Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
veverka9 píše: dydzej> Díky za info. WRko vypadá pěkně. Najeto 24.000km - není to na enduro hodně? Nevím, abych s tím nebyl víc v dílně než na cestách. Je to dovoz bez SPZ - nevíš kolik ještě stojí přihlášení a vše s tím související?
ahoj, zalezi jak se o to kdo staral, podle mne 3000 za rok je normalni, obzvlášt v italii kde se jezdí celoročně, podle stavu to v terenu nebylo a zrejme to mohl mít starsi ital co to netunil a mel to spíše jako priblizovadlo, detailní kontrola by byla na místě, to že motorka byla v zápřahu poznáš na: poškrábanym černym rámu (nejezdil v cross okovanejch botách páč jen na jedny straně je černá barva lehce otřená) .. dále to chce zkontrolovat oděrky na plastech, ohoblovaný páčky, důlky či škrávbance od kamenů na motoru zespodu nebo chladiči, mrkni na vejfuk zevnitř a zvenku, když si wrko lehne v maly rychlosti na asfaltu tak má odřenou stupačku spolujezdce atd ..
nájezd 24tis není nic v případě že yamaha měla dostatečnou péči .. borci co na wr cestují mají přes 60tisíc a bez problémů ..
přihlášení viz http://www.motorkar...amp;pgr=#goto5540248
Naposledy editováno 26.03.2014 19:39:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8301 | Dnes v 14:17 shewcza |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |