globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

11.3.2014 v 18:06 | Nahoru | #1
ahoj Dovi jj je to po 5ti letech velká radost o5 sedlat stroj jednostopý kvalitou oplývající - nicméně co se dnes nestalo:

no dneska sem chtěl vyject po hřebeni Krušných Hor protože bylo bez oparu .. a tak sem plánoval trasu K.Vary - Klínovec - Vejprty - a dál bylo v plánu Hora Sv.Kateřiny a Moldava a ...
jenže jak to tak chodí chceš-li rozesmát pánaboha - řekni mu o svých plánech

.. ve Vejprtech 60km od domova začal motor občas poškubávat, aby 10km za civilizací se rozsvitila kontrolka čerpadla benzínu a tak sem zastavil, že to bude asi čerpadlo a že necham motor vychladnout a po nějaké chvili už sem nenastartoval - zapalování přestalo reagovat na klíček .. aneb mrtvo pusto bez kontrolky .. a nedej Bože vysoko v horách v údolí oblast bez mobilního signálu .. .. pomačkal sem spojení drátů na který sem došáhl a stále mrtvo ..

takže sem tlačil do nejbližší vesnice pro odvoz, bohužel neklaplo takže sem tlačil dál přes kopec abych zjistil že je za ním ještě další prudký stoupání cca 800m!

tak tedy odpočívám a napadlo mně mrknout na baterku .. otevřu kryt a samozřejmě! červenej plusovej kablík na volno, 4hranná matka se vyklepala a zmizela .. nouzově sem tedy zavřel podsedlový kryt a mezi něj a +svorku sem dal složenej obal od nářadí tak, aby šroubek nevypadl ..

UFFF .. dobře to dopadlo a dojel sem prostě je to kroska a jednobuch a tak je zapotřebí občas prohlédnout eventuelní nedotáhlé šroubky .. z většího výletu sešlo a adrenalinově sportovní průběh měl dobrý konec .. nicméně alespoň pár fotek Božího Daru, Klínovce a Oberwiesenthalu s kopcem Fichtelberg ..
a PS: je parádička že Vary jsou ze 3 stran sevřený horama z jihu Slavkovský les, ze severu Krušné Hory, na východě je Doupov a na západě díra po Sokolovský uhelný ..









Naposledy editováno 11.03.2014 20:26:42

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

12.3.2014 v 11:04 | Nahoru | #2
 
Ahoj,

teda moc dobře se to nečetlo; už to vypadalo, že s mrtvou mášou budete spát pod širákem nebo někde ve stodole u hospodáře.

Ale konec dobrý, všechno dobré - a každá takováto "závada" motoristu fyzicky i psychicky zoceluje



dydzej píše: ...napadlo mně mrknout na baterku .. otevřu kryt a samozřejmě! červenej plusovej kablík na volno, 4hranná matka se vyklepala a zmizela .. nouzově sem tedy zavřel podsedlový kryt a mezi něj a +svorku sem dal složenej obal od nářadí tak, aby šroubek nevypadl .. UFFF .. dobře to dopadlo a dojel sem prostě je to kroska a jednobuch a tak je zapotřebí občas prohlédnout eventuelní nedotáhlé šroubky .. z většího výletu sešlo a adrenalinově sportovní průběh měl dobrý konec ..


Sice to dobře dopadlo a rozumně (pře)dimenzovaná palubní elektronika WRka to snad přežila bez úhony, ale na dobré kontakty baterky obecně VELKÝ POZOR - baterka tam není jenom pro startování, ale tvoří v palubní síti velmi potřebnou "protiváhu" dvojice alternátor-regulátor a mj. i tlumí a filtruje svou kapacitou napěťové špičky a vykrývá zvýšené proudové potřeby. Jednoduše řečeno, funguje jako mocný stabilizační člen palubní sítě, a to ze svého pohledu dovnitř i ven. A při její absenci nebo jejím enormně špatném stavu by mohlo dojít k poškození elektrické výstroje motorky/auta - a není to tak neobvyklé, stává se to...
 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8295 21.5.2024 v 14:49 Krautkopf
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist