paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.5.2013 v 20:41 | Nahoru | #1
Tak dneska jsem se jel kluci ...(píšu kluci, ikdyž jsme tady někteří i starší...ale hrajem si pořád jako kluci... namlsat zas na Vrbovku do KTM v Pha tady...A co nevidím venku Duke 390, nějakej kluk to měl prý na testování (protože na krámy to teprv půjde)..

Akorát to tam natočil a zvuk teda supr na to, že je to jen "390", hádal bych tedy vyšší objem...s ladákem, to bude echt úplně. Obdivovali jsme to tam ještě asi s třema lidma včetně jednoho dědy, ten z toho byl nadšenej strašně

Ten oranžovej rám (co ukazuje, že je v tom větší síla už) v tom "menším" šasí taky moc hezký spolu s tou bílou barvou plastů...No vzhledově je motorka prostě strašnej krasavec pro mě

Moto je sice menší, ale se svými 183cm se na to vyskládám úplně v pohodě a hlavně mám tam stále tu vzpřímenou pozici, což chci a vyžaduju u motorky...Navíc se dá dohodnout ještě sleva, takže tu motku okolo 120tis koupíš a za ty peníze je to vážně supr nákup...Nenapadá mě co se týče motorky v téhle ceně ani lepší koupě...Ty některý japonský nízkorozpočtovky-tuctovky za cenu okolo 140-150tis, at si strčej za klobouk...

Bude to strašně mrštná motka dík jeji stavbě, velikosti a rovněž malý váze, což mě lákalo na tom dualsportu taky...Takže v té velikosti vidím spíš přednost té motorky a tak to i bude dle testů...
A někde jsem četl, že i chlap 193cm se na to vyskládal (ale to už je asi fakt až až, kdo ví..Jak píšu, mám 183cm a osobně to vidím max na 185cm , to bude takový hraniční, jinak na tom budeš vypadat jak vosa na bonbonu a budeš těžko hledat správnou pozici..

Zpracování hodně pěkný, velmi kvalitní na tu cenu, až kroutím hlavou popravdě...(žádná nízkorozpočtovka)...a to jak to bude fungovat -fun factor-, to je za ty peníze vážně zadara !.........

Já teda zvažuju ještě opravdu i 200, protože ta 390 dělá kilo asi za 5,5s a to už asi ani nevyužiju, je to docela hučák už, fofr ...(mám strach, že bych to pokoušel moc

Ta 200 zrychluje na kilo pod 10s a max je okolo 140km/h, což mi bude stačit, cenově se dostanu pod 90tis asi a podvozkově (což mě láká na té moto nejvíc) to bude stejná sranda, divočina.. jako na 390 (motorky jsou identický ve všem, krom motoru..Ale uvidíme, rozdíl 30tis a určitě stojí za to ty peníze navíc dát.

Každopádně, KTM byli vždy drahý spíš a ted do toho jdou teda, dávám palec nahoru!

Nějaký pěkný počtení o nich, snad nevadí:

Test 200 Duke: KTM Duke 200

A test 390: Duke 390

Naposledy editováno 31.05.2013 21:23:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.6.2013 v 09:13 | Nahoru | #2

NOB píše: Duke 390, nějakej kluk to měl prý na testování (protože na krámy to teprv půjde)..

Moto je sice menší, ale se svými 183cm se na to vyskládám úplně v pohodě a hlavně mám tam stále tu vzpřímenou pozici, což chci a vyžaduju u motorky...Navíc se dá dohodnout ještě sleva, takže tu motku okolo 120tis koupíš a za ty peníze je to vážně supr nákup...Nenapadá mě co se týče motorky v téhle ceně ani lepší koupě...

Bude to strašně mrštná motka dík jeji stavbě, velikosti a rovněž malý váze, což mě lákalo na tom dualsportu taky...Takže v té velikosti vidím spíš přednost té motorky a tak to i bude dle testů...
A někde jsem četl, že i chlap 193cm se na to vyskládal (ale to už je asi fakt až až, kdo ví..Jak píšu, mám 183cm a osobně to vidím max na 185cm

Zpracování hodně pěkný, velmi kvalitní na tu cenu, až kroutím hlavou popravdě...(žádná nízkorozpočtovka)...a to jak to bude fungovat -fun factor-, to je za ty peníze vážně zadara !

Test 200 Duke: KTM Duke 200

A test 390: Duke 390


Četl jsem to o té testovací jízdě 390ky, vypadá to opravdu moc pěkně.

Škoda, že objem motoru je 375 ccm; být to jen nepatrně menší objem 350 ccm, povinné ručení by spadlo do 2. nejnižší kategorie (125 až 350 ccm)...

A zatím tak trochu neznámou (teda aspoň pro mne) je konstrukce rozvodů - předpokládm sice, a jsem s tím smířen, že vzhledem k otáčkám motoru se ventilové vúle budou vymezovat podložkama, ale jde hlavně o to, jestli k výměně podloźek nebude muset dolů i rozvodový řetéz a vačková hřídel...

Jinak už ryze subjektivní poznámka - ta oranžová příhradovina spolu s oražovýma kolama není zrovna můj ideál, stejně jako firemní KTM barva, ale co už...

Ještě štéstí, že jsem WR250R "vyménil" za čopra, jinak bych byl v pokušení jít toho Vévodu omrknout, protože jinak kromě těch pár drobných výtek výše se mi na něm snad skoro všechno hodně zamlouvá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L stomas 17 Dnes v 10:25 Deadman
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... ZdendaZB 233 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick


TOPlist