globalmoto_kveten





Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

Skvělá odpověď, děkuji! 19.1.2012 v 11:26 | Nahoru | #1

WhiteS píše: Mně 4 válce a 2.0 stačí =). Jinak - také bych radši 2.0 TFSI nebo starou dobrou 1.8T, ale jak říkám - tohle je solidní nabídka .

Mnoho kurvítek? Tím myslíš co? DPF? /ten bych nechal hned odstranit/ - A "pojízdná" STK v Německu mě nezajímá - tam s tím jezdit nebudu =).



chapu, vim co myslis a zrejme v tom umis chodit.. jakoze to ted dobre koupis, rok se s tim svezes a dobre prodas... to ja neumim, takze podle toho musim i vybirat.

ono je to prast jako uhod kdyz budes vybirat z novejch aut v dane tride... prisny emisni normy, pozadavky na velkej vykon z malyho motoru, na nizkou spotrebu - to vse vede ke slozite konstrukci - system commonrail je uz sam o sobe dost narocnej na materialy a zpracovani mechanickejch casti, takze to dokaze spolehlive oddelat horsi nafta - stryc opravuje cerpadla pro diesely a zadreny vysokotlaky cerpadla tam ma docela casto. plus samo na to navazuje kupa dalsich veci ala DPF, EGR apod systemy.. ktery diky tomu ze uz maj tyhle novy auta chipy snad uz i ve sroubkach a nevymenis zadnej dil bez toho abys to nesparoval nakou lepsi diagnostikou tak nejdou tak snadno vyhodit.

ale jak rikam pro tvoje pouziti je to nejspis fuk a co se tyka oprav tak nejspis banany pro opicku budes mit....

ja kdybych neco takhle novyho a audi musel koupit tak 1,8tsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

19.1.2012 v 11:44 | Nahoru | #2

assassin píše: chapu, vim co myslis a zrejme v tom umis chodit.. jakoze to ted dobre koupis, rok se s tim svezes a dobre prodas... to ja neumim, takze podle toho musim i vybirat.

ono je to prast jako uhod kdyz budes vybirat z novejch aut v dane tride... prisny emisni normy, pozadavky na velkej vykon z malyho motoru, na nizkou spotrebu - to vse vede ke slozite konstrukci - system commonrail je uz sam o sobe dost narocnej na materialy a zpracovani mechanickejch casti, takze to dokaze spolehlive oddelat horsi nafta - stryc opravuje cerpadla pro diesely a zadreny vysokotlaky cerpadla tam ma docela casto. plus samo na to navazuje kupa dalsich veci ala DPF, EGR apod systemy.. ktery diky tomu ze uz maj tyhle novy auta chipy snad uz i ve sroubkach a nevymenis zadnej dil bez toho abys to nesparoval nakou lepsi diagnostikou tak nejdou tak snadno vyhodit.

ale jak rikam pro tvoje pouziti je to nejspis fuk a co se tyka oprav tak nejspis banany pro opicku budes mit....

ja kdybych neco takhle novyho a audi musel koupit tak 1,8tsi



TSI obecně samy o sobě jsou skvělé - mamča ho má v Golfu a je to super motor . Do Audin se však dával až od roku 2008 (úplně nejnovější model - a na ten bohužel nemám ).

Co se TDI týče, tak 16v verze ho většinou nemají, ale zase praskají hlavy. 8v verze ho mají, ale hlavy nepraskají =). DPF, jak jsem již výše napsal, také není problém odstranit.

Někde jsem se dočetl, že 2.0 TDI 8v je vlastně jen převrtaná 1.9 TDI 96 kW + DPF .

Jak jsi taky již napsal, dneska jsou malý obejmy, turbo, emise, EGR ventil, DPF atp., atp., -> složitější konstrukce motorů.

Jak se ale liší BPW od BMM a BMP? Je ten BPW taky takřka bezproblémový, jako další dva zmíněné osmiventilové (BMM, BMP)? Toho označení a číslování je strašně moc - je to alchymie. Nejsnadnější bude napsat asi do Audi, co ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist