globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.2.2014 v 22:05 | Nahoru | #1231
Budu se snažit bejt opatrnej. Naposled jsem to dělal před 20 lety u eMZety, tak je čas si to zopakovat. Od tý doby jsem měl jenom bezdušový motorový vozidla.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.2.2014 v 17:50 | Nahoru | #1232
Ahoj kamarádi
tak CRF po zimě oživeno a prvních 100 letošních kiláčku natočeno.
Vše šlo hladce a motor naskočil okamžitě jako by žádná zimní odstávka nebyla. Asi dvakrát za zimu jsem dal baterku přes noc na nabíječku. Tlak v pneu klesl asi o jednu desetinu. No co víc si přát!
Všem přeju perfektní letošní sezónu a hlavně bez karambolu!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.2.2014 v 08:37 | Nahoru | #1233
Fešo>

Kolo se přezouvá a lepí v terénu, ne až doma.










2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.2.2014 v 12:44 | Nahoru | #1234

SuperSic58 píše: Šel bych spíš cestou komplet výfuku a EJK krabičky, plus úprava airboxu, byla-li by potřeba. Přeci jen big bore kit je už dost velkej zásah do motoru a taky by to něco stálo. I když před časem jsem tu dával video s big bore kitem a je to zase o level vejš ta akcelerace, než s konfigurací výfuk+EJK. Když bys to ale sečet, kolik vysolíš za vejfuk, EJK a big bore kit, tak už to bude pěkná sumička, je otázka, zda se to vyplatí... Ale pokud seš hračička jako já, tak proč ne?



Právě že větší vrtání vyjde levněji než FMF+EJK, sic mě to taky zarazilo. A montáž, bych přenechal zlatým ručičkám, kterýma jsem obklopen. Radši pustím peníz známýmu, který bude vděčný za fušku a ještě na takové mašině. No ještě chvíli se budu trápit tímto dilematem a na začátku sezóny to rozseknu

Fešo> pěkný stroječek

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.2.2014 v 13:56 | Nahoru | #1235

rage píše: Právě že větší vrtání vyjde levněji než FMF+EJK, sic mě to taky zarazilo. A montáž, bych přenechal zlatým ručičkám, kterýma jsem obklopen. Radši pustím peníz známýmu, který bude vděčný za fušku a ještě na takové mašině. No ještě chvíli se budu trápit tímto dilematem a na začátku sezóny to rozseknu

Fešo> pěkný stroječek


No když už bys dal big bore, tk ten otevřený výfuk bys musel dát taky, ten origo by to kór přidusil a účinek big boru by přišel v niveč. S plnou konfigurací big bore, otevřený výfuk. systém, upravený airbox a EJK to pak bude dobrý letadlo o tom žádná

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.2.2014 v 14:09 | Nahoru | #1236
Taky sem včera vytáh crfko, po 3,5 měsících. Baterku sem měl vyndanou a třikrát během zimy dobíjel, vždy jen tak 20 min, protože byla prakticky furt plná. V listopadu jsem naplnil nádrž do plna vervou 100 oktanem. Na první zastartování jen lehce škytla a zdechla, na druhý běžela tak 2 vteřiny a zdechla. Na potřetí už pak drapla jako vždycky. Nevim jesli to bylo tim, že vstřik čekal, než ho čerpadlo natlakuje šnapsem nebo byl šnaps už lehce vyčichlej.. Jinak za studena i za tepla chytá vždy na drc. Pneu měli 1 atm, tk sem dotlakoval na 1,5 a tradá, nádherná první jarní jízda

