v maly rychlosti na asfaltu tak má odřenou stupačku spolujezdce atd ..
nájezd 24tis není nic v případě že yamaha měla dostatečnou péči .. borci co na wr cestují mají přes 60tisíc a bez problémů ..
přihlášení viz http://www.motorkar...amp;pgr=#goto5540248
Naposledy editováno 26.03.2014 19:39:28
Adjagr píše: tak samozřejmě na nějaké rychlé ježdění bych nepřemýšlel nad dvěstěpadesátkou. Doteď jsem jezdil BMW Dakar a ten mě teda nejvíce limitoval svojí váhou. 210kg zvednout čtyřikrát po sobě (což se mi několikrát stalo) je pak na cigáro a půlhodinové vydýchání. Proto právě zvažuji nad nějakou lehčí moto a to si myslím, že wr 250 by měla být. Jenže na tu polnačku se potřebuji nějak dostat a zase jet po silnici 50 je celkem traumatuzijící. Proto jsem položil svoji otázku. To, že to na 90km zrychlý za 15 sekund neřeším. Hlavně ale aby se to se mnou a smojí váhou na tu rychlost aspoň dostalo. Jinak díky za odpověď
Tož to zdar, kolego! Tydle posilovací prostocviky znám, protože Dakara sice ne, ale malý GS Báwo jsem měl před čtyřmi lety - F650GS, asi ho budeš znát, menší zdvihy než Dakar a nemá 21" kolo vepředu. A např. když jsem s ním utahanej z delší on-road vyjížďky zajel na travnatou krajnici a přehlídnul jsem přitom nerovnost zakrytou trávou, tak jsem už taky ty víc než dva metráky (a s mou maličkostí už více než tři) v tom "náročném" terénu neudržel.
Jenže ale co se WRka týče, tak o nějakých 15 sekundách z nuly na 90 nemůže být vůbec řeči. Jsem celkem hromotluk výškou i váhově, ale z 0 na 100 je to tam v případě potřeby hned, odhaduju to tak kolem 7 až 8 sekund, i když stopkama jsem to neměřil. A i potom to jde pořád dál a dál - 110, 120, 130, 140, 150 a 160 km/h. Ale já tak nejezdím, jsem kochací typ, jezdím si na pohodu a piánko - o tom i při mé váze a rozměrech svědčí dlouhodobá průměrná spotřeba WRka (viz třeba o pár příspěvků výše).
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
r.ricci píše: Čím déle na WéeRku jezdím, tím více si uvědomuji, jak je to perfektně udělaná motorka. Kombinaci terén a silnici zvládá bravůrně. Výkonu v terénu má dostatek, nepamatuji si, že by mě někdy výkon chyběl. Na asfaltu na ježdění v běžných rychlostních limitech je taky výkonu až až. Výkon občas schází při předjíždění.~ u WéeRka oceňuji parádní tlumení nerovností na českých hodně mizerných silnicích. WéeRko si opravdu nechá hodně líbit.Žádné trestání, žádná nervozita, drží stopu a jede.
pod to bych se podepsal, výkonově jsem spokojen čím dál víc (najeto 1700km na tacho)..
včera sem vyjel na "kopeček" s názvem Vlčinec poblíž (973m.n.m), vetšinově lesní cesty před vrcholem pak cesta zmizela a byla tam 100m trialová pasáž přes šutry ďolíky klády atd .. takže poprvé prověřeno v relativně mezních situacích, ventilátor bzučel jedna radost počet šlápnutí byl vysoký ale podstatný bylo že co sem si umanul to sem projel .. nicméně se těšim na pořádný drapáky
koneckonců i vzrůstově nepříliš vybavený jezdec - je-li dostatečně trpělivý, projede "cokoliv"
Naposledy editováno 30.03.2014 12:14:13
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Pneu přední 80/100-21M
Pneu zadní 120/80-18M
Naposledy editováno 30.03.2014 12:51:04
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8295 | 21.5.2024 v 14:49 Krautkopf |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |