globalmoto_kveten





Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 12:53 | Nahoru | #1

WhiteS píše: To tak - on sám je z toho nešťastnej ...



no jo, jse si koupit třílitra benzín a pak, světe div se - ono to žere jak tank

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 13:32 | Nahoru | #2

Stewe píše: no jo, jse si koupit třílitra benzín a pak, světe div se - ono to žere jak tank



Mně je to jasný =). Proto jdu do menšího objemu - i třeba foukanýho turbem. Dobře vím, že když se na turbo šlape, žere to ještě víc, jak atmosféra. Oturbenej motor má však daleko vyšší krouťák v nízkých otáčkách, tím pádem ho není třeba honit .

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 14:20 | Nahoru | #3

Stewe píše: no jo, jse si koupit třílitra benzín a pak, světe div se - ono to žere jak tank



hele to nekdo kdo ma prachy na 530i uz nema na to aby uzivil 10-12litru na sto?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist