zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Postřehy:
1) Originální pneu drží líp na silnici, než na trávě, včera se mi to povedlo na trávníku pří ostřejším zabrždění složit, ačkoli byla naložená nestalo se nic, tyhle měkké plasty jsou fakt poměrně odolné - holt endurko
2) Tacho proměřuje cca 5 až 10 km, když jsem jel 110 tachometrových, navigace ukazovala 100
3) Motor se stává s najetými kiláky čím dál živější, ale víc jak 120 - 125 km na rovině asi nedá (moje váha + bagáž = cca 115 kilo zátěž), do kopců se dá v pohodě jezdit kolem 90-ti na pětku, šestka je holt na ježdění po rovinkách a z kopce)
4) Na dlouhé cestování opravdu není vhodné sedlo, ale tak kolem 200 km denně se dá
5) Obě brzdy už brzdí dobře, ale začal se mi sekat spínač nožní brzdy, nějak jsem to pošteloval, tak snad to bude v cajku
6] Každému se poměrně líbí
7) Je to opravdu zábavná mašinka
Jinak motor je takovej spíš pružnej, než točivej. Zabírá pěkně tk ve 4tis a táhne do těch 7, pak už nic moc, ale tam to dusí vejfuk si myslim, ta motorka potřebuje laďák jak prase drbání..
Měl sem tam daný docela nakřivo gufero u spínače spojky, to sem srovnal, ale bylo to sraní...:@
Gufero u řadičky už neteče, záhada, ale sem rád
Hany13 píše: SuperSic58> přesně jak říkáš, nárazovej vítr že sem měl co dělat abych nejezdil v protisměru a já si říkal, jak vy endůrysti to máte lepší že zajedete na pole kde si jedete 50 a pohoda a ono nakonec vůbec
Ono když je takhle hnusně, tk neni chuť jezdit ani v terénu
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
nějaký nový videa
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jak jsem dřív kritizoval zrcátka, tak musím říct, že jsem si celkem zvykl, takže zatím měnit nebudu a po dnešní 55km vyjížďce mně potěšilo sedlo, že začíná být příjemně prosezené, prdel ani jednou nezabolela.
Tím, jak po zajetí motky jsem začal víc kombinovat rychlejší silnici a terén, tak mám spotřebu 3,15-3,28L/100km, což je pořád dost slušné.A jak jste na tom se spotřebou vy, kamarádi??
Bohužel mám i jednu špatnou zkušenost.Jak jsem minulý týden odjížděl z práce, tak kolega při decentním obdivování CRFka mi najednou ukazuje hřebík, který byl probodnutý v prostředním špalku,z boku tak, že špička se dotýkala vnitřního pláště, tatže po rozjezdu by se hřebík zabodl do gumy a defekt by byl na světě.A protože hřebík nebyl rezavý, je jasné, že jsem ho nekoupil v terénu, ale někdo z kolegů závistí nerozchodil moji novou motorku... Doufám, že podobnou zkušenost nepoznáte.
Mám na vás dotaz.Myslíte si, že po peripetiích s MORAVAMOTORS, i kvůli té ČOIce, co jsem na ně poslal, tam můžu dát Hondu na servisku? Mám totiž obavy, že by se mi mohli nějak pomstít, třeba mně natáhnout na penězích, nebo udělat něco s motorem, třeba aby víc žral...Co byste dělali vy?
P.S.Kam se poděl NOB a jeho zájem o Kawasaki KLX 250?
Naposledy editováno 26.05.2013 14:09:32
Jinak promiňte za spam.
intuic> po tom co vyváděly, bych jí tam asi fakt nedávál a raději našel něco jiného...
60-tkou jsem si dával to na rozmlácené polňačce s naloženou bagáží, víc už sem si netroufl, protože pak má ta motorka má přece jen těžkej zadek a jiné těžiště...
Jak píšeš - na mokrém ty špalky moc nedrží, tedy konkrétně na trávě, na silnici relativně jo... Na pořádné blbnutí do terénu to chce určitě jiné gumy, musím se podívat, co se za echt "enduro špalky" dělá v daném rozměru...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Spotřebu zatim nějak optimálně změřit nemůžu, natankoval jsem zatim jen 18 litrů s tim, že tam už něco bylo z krámu(prý 2l) a teď mi palivoměr ukazuje jeden umazanej dílek a počítadlo 402km. Na 3,15 se asi nedostanu, spíš to vidim kolem 4l a to to nějak nehonim, ale tk v záběhu je to vždycky vyšší ta spotřeba ne?
Při stejném režimu jízdy je samozřejmě u syrového nezajetého motoru (a převodovky a spol.) vyšší spotřeba paliva než u téhož stroje už dobře zajetého, jenže...
Jenže prakticky tomu bývá naopak - v záběhu se za to tolik netahá (jako pak většina lidí běžně jezdí)...
P.S.
Vidím to i u sebe při záběhu zcela nové Yamahy WR 250X, kdy co nejpřesněji měřenou spotřebu (a stále stejného N95 z té samé pumpy) jsem měl postupně takovouto:
2.65, 2.91, 2.86, 2.96 a 2.78 l/100km
Celková "dlouhodobá" spotřeba WR250X zatím dělá 2.83 l/100km
Naposledy editováno 27.05.2013 06:07:41
Naposledy editováno 29.05.2013 17:45:53
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: 2,8 l, tk to má Yamaha fakt vymakaný vstřikování Já se u tý Hondy asi pod 4 nedostanu, ale i tak je to v poho. Jawa 350 mi žrala 4,2, tk když to bude o něco míň, sem spokojenej
SuperSic58 píše: Zas jde o to, jak člověk jezdí. Jesli to tavíš na 6ku 60, tk spíš pomůžeš motoru do hrobu
Vypadalo to, jako když si povídáš sám se sebou.
Nějakou myšlenku nadhodíš a vzápětí jí oponuješ...
Ale podle té Yamahy a nízké spotřeby je to asi na mne, že jo?
Jestli jo, tak neboj, na WRku na šestku šedesátkou fakt nejezdím, to by byl ten motor v záběru už podtočenej.
Ale nezapírám, že dlouhodobě jezdím úsporněji než je u nás obvyklé, a to jak v autě, tak i na motorkách. Až se někdy za tuto úchylku i trochu zastydím před ostatními lidmi, kteří spotřebu tzv. "neřeší", a kteří pokud nejedou co nejvíc stylem brzda-plyn, tak si jízdu neužijou.
Třeba po rovině to chce po rozjetí vždycky hned velmi mírně ubrat a netlačit tam víc paliva než je nutno, před delším kopcem to zase raději nechat rozjet o trochu víc a v kopci pak postupně mírně ubírat, z kopce pokud možno jet na motorce na nejvyšší možný kvalt a jen to tak lechtat bez zátěže (a v autě jet na volnoběh) nebo z prudšího kopce motorem přímo brzdit, před prudkou zatáčkou, před začátkem obce a pak v obci před křižovatkama s předností a s červenejma semaforama včas ubrat plyn nebo v autě vyřadit a využívat jeho kinetickou a potenciální energii atd. atd.
P.S.
Zkrátka chce to trochu cit pro ten který vehikl (pro každý stroj je optimálního něco jiného) a hlavně pozorovat provoz a situaci nejenom 30 metrů před sebou, ale trochu víc předvídat...
EDIT: oprava překlepů
Naposledy editováno 29.05.2013 19:41:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Sem pořád tady, sleduji vás a sluší se ti asi odpovědět, ikdyž budu možná za jitrnici
Mám dilema momentálně, svezl jsem se tuhle na malým vévodovi od KTM a nevím, zvažuju ještě Duke 200 ...či 390Duke (co půjde ted na krámy v Červnu)..."Dualsport" se mě líbí stále, ale jelikož máme dvě chaty a jedna je 70km od nás a chci občas svézt přítelkyni...(jinak mi motku nedovolí ...Zvažuju že skočím nakonec do Duka no...Ta 200vka Duke je výkonově něco jako WRo a asi mi to bude i výkonově stačit a za 92tis (co stojí nový) je to moc pěkná nabídka, ale ještě počkám na 390tku...Tam bych se mohl po slevě dostat pod 120tis a to je taky moc hezký...Takže takhle kluci.
Nakonec asi zvítezí převaha silnice, ikdyž s touhle motorkou se dají dělat taky různý psí kusy...
Každopádně gratuluju těm co už se rozhodli, koupili a at to jezdí kluci!