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.2.2014 v 17:39 | Nahoru | #1237
Motors> Já na to přišel až doma. Když jsem chcípnul motor v garáži, slyším nějaký syčení. Takže aspoň trochu klika. Btw, jak chráníš ráfek před poškozením? Nějaký spešl montpáky, nebo návlek na ráfek? Nebo to neřešíš? Mám to ještě voňavý a nechci to oprasit.
rage> díky.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.2.2014 v 17:42 | Nahoru | #1238
Našel jsem tohle
Máte s tím někdo praxi?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.2.2014 v 08:28 | Nahoru | #1239
Fešo>
K té ochraně jsem slyšel, že je to pěkně na prd. Někdo to měl a hned to letělo do koše...
Já jsme to nijak neřešil. Vozím malé staré Jawa/ČZ páky a s těmi to jde pěkně. Než mít zkaženou celou vyjížďku, radši budu mít podřenej ráfek. Beru to jako motorku do terénu, né Showbike.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.2.2014 v 15:40 | Nahoru | #1240
Taky bych tam nerad měl nějaký šrámy. Vim jak vypadaj ráfky na mym pitbiku po několika přezutích, vosekaný jak svině, je to docela rasovina, to přezouvání, vždycky mam domrdaný klouby na prstech do krve. A nechci, aby takhle vypadaly za pár let i ráfky na crfu. Co pneuservisy, přezouvaj strojově i dušový pneu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.2.2014 v 09:48 | Nahoru | #1241
SuperSic58>
Tak pokud nemusím, tak to sám nepřezouvám, ono taky de o to jak kvlaitní ráfky máš.
Naposledy jsme přezouval v servisu v Přerově. Dva haltry mám v zadu a jeden vepředu. Celkem jsem paltil 60Kč za obě kola :) a chlapci to udělají hezky asi už to mají naučený. Rovnou foukají duši na 0,8 :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.2.2014 v 16:05 | Nahoru | #1242

Motors píše: SuperSic58>
Tak pokud nemusím, tak to sám nepřezouvám, ono taky de o to jak kvlaitní ráfky máš.
Naposledy jsme přezouval v servisu v Přerově. Dva haltry mám v zadu a jeden vepředu. Celkem jsem paltil 60Kč za obě kola :) a chlapci to udělají hezky asi už to mají naučený. Rovnou foukají duši na 0,8 :)



A dělaj to tam ručně montpákama? Za 30kč jedno kolo, tam žijou pořád v 80. letech ne?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.2.2014 v 08:07 | Nahoru | #1243
SuperSic58>
Přes známeho super ceny, normálně na přezouvací mašině. Hodím to tam ráno cestou do práce a jak jedu z práce si to vyzvednu. Udělaji to přes den když mají čas.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.2.2014 v 10:21 | Nahoru | #1244

SuperSic58 píše: Taky bych tam nerad měl nějaký šrámy. Vim jak vypadaj ráfky na mym pitbiku po několika přezutích, vosekaný jak svině, je to docela rasovina, to přezouvání, vždycky mam domrdaný klouby na prstech do krve. A nechci, aby takhle vypadaly za pár let i ráfky na crfu. Co pneuservisy, přezouvaj strojově i dušový pneu?



Já si nechal přezouvat Alpa v Pneu Procházka v Čakovicích a taky to dělali strojově.
MZ-tu jsem si přezouval sám, ta už měla trochu dorasený ráfky od předchozích majitelů, ale myslím, že při troše šikovnosti, pokud není ráfek lakovanej, tak ho nepoškodíš - případně se dají na moto sehnat i plastové montpáky (ale tam netuším, jak se s nimi dobře dělá)...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.2.2014 v 22:08 | Nahoru | #1245
CRF 250 L mám od listopadu najeto 550 km silnice polňačka umělá amatérská enduro dráha a motorka je parádní

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.3.2014 v 14:00 | Nahoru | #1246
zdar CRFkaři , jak si na vaší mašině lebedí spolujezdec? dá se ujet delší jízda ve dvou?
dík

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.3.2014 v 15:26 | Nahoru | #1247
Dovolím si mluvit za mou přítelkyni a myslím, že 50km je strop. Mě osobně to tvrdé sedlo vyhovuje a neměnil bych. I na jízdním kole volím spíš tvrdé a nejsem žádný masochista. Většině to ale nesedne, což zcela chápu

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.3.2014 v 17:26 | Nahoru | #1248

rage píše: Dovolím si mluvit za mou přítelkyni a myslím, že 50km je strop. Mě osobně to tvrdé sedlo vyhovuje a neměnil bych. I na jízdním kole volím spíš tvrdé a nejsem žádný masochista. Většině to ale nesedne, což zcela chápu



ajaj, ne že by žena byla nějaká cimprlína, ale sem tam jedeme i dál

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.3.2014 v 19:10 | Nahoru | #1249
[quote=rage]Právě že větší vrtání vyjde levněji než FMF+EJK, sic mě to taky zarazilo. A montáž, bych přenechal zlatým ručičkám, kterýma jsem obklopen. Radši pustím peníz známýmu, který bude vděčný za fušku a ještě na takové mašině. No ještě chvíli se budu trápit tímto dilematem a na začátku sezóny to rozseknu
rage>
tak jak psal SuperSic, chtělo by to aj ten výfuk+EJK
každopádně cena/výkon bude vždy v neprospěch výkonu, ale já těch peněz nelituji (alespoň co se týče DRZ), pokud neplánujete moto za rok prodávat a není Vám těch peněz líto, tak je to lepší než je prolejt v hospodě...
na druhou stranu, bych za ně měl moc pěkný vybavení, nebo dost benálu na projetí pár států...

E: nějaký chybičky..

Naposledy editováno 02.03.2014 19:11:31

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.3.2014 v 20:03 | Nahoru | #1250

callowsick píše: zdar CRFkaři , jak si na vaší mašině lebedí spolujezdec? dá se ujet delší jízda ve dvou?
dík



Ve dvou dojet k rybníku nebo že sjedu pro mladou do práce, či k babce na oběd do blízké vsi. Nějakej jo vejlet je ve dvou jen utrpení. Ne, že by to motor nezvlád, ale spíš sedlo. Jsem zvyklej se za jízdy furt trochu poposouvat a poposedávat, občas jedu vestoje atd, a to se spolujzedcem nelze, sedíš pak na jednom místě zakleslej a za chvíli ti zdřevění prdel.. Ono vubec to crfko neni na nějaký dlouhý štreky. Když už, tk pořídit ten nafukovací sráč pod zadek, pak by to snad bylo v pohodě.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.3.2014 v 20:22 | Nahoru | #1251
callowsick> nedá

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.3.2014 v 07:55 | Nahoru | #1252
no ona ta moje právě už od pohledu na sedlo něco tuší
dík kluci, uvidíme, jak to dopadne

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.3.2014 v 10:50 | Nahoru | #1253
Cestovat se dá vcelku snesitelně i na CRF-Lku, jde jen o to, jak má člověk odolné pozadí, do těch cca 300 km denně je to přežitelné (vlastní zkušenost)
Ovšem pro dva to opravdu motorka není Navíc přece jen, díky poměrně nízké maximálce, jsou ty přesuny pomalejší... je to prostě motorka pro zábavu

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.3.2014 v 19:52 | Nahoru | #1254
CRF-L má malé zaťaženie 159 kg - vo dvojici len keď to neprešvihneš.

Používam aj airhawk a je to podstatný rozdiel, ale treba si zvyknúť.

ešte upozornenie pre tých čo majú nosič: na advrider.com sú aj prípady, keď došlo k zlomeniu zadnej časti pri preťažení hlavne pri preťaženom nosiči povolené zaťaženie zadnej časti je len cca. 4,5 kg takže pozor na to! - je mi jasné že sa to prekračuje ale potom treba rátať s dôsledkami. Batožinu sústrediť na zadnú časť sedadla.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.3.2014 v 19:56 | Nahoru | #1255
CRF je dle mé zkušenosti v pohodě když na tom sedím déle jak hodinu chce to přestávku ale toto není motorka na. Dlouhé cestování ideální na každodení ježdení do práce nebo po okolí 100 až 200 km není problém u mě se zastávkama ale sólo

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.3.2014 v 20:15 | Nahoru | #1256
www.advrider.com www.advrider.com Zaujímavé čítanie - chlapík okolo sveta najprv BMW, teraz po ázii na CRF 250L a thread o CRF 250L:

takže cestovať sa dá

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.3.2014 v 10:09 | Nahoru | #1257
Miro71: Ad naložení - viz můj příspěvek s fotkou tady

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.3.2014 v 11:20 | Nahoru | #1258
Moje zkušenost je taková, že na CRFku se celkem v pohodě těch 200km ujet dá, navíc s příjemně nízkou spotřebou dost pod 3l/100km, pokud si to ale nemíníš zpestřit terénními vložkami, tak s tím menším výkonem to prostě v kopcích a na rovných úsecích přestane tak po hodině bavit, teda pokud nechci ztrhat spojku a řadičku...

P.S.:Nějak to tu ožilo, jako když v parlamentu hlasují o zvýšení platů...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.3.2014 v 15:38 | Nahoru | #1259
Pro mě je spotřeba pod 3l utopie. Jednou jsem se dostal na 2,98l, ale to byla jízda styl senilní důchodce při cestě na hřbitov zapálit svíčku. Normální ježdění 3,3l a svižný svezení těch 3,6l, což je paráda

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.3.2014 v 15:41 | Nahoru | #1260
intuic> Vim, že se ti líbí ta nová MT-07, ve středu jsem ji viděl konečně naživo a byla to láska na první pohled Neskutečně nádherná motorka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist