naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Dominik-Duka píše: dotaz, proč pořád Audi? třeba Mitsubishi Lancer (a nemusí to bejt zrovna EVO) není žádná tuctovka a neznám nikoho kdo by si krutě stěžoval
Protože je to Němec =). Motory možná nemá nespolehlivější, ale dílenským zpracováním je to absolutní špička =).
WhiteS píše: Protože je to Němec =). Motory možná nemá nespolehlivější, ale dílenským zpracováním je to absolutní špička =).
Novinky 2.0TDI poptej se i tu... tam je podonejch odborníků nespočet
Naposledy editováno 19.01.2012 14:02:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
WhiteS píše: Protože je to Němec =). Motory možná nemá nespolehlivější, ale dílenským zpracováním je to absolutní špička =).
njn, tak hlavně že v Dačicích (u tebe doma) se vyrábí do nich ramena, čepy apod......