naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
tohle si ale asi slyset nechtel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
assassin píše: malo valcu, malej objem, spatny palivo.. mnoho kurvitek.
tohle si ale asi slyset nechtel.
Mně 4 válce a 2.0 stačí =). Jinak - také bych radši 2.0 TFSI nebo starou dobrou 1.8T, ale jak říkám - tohle je solidní nabídka .
Mnoho kurvítek? Tím myslíš co? DPF? /ten bych nechal hned odstranit/ - A "pojízdná" STK v Německu mě nezajímá - tam s tím jezdit nebudu =).