globalmoto_kveten





Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 13:32 | Nahoru | #1

Stewe píše: no jo, jse si koupit třílitra benzín a pak, světe div se - ono to žere jak tank



Mně je to jasný =). Proto jdu do menšího objemu - i třeba foukanýho turbem. Dobře vím, že když se na turbo šlape, žere to ještě víc, jak atmosféra. Oturbenej motor má však daleko vyšší krouťák v nízkých otáčkách, tím pádem ho není třeba honit .

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 14:29 | Nahoru | #2

WhiteS píše: Mně je to jasný =). Proto jdu do menšího objemu - i třeba foukanýho turbem. Dobře vím, že když se na turbo šlape, žere to ještě víc, jak atmosféra. Oturbenej motor má však daleko vyšší krouťák v nízkých otáčkách, tím pádem ho není třeba honit .



hele to furt vsichni resite kolik ma co koni, jakej kroutak a ve finale stejne nejspis jezdite pana klobouka, protoze jinak nevim kam chodite na ty spotreby... protoze kdyz clovek jezdi svizne - coz u ridicu supersport motorek tak nejak predpokladam - tak zjisti, ze ten velkej motor pak zere stejne nebo min nez malej motor co se honi.

ad zpracovani: jste posedly, uznavam ze zpracovani a materialy interieru u AUDI jsou fakt jinde... takovej WOW efekt, ale nevim k cemu je to dobry... ja osobne nematlam rukama po palubce abych zjistil jestli je to mekkej nebo tvrdej plast a jestli jsou tam chromovy ramecky kolem budiku mi je taky sumak... ale asi jsou lidi co nejvic bazirujou na tomhle.. mam kamose co je technickej typ, perfektni ridic, ale asi 150-200tis co delilo 325i od 335i radeji utratil za interier a vybavu.... to teda ja bych radsi jezdil s klickama ve dverich kdyz by tam misto 230PS bylo 306PS.....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

8.2.2012 v 10:09 | Nahoru | #3

WhiteS píše: Mně je to jasný =). Proto jdu do menšího objemu - i třeba foukanýho turbem. Dobře vím, že když se na turbo šlape, žere to ještě víc, jak atmosféra. Oturbenej motor má však daleko vyšší krouťák v nízkých otáčkách, tím pádem ho není třeba honit .


tohle je absolutní nesmysl, turbo se tam dává, aby to mělo sílu ve výškách, dole je každý turbomotor zdechlý, oproti výškám, nemusíš tolik honit auto s velkým objemem, ne s turbem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist