naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
WHTRDR píše: Sefo> me uz to obcas pripada jako posedlost
Totální dneska než někdo koupí auto, tak popíše 10 stránek na všech fórech a pak stejně koupí mrdku :))
Sefo píše: Totální dneska než někdo koupí auto, tak popíše 10 stránek na všech fórech a pak stejně koupí mrdku :))
jo to sedi :)
taky to moc nechapu, je to jen stroj navic se stejne jedna o nakou "socku" do 300tis.. coz zas pro dost lidi nejsou tak maly prachy, ale zase kdyz na tom pulku prodelas tak uz te to nezabije, stanou se horsi veci v zivote....
za ty hodiny procitani testu kdyby clovek makal tak snad vydela i na funglovku :)