zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Akorát to tam natočil a zvuk teda supr na to, že je to jen "390", hádal bych tedy vyšší objem...s ladákem, to bude echt úplně. Obdivovali jsme to tam ještě asi s třema lidma včetně jednoho dědy, ten z toho byl nadšenej strašně
Ten oranžovej rám (co ukazuje, že je v tom větší síla už) v tom "menším" šasí taky moc hezký spolu s tou bílou barvou plastů...No vzhledově je motorka prostě strašnej krasavec pro mě
Moto je sice menší, ale se svými 183cm se na to vyskládám úplně v pohodě a hlavně mám tam stále tu vzpřímenou pozici, což chci a vyžaduju u motorky...Navíc se dá dohodnout ještě sleva, takže tu motku okolo 120tis koupíš a za ty peníze je to vážně supr nákup...Nenapadá mě co se týče motorky v téhle ceně ani lepší koupě...Ty některý japonský nízkorozpočtovky-tuctovky za cenu okolo 140-150tis, at si strčej za klobouk...
Bude to strašně mrštná motka dík jeji stavbě, velikosti a rovněž malý váze, což mě lákalo na tom dualsportu taky...Takže v té velikosti vidím spíš přednost té motorky a tak to i bude dle testů...
A někde jsem četl, že i chlap 193cm se na to vyskládal (ale to už je asi fakt až až, kdo ví..Jak píšu, mám 183cm a osobně to vidím max na 185cm , to bude takový hraniční, jinak na tom budeš vypadat jak vosa na bonbonu a budeš těžko hledat správnou pozici..
Zpracování hodně pěkný, velmi kvalitní na tu cenu, až kroutím hlavou popravdě...(žádná nízkorozpočtovka)...a to jak to bude fungovat -fun factor-, to je za ty peníze vážně zadara !.........
Já teda zvažuju ještě opravdu i 200, protože ta 390 dělá kilo asi za 5,5s a to už asi ani nevyužiju, je to docela hučák už, fofr ...(mám strach, že bych to pokoušel moc
Ta 200 zrychluje na kilo pod 10s a max je okolo 140km/h, což mi bude stačit, cenově se dostanu pod 90tis asi a podvozkově (což mě láká na té moto nejvíc) to bude stejná sranda, divočina.. jako na 390 (motorky jsou identický ve všem, krom motoru..Ale uvidíme, rozdíl 30tis a určitě stojí za to ty peníze navíc dát.
Každopádně, KTM byli vždy drahý spíš a ted do toho jdou teda, dávám palec nahoru!
Nějaký pěkný počtení o nich, snad nevadí:
Test 200 Duke: KTM Duke 200
A test 390: Duke 390
Naposledy editováno 31.05.2013 21:23:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
NOB píše: Duke 390, nějakej kluk to měl prý na testování (protože na krámy to teprv půjde)..
Moto je sice menší, ale se svými 183cm se na to vyskládám úplně v pohodě a hlavně mám tam stále tu vzpřímenou pozici, což chci a vyžaduju u motorky...Navíc se dá dohodnout ještě sleva, takže tu motku okolo 120tis koupíš a za ty peníze je to vážně supr nákup...Nenapadá mě co se týče motorky v téhle ceně ani lepší koupě...
Bude to strašně mrštná motka dík jeji stavbě, velikosti a rovněž malý váze, což mě lákalo na tom dualsportu taky...Takže v té velikosti vidím spíš přednost té motorky a tak to i bude dle testů...
A někde jsem četl, že i chlap 193cm se na to vyskládal (ale to už je asi fakt až až, kdo ví..Jak píšu, mám 183cm a osobně to vidím max na 185cm
Zpracování hodně pěkný, velmi kvalitní na tu cenu, až kroutím hlavou popravdě...(žádná nízkorozpočtovka)...a to jak to bude fungovat -fun factor-, to je za ty peníze vážně zadara !
Test 200 Duke: KTM Duke 200
A test 390: Duke 390
Četl jsem to o té testovací jízdě 390ky, vypadá to opravdu moc pěkně.
Škoda, že objem motoru je 375 ccm; být to jen nepatrně menší objem 350 ccm, povinné ručení by spadlo do 2. nejnižší kategorie (125 až 350 ccm)...
A zatím tak trochu neznámou (teda aspoň pro mne) je konstrukce rozvodů - předpokládm sice, a jsem s tím smířen, že vzhledem k otáčkám motoru se ventilové vúle budou vymezovat podložkama, ale jde hlavně o to, jestli k výměně podloźek nebude muset dolů i rozvodový řetéz a vačková hřídel...
Jinak už ryze subjektivní poznámka - ta oranžová příhradovina spolu s oražovýma kolama není zrovna můj ideál, stejně jako firemní KTM barva, ale co už...
Ještě štéstí, že jsem WR250R "vyménil" za čopra, jinak bych byl v pokušení jít toho Vévodu omrknout, protože jinak kromě těch pár drobných výtek výše se mi na něm snad skoro všechno hodně zamlouvá.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 17 | Dnes v 10:25 Deadman |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 233 | 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |