paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.5.2013 v 16:47 | Nahoru | #1
Zas jde o to, jak člověk jezdí. Jesli to tavíš na 6ku 60, tk spíš pomůžeš motoru do hrobu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.5.2013 v 17:43 | Nahoru | #2

SuperSic58 píše: 2,8 l, tk to má Yamaha fakt vymakaný vstřikování Já se u tý Hondy asi pod 4 nedostanu, ale i tak je to v poho. Jawa 350 mi žrala 4,2, tk když to bude o něco míň, sem spokojenej



SuperSic58 píše: Zas jde o to, jak člověk jezdí. Jesli to tavíš na 6ku 60, tk spíš pomůžeš motoru do hrobu



Vypadalo to, jako když si povídáš sám se sebou.
Nějakou myšlenku nadhodíš a vzápětí jí oponuješ...

Ale podle té Yamahy a nízké spotřeby je to asi na mne, že jo?

Jestli jo, tak neboj, na WRku na šestku šedesátkou fakt nejezdím, to by byl ten motor v záběru už podtočenej.

Ale nezapírám, že dlouhodobě jezdím úsporněji než je u nás obvyklé, a to jak v autě, tak i na motorkách. Až se někdy za tuto úchylku i trochu zastydím před ostatními lidmi, kteří spotřebu tzv. "neřeší", a kteří pokud nejedou co nejvíc stylem brzda-plyn, tak si jízdu neužijou.

Třeba po rovině to chce po rozjetí vždycky hned velmi mírně ubrat a netlačit tam víc paliva než je nutno, před delším kopcem to zase raději nechat rozjet o trochu víc a v kopci pak postupně mírně ubírat, z kopce pokud možno jet na motorce na nejvyšší možný kvalt a jen to tak lechtat bez zátěže (a v autě jet na volnoběh) nebo z prudšího kopce motorem přímo brzdit, před prudkou zatáčkou, před začátkem obce a pak v obci před křižovatkama s předností a s červenejma semaforama včas ubrat plyn nebo v autě vyřadit a využívat jeho kinetickou a potenciální energii atd. atd.

P.S.
Zkrátka chce to trochu cit pro ten který vehikl (pro každý stroj je optimálního něco jiného) a hlavně pozorovat provoz a situaci nejenom 30 metrů před sebou, ale trochu víc předvídat...

EDIT: oprava překlepů

Naposledy editováno 29.05.2013 19:41:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist