naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
tohle si ale asi slyset nechtel.
Mimoto, je to koncern, je to nafta, má to na sobě TDI (jen nevím jestli to má červený DI) - já myslim že to je to nejlepší, nejspolehlivější, nejkrásnější, nejrychlejší, nejvíc sexy auto na světě
...obzvlášt jestli bude na hlínách a fmetle, to bych se z toho asi rovnou udělal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
assassin píše: malo valcu, malej objem, spatny palivo.. mnoho kurvitek.
tohle si ale asi slyset nechtel.
Mně 4 válce a 2.0 stačí =). Jinak - také bych radši 2.0 TFSI nebo starou dobrou 1.8T, ale jak říkám - tohle je solidní nabídka .
Mnoho kurvítek? Tím myslíš co? DPF? /ten bych nechal hned odstranit/ - A "pojízdná" STK v Německu mě nezajímá - tam s tím jezdit nebudu =).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
WhiteS píše: Mně 4 válce a 2.0 stačí =). Jinak - také bych radši 2.0 TFSI nebo starou dobrou 1.8T, ale jak říkám - tohle je solidní nabídka .
Mnoho kurvítek? Tím myslíš co? DPF? /ten bych nechal hned odstranit/ - A "pojízdná" STK v Německu mě nezajímá - tam s tím jezdit nebudu =).
chapu, vim co myslis a zrejme v tom umis chodit.. jakoze to ted dobre koupis, rok se s tim svezes a dobre prodas... to ja neumim, takze podle toho musim i vybirat.
ono je to prast jako uhod kdyz budes vybirat z novejch aut v dane tride... prisny emisni normy, pozadavky na velkej vykon z malyho motoru, na nizkou spotrebu - to vse vede ke slozite konstrukci - system commonrail je uz sam o sobe dost narocnej na materialy a zpracovani mechanickejch casti, takze to dokaze spolehlive oddelat horsi nafta - stryc opravuje cerpadla pro diesely a zadreny vysokotlaky cerpadla tam ma docela casto. plus samo na to navazuje kupa dalsich veci ala DPF, EGR apod systemy.. ktery diky tomu ze uz maj tyhle novy auta chipy snad uz i ve sroubkach a nevymenis zadnej dil bez toho abys to nesparoval nakou lepsi diagnostikou tak nejdou tak snadno vyhodit.
ale jak rikam pro tvoje pouziti je to nejspis fuk a co se tyka oprav tak nejspis banany pro opicku budes mit....
ja kdybych neco takhle novyho a audi musel koupit tak 1,8tsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
assassin píše: chapu, vim co myslis a zrejme v tom umis chodit.. jakoze to ted dobre koupis, rok se s tim svezes a dobre prodas... to ja neumim, takze podle toho musim i vybirat.
ono je to prast jako uhod kdyz budes vybirat z novejch aut v dane tride... prisny emisni normy, pozadavky na velkej vykon z malyho motoru, na nizkou spotrebu - to vse vede ke slozite konstrukci - system commonrail je uz sam o sobe dost narocnej na materialy a zpracovani mechanickejch casti, takze to dokaze spolehlive oddelat horsi nafta - stryc opravuje cerpadla pro diesely a zadreny vysokotlaky cerpadla tam ma docela casto. plus samo na to navazuje kupa dalsich veci ala DPF, EGR apod systemy.. ktery diky tomu ze uz maj tyhle novy auta chipy snad uz i ve sroubkach a nevymenis zadnej dil bez toho abys to nesparoval nakou lepsi diagnostikou tak nejdou tak snadno vyhodit.
ale jak rikam pro tvoje pouziti je to nejspis fuk a co se tyka oprav tak nejspis banany pro opicku budes mit....
ja kdybych neco takhle novyho a audi musel koupit tak 1,8tsi
TSI obecně samy o sobě jsou skvělé - mamča ho má v Golfu a je to super motor . Do Audin se však dával až od roku 2008 (úplně nejnovější model - a na ten bohužel nemám ).
Co se TDI týče, tak 16v verze ho většinou nemají, ale zase praskají hlavy. 8v verze ho mají, ale hlavy nepraskají =). DPF, jak jsem již výše napsal, také není problém odstranit.
Někde jsem se dočetl, že 2.0 TDI 8v je vlastně jen převrtaná 1.9 TDI 96 kW + DPF .
Jak jsi taky již napsal, dneska jsou malý obejmy, turbo, emise, EGR ventil, DPF atp., atp., -> složitější konstrukce motorů.
Jak se ale liší BPW od BMM a BMP? Je ten BPW taky takřka bezproblémový, jako další dva zmíněné osmiventilové (BMM, BMP)? Toho označení a číslování je strašně moc - je to alchymie. Nejsnadnější bude napsat asi do Audi, co ?
WhiteS píše: TSI obecně samy o sobě jsou skvělé - mamča ho má v Golfu a je to super motor . Do Audin se však dával až od roku 2008 (úplně nejnovější model - a na ten bohužel nemám ).
Co se TDI týče, tak 16v verze ho většinou nemají, ale zase praskají hlavy. 8v verze ho mají, ale hlavy nepraskají =). DPF, jak jsem již výše napsal, také není problém odstranit.
Někde jsem se dočetl, že 2.0 TDI 8v je vlastně jen převrtaná 1.9 TDI 96 kW + DPF .