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Dovi:Tak s tou úchylkou ohledně ekonomické jízdy jak na motorce, tak i v autě nejsi sám, mám to úplně stejné, já tedy spotřebu řeším a vůbec se za to nestydím, bo projet za sezonu za stejné km třeba o 2000kč míň a ušetřené prachy "prodrbat" třeba někde na privátě... Ale je fakt, že jako krajinkáři to máme s tím šetřením paliva snažší, nežli střelci, kteří bez adrenalinu nefungují...
intuic píše: Dovi:Tak s tou úchylkou ohledně ekonomické jízdy jak na motorce, tak i v autě nejsi sám, mám to úplně stejné, já tedy spotřebu řeším a vůbec se za to nestydím, bo projet za sezonu za stejné km třeba o 2000kč míň a ušetřené prachy "prodrbat" třeba někde na privátě... Ale je fakt, že jako krajinkáři to máme s tím šetřením paliva snažší, nežli střelci, kteří bez adrenalinu nefungují...
Je to tak.
Já té ekonomické a zároveň i ekologičtější jízdě v legraci říkám "neohřívat zbytečně atmosféru"...
A z hlediska Vesmíru - nezvyšovat zbytečně jeho entropii...
Ale samozřejmě to už je myšleno vyloženě filozoficky a spíš sebeironicky než vážně.
tak po delší odmlce taky přispěju do diskuse. Ne, že bych to tu nesledoval, ale čekám na toho motarda se zlatými ráfky
Souhlasím s NOBem a intuicem. Ten Duke 390 mi taky trochu zamíchal kartama. Asi před měsícem tu byl na Motorkářích moc pěknej test a ty videa z něj byly vážně pěkný. A 44 koní zní taky líp než 23. Na Orange days jsem se nedostal, abych ho vyzkoušl a na shopech by se měl objevit začátkem června. Seděl jsem na něm už na Motosalonu v Letňanech, ale tam se to nedalo pořádně osahat a prozkoumat přes ty davy lidí. Ale oproti CRF je ta motorka podstatně menší a kratší a bojím se, že bych se na ní pořádně nevešel. Stejně tak servisní interval 7500km oproti 12000 nezní tak zajímavě a to nezmiňuji ceny servisu a dílů. Tak uvidíme...
CRF motard by měl být k mání začátkem července v obou barevných variantách. Takže ještě měsíc a pak to rozštípnu. Rozhodnu-abyste si to nevyložili jinak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Dovi> Já jezdim rád svižněji, ale určitě ne stylem co to dá. Brzdy většinou ani nejsou potřeba, stačí zavřít plyn nebo skopnout kvalt a motorka krásně brzdí. Brzdy spíš ve městě, a to se zas jezdí pomalu.
Tak tak, zvláště ty (naše) jednobuchy pěkně brzdí i motorem.
A nebýt hustšího provozu, světelných křižovatek a chodců na přechodech, tak na motorkách by člověk při pohodových jízdách ty brzdy "skoro" ani nepotřeboval...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Akorát to tam natočil a zvuk teda supr na to, že je to jen "390", hádal bych tedy vyšší objem...s ladákem, to bude echt úplně. Obdivovali jsme to tam ještě asi s třema lidma včetně jednoho dědy, ten z toho byl nadšenej strašně
Ten oranžovej rám (co ukazuje, že je v tom větší síla už) v tom "menším" šasí taky moc hezký spolu s tou bílou barvou plastů...No vzhledově je motorka prostě strašnej krasavec pro mě
Moto je sice menší, ale se svými 183cm se na to vyskládám úplně v pohodě a hlavně mám tam stále tu vzpřímenou pozici, což chci a vyžaduju u motorky...Navíc se dá dohodnout ještě sleva, takže tu motku okolo 120tis koupíš a za ty peníze je to vážně supr nákup...Nenapadá mě co se týče motorky v téhle ceně ani lepší koupě...Ty některý japonský nízkorozpočtovky-tuctovky za cenu okolo 140-150tis, at si strčej za klobouk...
Bude to strašně mrštná motka dík jeji stavbě, velikosti a rovněž malý váze, což mě lákalo na tom dualsportu taky...Takže v té velikosti vidím spíš přednost té motorky a tak to i bude dle testů...
A někde jsem četl, že i chlap 193cm se na to vyskládal (ale to už je asi fakt až až, kdo ví..Jak píšu, mám 183cm a osobně to vidím max na 185cm , to bude takový hraniční, jinak na tom budeš vypadat jak vosa na bonbonu a budeš těžko hledat správnou pozici..
Zpracování hodně pěkný, velmi kvalitní na tu cenu, až kroutím hlavou popravdě...(žádná nízkorozpočtovka)...a to jak to bude fungovat -fun factor-, to je za ty peníze vážně zadara !.........
Já teda zvažuju ještě opravdu i 200, protože ta 390 dělá kilo asi za 5,5s a to už asi ani nevyužiju, je to docela hučák už, fofr ...(mám strach, že bych to pokoušel moc
Ta 200 zrychluje na kilo pod 10s a max je okolo 140km/h, což mi bude stačit, cenově se dostanu pod 90tis asi a podvozkově (což mě láká na té moto nejvíc) to bude stejná sranda, divočina.. jako na 390 (motorky jsou identický ve všem, krom motoru..Ale uvidíme, rozdíl 30tis a určitě stojí za to ty peníze navíc dát.
Každopádně, KTM byli vždy drahý spíš a ted do toho jdou teda, dávám palec nahoru!
Nějaký pěkný počtení o nich, snad nevadí:
Test 200 Duke: KTM Duke 200
A test 390: Duke 390
Naposledy editováno 31.05.2013 21:23:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
NOB píše: Duke 390, nějakej kluk to měl prý na testování (protože na krámy to teprv půjde)..
Moto je sice menší, ale se svými 183cm se na to vyskládám úplně v pohodě a hlavně mám tam stále tu vzpřímenou pozici, což chci a vyžaduju u motorky...Navíc se dá dohodnout ještě sleva, takže tu motku okolo 120tis koupíš a za ty peníze je to vážně supr nákup...Nenapadá mě co se týče motorky v téhle ceně ani lepší koupě...
Bude to strašně mrštná motka dík jeji stavbě, velikosti a rovněž malý váze, což mě lákalo na tom dualsportu taky...Takže v té velikosti vidím spíš přednost té motorky a tak to i bude dle testů...
A někde jsem četl, že i chlap 193cm se na to vyskládal (ale to už je asi fakt až až, kdo ví..Jak píšu, mám 183cm a osobně to vidím max na 185cm
Zpracování hodně pěkný, velmi kvalitní na tu cenu, až kroutím hlavou popravdě...(žádná nízkorozpočtovka)...a to jak to bude fungovat -fun factor-, to je za ty peníze vážně zadara !
Test 200 Duke: KTM Duke 200
A test 390: Duke 390
Četl jsem to o té testovací jízdě 390ky, vypadá to opravdu moc pěkně.
Škoda, že objem motoru je 375 ccm; být to jen nepatrně menší objem 350 ccm, povinné ručení by spadlo do 2. nejnižší kategorie (125 až 350 ccm)...
A zatím tak trochu neznámou (teda aspoň pro mne) je konstrukce rozvodů - předpokládm sice, a jsem s tím smířen, že vzhledem k otáčkám motoru se ventilové vúle budou vymezovat podložkama, ale jde hlavně o to, jestli k výměně podloźek nebude muset dolů i rozvodový řetéz a vačková hřídel...
Jinak už ryze subjektivní poznámka - ta oranžová příhradovina spolu s oražovýma kolama není zrovna můj ideál, stejně jako firemní KTM barva, ale co už...
Ještě štéstí, že jsem WR250R "vyménil" za čopra, jinak bych byl v pokušení jít toho Vévodu omrknout, protože jinak kromě těch pár drobných výtek výše se mi na něm snad skoro všechno hodně zamlouvá.
motorkari.cz
motodenik.cz
motocykl-online.cz
motohouse.cz
publero.cz (čmn za 5kč, je tam i 390tka)
motocykel.sk
a tady srovnávací http://www.motocykl...cinajici_jezdce_2013
Někde píšou nosnost jen 143kg, to by chtělo ověřit. Tady je český návod k obsluze: http://www.ktm.com/...13_3211963_cs_OM.pdf
Ventilové podložky to má pod vahadlama, nevim jestli pujdou vyloupnout bez demontáže vačky:
Naposledy editováno 01.06.2013 10:51:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |