Zatím jsem vyčmuchal toto:
http://www.euworld.n.../ktm-690-enduro.html
http://www.visordown...6sa%3DG%26ie%3DUTF-8
http://www.1000ps.at...8-KTM_690_LC4_Enduro
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
Naposledy editováno 13.09.2011 17:56:29
2 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
Dálnice je opruz snad pro každýho a snažim se jí co nejvíc vyhejbat,ale občas vyhnutí neni
zmulin píše: Kluci protože jsou lidi,který si na takovouhle motorku daj aspoň to malý plégo,velkou nádrž,hliníkový kufry a do Rumunska dojedou buď po ose,nebo se nablížej aspoň vlakem do Popradu Po návratu to hodlaj odstrojit a projet se okolo komína s kámošema na ostrejch endurech a trochu se něco přiučit.Na takovýhle použití sem lepší motorku nenašel.
Dálnice je opruz snad pro každýho a snažim se jí co nejvíc vyhejbat,ale občas vyhnutí neni
na tohle použití je ideal 950 Superenduro
Stále vlastně nevíme jestli budeš kupovat novou nebo starou a kolik máš na to bankovek
- kufry jsou na asfalt a do rumunska bych je určitě nebral. Vem loďák, nebo vaky či pytel na offroadmoto
- plégo je na rozbití nosu, takže opět do terénu nebrat. Vem auto a někde ho tam bezpečně v penzionu zaparkuj. Nejlevnější a nejpohodlnější řešení
- velká nádrž do rumunska zbytečná - za den origo sotva vyjedeš (stejně se musíš najízt a v rumunech je pumpa na každým rohu) navíc velká nádrž kromě novinky vždy v terénu překáží
2ybrcek - 950 není špatný, ale do terénu vyžaduje již větší praxi, kterou zřejmně zmulin teprve plánuje, takže za mě mu ji nedoporučuji. Stejně se už nedělá
Naposledy editováno 13.09.2011 21:36:16
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
Honza XT píše: Ohledne te spotreby, byl s nama v Bosne borec na 690 a spotreba byla uplne normalni. Po silnici podle predpisu okolo 90 kmh cca 4,5 l/100 km a pokud se jelo sviznej nebo v terenu tak okolo 5, pres 6 se asi nedostal. Jeli jsme nalozeni, tim padem zadnej hard core teren to nebyl. Rikal, ze dojezd ma necelejch 200 km.
tak 4,5l/100km nebo dojezd necelejch 200km ??? nádrž má 10+2 litry rezervu
to je u mě spotřeba 5-6 litrů na asfaltu !!!!
3 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
Na první off vyjížďku na 690 jsem jel asi 500km po dálnici na Mitaskách EF07+08 cca 120km/h (vysypalo se mi auto, musel jsem po ose). Od 80 km/h byl naprosto nezbytný tlumič řízení (předek si dělal co chtěl). Nechalo se to dát, ale nevyhledával bych to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
zmulin píše: Kluci protože jsou lidi,který si na takovouhle motorku daj aspoň to malý plégo,velkou nádrž,hliníkový kufry a do Rumunska dojedou buď po ose,nebo se nablížej aspoň vlakem do Popradu Po návratu to hodlaj odstrojit a projet se okolo komína s kámošema na ostrejch endurech a trochu se něco přiučit.Na takovýhle použití sem lepší motorku nenašel.
Dálnice je opruz snad pro každýho a snažim se jí co nejvíc vyhejbat,ale občas vyhnutí neni
nejdřív k té dálnici - honzam s brkym a sagarem ti to popsali dobře. tahle motorka není žrout silničních km, to je daleko lepší xtz. zase v terénu to strčí xtz do kapsy.
já si pořídil 690 jako "univerzální enduro" - s lehkýma do lesa (a do rumunska), s těžkýma po ose na cestování. s lehkýma do lesa to šlo líp než s velkýma po silnici (každopádně by to chtělo dvoje kola, pohodlnější sedlo, přecvakat nastavení podvozku, etc.), ale pořádně nešlo ani jedno (v terénu hlavně kvůli mně). prodal jsem h9 s 690 a koupil exc s 990 adventure.
neříkám, že je to špatná motorka, jen nesplnila co jsem od ní chtěl. myslím, že do pouště a na akce typu motoráj rallye je to nejlepší motorka, ale jako univerzální enduro ne
Naposledy editováno 15.09.2011 13:39:25
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
mě se 690 líbí motorem a základem podvozku, ale pořád je tam spousty věcí co mi nesedí a díky tomu si jako druhou motorkou k LC8 tolik nepomůžu takže na ni pořád koukám, ale nepořídím is ji
z dalších strojů mě zaujala huska TE630 tj. něco z podobné kategorie jako 690, ale třeba právě s výrazně širším rozpětím převodů - takže pomalá jednička do terénu a dlouhá šestkla na silnici takže z toho by šlo postavit adventure bike s lepšími výkony než zmiňovaná tenerka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
Třeba to dopadne tak,že bude Granpasso a k němu Beta RR450,nebo novej Streetfighter 848 a do Rum. budu jezdit jenom s partama po ose na pučenym Transalpu a do hard terénu budu jezdit zase na kole,abych konečně zhubnul těch 20kg co sem přibral,když sem přestal kouřit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
lepší:
- má rám pod motorem (šusplech bude fungovat)
- víko nádrže před jezdcem
- cenovka
horší:
- je to huska
- malý průměr předního kotouče (ten na 690 je jen tak tak i do terénu)
- dvě koncovky, ale to asi půjde poladit
- málo lidí se zkušenostma, tj na závady se nepřipravíš dopředu, což pro mě na závody je víc důležité než že ty závady má.
osobně, kdybych neměl 690 tak bych si ji asi koupil. už jen že sem s EXC oranžovej dost
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
dr.Sagar píše: Matúšu, osobně to vidím takto: Když jí máš postavenou na off použití, bude na dálnici na houby minimálně kvůli gumám, převodu, nastavení tlumičů, haltrům/moussům, ... Stavět takovouhle motorku na dlouhodobé on-road použití myslím nemá smysl - to si koupíš třeba Duka. Když si jí postavíš kompromisně, bude na houby v on i off (to víš sám, proto máš v garáži to, co máš).
ved prave, ze mne pride LC8 skvela aj na ceste so stuplovymi gumami a aj v "terene". Ma len jeden problem - nevladzem dvihat. Proste starnem a je to boj, takze hladam nieco lahsie.
To je dovod preco som sa pytal na stitok alebo stabilitu. Pruzenie dam natvrdo, obujem krosove gumy, dam normalne tlaky (2.0), budem mat stitok a tlmic riadenia.
Budem schopny ist trvale na dialnici s nejakou bagazou 120km/h napr do rumunska? To je nieco, co sa na LC8 robi bezne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
stale to tak aj mam, len u mna je cestovanie neodmyslitelne spojene aj s vyjazdami na sotolinu alebo aj nieco viac hardcore (podla nahody) a niekedy je to s LC8 o drzku.
tajne som dufal, ze 690 to vyriesi tak, ze bude moct ist exc z domu.
Naposledy editováno 16.09.2011 10:06:18
zmulin píše: mariano> Já na 690-ku právě koukam jako na případnou 2. moto s tim,že volbu pneu a nastavení podvozku bych přizpůsobil právě k cestě po ose,nebo odvozu dodávkou.Mam 194/130,takže těch 25kg rozdílu k EXC by mi zas takovej problém nedělalo a závodní off/enduro ambice nemám.Známej tady z LTM jí má total potuněnou snad i včetně vačky a na gumách spíš směr silnice a i s rozetou do síly mu to jede ke 170km/h,tak mam domluvíno,že si jí na jaře na den pučim(na zimu bych to stejně neřešil a nejsou money) a uvidíme.
standardní převod 15/45 je tak na rychlý šotoliny a na silnici z motorky opravdu 170 vykouzlíš, ale...musíš mít skoro silniční gumy, bez halterů, nafuněný na 2 atm, přecvakaný podvozek, atd. a při pomalé jízdě mezi stromy ti to i na jedničku chcípne (rychlost použitelná cca od 15-20 výš).
jezdil jsem 14/48 - což vidím jako základ na terénní (včetně cestovně terénního) ježdění. výhledově jsem uvažoval o 13/48.
cestovní rychlost po silnici na chlupatých gumách končila (částečně díky haltrům) mezi 80 a 90 (jako na lehkém enduru). ale stejných 80-90 jsi mohl jet v lese, po oranici apod. a bylo to...jestli ne pohodlnější, pak rozhodně zábavnější. s převodem 14/48 jsem se dostal na vytočený motor lehce přes 150 na nějaké rumunské šotolině (jak jsem se posléze dočetl z navigace)
matuS píše: To je dovod preco som sa pytal na stitok alebo stabilitu. Pruzenie dam natvrdo, obujem krosove gumy, dam normalne tlaky (2.0), budem mat stitok a tlmic riadenia.
Budem schopny ist trvale na dialnici s nejakou bagazou 120km/h napr do rumunska? To je nieco, co sa na LC8 robi bezne.
ano, zvládne to. ale na lc8 dojedeš v pohodě a 690 budeš chtít po dojezdu zahodit.
690 na fim mitaskách po dofouknutí na 1,5 byla hravá a bavila mě...ale jen po okreskách. dálnici si na tom nedokážu představit (stačil mi přesun po starém obchvatu hostivice - barandov - chodov v rychlostech kolem 100), stejně tak jako něco delšího než "hodina v sedle" po silnici.
už k jičínu nebo k táboru (cca hodina cesty, 80 km z prahy) jsem házel 690 na vozejk
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
HQ701, KTM690 má smysl nějak dotěsň... KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 3 | 30.5.2024 v 07:29 ZdendaZB |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 41 | 23.5.2024 v 07:18 ZdendaZB |
Max provozní T chladící kapaliny HQ... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 53 | 25.9.2023 v 20:18 ZdendaZB |
Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro Yamaha TT 600 R, KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R | pospa5 | 18 | 14.6.2023 v 20:11 tucnak66 |