Jak jsi taky již napsal, dneska jsou malý obejmy, turbo, emise, EGR ventil, DPF atp., atp., -> složitější konstrukce motorů.
Jak se ale liší BPW od BMM a BMP? Je ten BPW taky takřka bezproblémový, jako další dva zmíněné osmiventilové (BMM, BMP)? Toho označení a číslování je strašně moc - je to alchymie. Nejsnadnější bude napsat asi do Audi, co ?
no nevim jestli se jim v audi bude chtit s tebou vykladat :) a resit slabiny jejich motoru :)
ja tyhle novy auta moc do detailu neznam, ale tipuju ze to BPW bude co se hlavnich casti tyka identicky s tima dalsima.. ale bude podelne ulozeny, misto pricnyho ulozeni u tamtech dvou z VW/skoda...
Naposledy editováno 19.01.2012 11:51:21
1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
BKP - vstřiky SIEMENS
Bosch tuším nebrat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Ďuričko píše: holky na to letěly jenom trochu
Tak zrovna tohle whitese rozhodně nezajímá
1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Stewe píše: Kup si od Nofky to benzínový BMW 530i
To tak - on sám je z toho nešťastnej ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
WhiteS píše: To tak - on sám je z toho nešťastnej ...
no jo, jse si koupit třílitra benzín a pak, světe div se - ono to žere jak tank
3 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Jestli není lepší zjistit historii daného vozu, než obecně typu vozu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Dominik-Duka píše: dotaz, proč pořád Audi? třeba Mitsubishi Lancer (a nemusí to bejt zrovna EVO) není žádná tuctovka a neznám nikoho kdo by si krutě stěžoval
Slyšeli jste slovo Boží, Ámen. K
edit: 229 kusů za rok 2011
Naposledy editováno 19.01.2012 13:26:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
WHTRDR píše: Sefo> me uz to obcas pripada jako posedlost
Totální dneska než někdo koupí auto, tak popíše 10 stránek na všech fórech a pak stejně koupí mrdku :))
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Stewe píše: no jo, jse si koupit třílitra benzín a pak, světe div se - ono to žere jak tank
Mně je to jasný =). Proto jdu do menšího objemu - i třeba foukanýho turbem. Dobře vím, že když se na turbo šlape, žere to ještě víc, jak atmosféra. Oturbenej motor má však daleko vyšší krouťák v nízkých otáčkách, tím pádem ho není třeba honit .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Dominik-Duka píše: dotaz, proč pořád Audi? třeba Mitsubishi Lancer (a nemusí to bejt zrovna EVO) není žádná tuctovka a neznám nikoho kdo by si krutě stěžoval
Protože je to Němec =). Motory možná nemá nespolehlivější, ale dílenským zpracováním je to absolutní špička =).
WhiteS píše: Protože je to Němec =). Motory možná nemá nespolehlivější, ale dílenským zpracováním je to absolutní špička =).
Novinky 2.0TDI poptej se i tu... tam je podonejch odborníků nespočet
Naposledy editováno 19.01.2012 14:02:48
Dominik-Duka píše: dotaz, proč pořád Audi? třeba Mitsubishi Lancer (a nemusí to bejt zrovna EVO) není žádná tuctovka a neznám nikoho kdo by si krutě stěžoval
amen... nebo subo ale to néé... jedině koncern voe a musí to jet za 5 na sto ten s tím bmw asi musí bejt taky dobrej případ...
WhiteS píše: Mně je to jasný =). Proto jdu do menšího objemu - i třeba foukanýho turbem. Dobře vím, že když se na turbo šlape, žere to ještě víc, jak atmosféra. Oturbenej motor má však daleko vyšší krouťák v nízkých otáčkách, tím pádem ho není třeba honit .
hele to furt vsichni resite kolik ma co koni, jakej kroutak a ve finale stejne nejspis jezdite pana klobouka, protoze jinak nevim kam chodite na ty spotreby... protoze kdyz clovek jezdi svizne - coz u ridicu supersport motorek tak nejak predpokladam - tak zjisti, ze ten velkej motor pak zere stejne nebo min nez malej motor co se honi.
ad zpracovani: jste posedly, uznavam ze zpracovani a materialy interieru u AUDI jsou fakt jinde... takovej WOW efekt, ale nevim k cemu je to dobry... ja osobne nematlam rukama po palubce abych zjistil jestli je to mekkej nebo tvrdej plast a jestli jsou tam chromovy ramecky kolem budiku mi je taky sumak... ale asi jsou lidi co nejvic bazirujou na tomhle.. mam kamose co je technickej typ, perfektni ridic, ale asi 150-200tis co delilo 325i od 335i radeji utratil za interier a vybavu.... to teda ja bych radsi jezdil s klickama ve dverich kdyz by tam misto 230PS bylo 306PS.....
Sefo píše: Totální dneska než někdo koupí auto, tak popíše 10 stránek na všech fórech a pak stejně koupí mrdku :))
jo to sedi :)
taky to moc nechapu, je to jen stroj navic se stejne jedna o nakou "socku" do 300tis.. coz zas pro dost lidi nejsou tak maly prachy, ale zase kdyz na tom pulku prodelas tak uz te to nezabije, stanou se horsi veci v zivote....
za ty hodiny procitani testu kdyby clovek makal tak snad vydela i na funglovku :)