zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
tak CRF po zimě oživeno a prvních 100 letošních kiláčku natočeno.
Vše šlo hladce a motor naskočil okamžitě jako by žádná zimní odstávka nebyla. Asi dvakrát za zimu jsem dal baterku přes noc na nabíječku. Tlak v pneu klesl asi o jednu desetinu. No co víc si přát!
Všem přeju perfektní letošní sezónu a hlavně bez karambolu!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Šel bych spíš cestou komplet výfuku a EJK krabičky, plus úprava airboxu, byla-li by potřeba. Přeci jen big bore kit je už dost velkej zásah do motoru a taky by to něco stálo. I když před časem jsem tu dával video s big bore kitem a je to zase o level vejš ta akcelerace, než s konfigurací výfuk+EJK. Když bys to ale sečet, kolik vysolíš za vejfuk, EJK a big bore kit, tak už to bude pěkná sumička, je otázka, zda se to vyplatí... Ale pokud seš hračička jako já, tak proč ne?
Právě že větší vrtání vyjde levněji než FMF+EJK, sic mě to taky zarazilo. A montáž, bych přenechal zlatým ručičkám, kterýma jsem obklopen. Radši pustím peníz známýmu, který bude vděčný za fušku a ještě na takové mašině. No ještě chvíli se budu trápit tímto dilematem a na začátku sezóny to rozseknu
Fešo> pěkný stroječek
rage píše: Právě že větší vrtání vyjde levněji než FMF+EJK, sic mě to taky zarazilo. A montáž, bych přenechal zlatým ručičkám, kterýma jsem obklopen. Radši pustím peníz známýmu, který bude vděčný za fušku a ještě na takové mašině. No ještě chvíli se budu trápit tímto dilematem a na začátku sezóny to rozseknu
Fešo> pěkný stroječek
No když už bys dal big bore, tk ten otevřený výfuk bys musel dát taky, ten origo by to kór přidusil a účinek big boru by přišel v niveč. S plnou konfigurací big bore, otevřený výfuk. systém, upravený airbox a EJK to pak bude dobrý letadlo o tom žádná
rage> díky.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Máte s tím někdo praxi?
K té ochraně jsem slyšel, že je to pěkně na prd. Někdo to měl a hned to letělo do koše...
Já jsme to nijak neřešil. Vozím malé staré Jawa/ČZ páky a s těmi to jde pěkně. Než mít zkaženou celou vyjížďku, radši budu mít podřenej ráfek. Beru to jako motorku do terénu, né Showbike.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tak pokud nemusím, tak to sám nepřezouvám, ono taky de o to jak kvlaitní ráfky máš.
Naposledy jsme přezouval v servisu v Přerově. Dva haltry mám v zadu a jeden vepředu. Celkem jsem paltil 60Kč za obě kola :) a chlapci to udělají hezky asi už to mají naučený. Rovnou foukají duši na 0,8 :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Motors píše: SuperSic58>
Tak pokud nemusím, tak to sám nepřezouvám, ono taky de o to jak kvlaitní ráfky máš.
Naposledy jsme přezouval v servisu v Přerově. Dva haltry mám v zadu a jeden vepředu. Celkem jsem paltil 60Kč za obě kola :) a chlapci to udělají hezky asi už to mají naučený. Rovnou foukají duši na 0,8 :)
A dělaj to tam ručně montpákama? Za 30kč jedno kolo, tam žijou pořád v 80. letech ne?
SuperSic58 píše: Taky bych tam nerad měl nějaký šrámy. Vim jak vypadaj ráfky na mym pitbiku po několika přezutích, vosekaný jak svině, je to docela rasovina, to přezouvání, vždycky mam domrdaný klouby na prstech do krve. A nechci, aby takhle vypadaly za pár let i ráfky na crfu. Co pneuservisy, přezouvaj strojově i dušový pneu?
Já si nechal přezouvat Alpa v Pneu Procházka v Čakovicích a taky to dělali strojově.
MZ-tu jsem si přezouval sám, ta už měla trochu dorasený ráfky od předchozích majitelů, ale myslím, že při troše šikovnosti, pokud není ráfek lakovanej, tak ho nepoškodíš - případně se dají na moto sehnat i plastové montpáky (ale tam netuším, jak se s nimi dobře dělá)...
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
dík
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
rage píše: Dovolím si mluvit za mou přítelkyni a myslím, že 50km je strop. Mě osobně to tvrdé sedlo vyhovuje a neměnil bych. I na jízdním kole volím spíš tvrdé a nejsem žádný masochista. Většině to ale nesedne, což zcela chápu
ajaj, ne že by žena byla nějaká cimprlína, ale sem tam jedeme i dál
rage>
tak jak psal SuperSic, chtělo by to aj ten výfuk+EJK
každopádně cena/výkon bude vždy v neprospěch výkonu, ale já těch peněz nelituji (alespoň co se týče DRZ), pokud neplánujete moto za rok prodávat a není Vám těch peněz líto, tak je to lepší než je prolejt v hospodě...
na druhou stranu, bych za ně měl moc pěkný vybavení, nebo dost benálu na projetí pár států...
E: nějaký chybičky..
Naposledy editováno 02.03.2014 19:11:31
callowsick píše: zdar CRFkaři , jak si na vaší mašině lebedí spolujezdec? dá se ujet delší jízda ve dvou?
dík
Ve dvou dojet k rybníku nebo že sjedu pro mladou do práce, či k babce na oběd do blízké vsi. Nějakej jo vejlet je ve dvou jen utrpení. Ne, že by to motor nezvlád, ale spíš sedlo. Jsem zvyklej se za jízdy furt trochu poposouvat a poposedávat, občas jedu vestoje atd, a to se spolujzedcem nelze, sedíš pak na jednom místě zakleslej a za chvíli ti zdřevění prdel.. Ono vubec to crfko neni na nějaký dlouhý štreky. Když už, tk pořídit ten nafukovací sráč pod zadek, pak by to snad bylo v pohodě.
Ovšem pro dva to opravdu motorka není Navíc přece jen, díky poměrně nízké maximálce, jsou ty přesuny pomalejší... je to prostě motorka pro zábavu
Používam aj airhawk a je to podstatný rozdiel, ale treba si zvyknúť.
ešte upozornenie pre tých čo majú nosič: na advrider.com sú aj prípady, keď došlo k zlomeniu zadnej časti pri preťažení hlavne pri preťaženom nosiči povolené zaťaženie zadnej časti je len cca. 4,5 kg takže pozor na to! - je mi jasné že sa to prekračuje ale potom treba rátať s dôsledkami. Batožinu sústrediť na zadnú časť sedadla.
takže cestovať sa dá
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
P.S.:Nějak to tu ožilo, jako když v parlamentu hlasují o zvýšení platů...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |