1 reakcí na tento příspěvek poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
- olej žere ale na yamahu to není tak hrozný (záleží na jakou trefíš, je to kus od kusu, jedna bude žrát tolik, druhá tolik)
- je to takový koťátko, taková hračka, moc dobrá ovladatelnost
- dobrej spodek - slabej vršek - při velkejch rychlostech to tam skáče pomalu a už se jim nechce, na čtyrku a pětku fakt slabý.
- Zajímavej a odvážnej design
- Převodovky se tam serou stejně jako u ostatnách Yamah, nedával bych tomu moc velkou váhu protože i na R6kách se srali. Že by tahle R1 vysloveně trpěla na převodovku to si nemyslím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
Jinak design se mi hrozně líbí, ten se mi líbí snad u všech ročníků (2009 a výš zas tak ne). Nevíš náhodou, jestli se stejnej motor co má tenhle typ nedával do FZS 1000? Teď na podzim s námi jezdil jeden, který měl najeto 86kkm a stále šlapal jak hodinky(možná měl dokonce víc, protože ji kupoval 4 roky starou s 25kkm na tachu). A jezdil s tím celkem tyčku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
GRASSEL>--VinCenzo--> Tak to hele nevím ale každopádně 98tis.km není nic závratnýho jen je to nečekaný vzhledem k jinýmu počtu km v čechách.
Řekl bych, že si nerozumíte, on píše o výkonu v koních(98k) a Ty o najetých kilometrech
Ale jinak jsem zažil blbnutí převodovky přesně na tomhle typu a například v Brně na dromu to byl porod, lovit pořád ty kvalty.
Naposledy editováno 30.10.2010 20:17:42
Naposledy editováno 30.10.2010 21:46:05
2 reakcí na tento příspěvek poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
c.j.>zeptám se blbě.. proč R1? Když ze stejné peníze je GSXR K1/K2? Mě R1 nesedla..
No zeptal ses fakt blbě protože stejně jako tobě nesedla R1 tak jemu nemusí sednout gsxr. Kámošovi taky GSXR nesedla.
hondacbf1000>Řekl bych, že si nerozumíte, on píše o výkonu v koních(98k) a Ty o najetých kilometrech
Ale jinak jsem zažil blbnutí převodovky přesně na tomhle typu a například v Brně na dromu to byl porod, lovit pořád ty kvalty.
Poplet jsem ten počet, mluvil jsem o těch km co on akorát to bylo 86tis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
GRASSEL>No zeptal ses fakt blbě protože stejně jako tobě nesedla R1 tak jemu nemusí sednout gsxr. Kámošovi taky GSXR nesedla.
No když pominu sedla/nesedla, tak GSXR je podle mě na tom technicky, a co se spolehlivosti týče, lépe (aspoň doufám ) No, mimo brzd
- motor má GSXR silnější o dost, spodek +- stejnej ale vršek podstatně větší.
- spolehlivost nevím, poruchovostí netrpí (krom asi těch R1 převodovek) žádná
- Mě GSXR brzdila líp než R1 02-03 se kterýma jsem měl tu čest (3kousky), když se o ty brzdy člověk stará tak GSXR brzdí konkurenčně i k fárošům, stačej kvalitní desky. Jedinej problém je vadnutí a to způsobuje pumpa. Výměnou pumpy dosáhneš velmi dobrejch brzd.
Jel jsem na jinejch GSXR a ty brzdili fakt nahovno takže pokud to tak brzdí každýmu tak se nedivím že každej nadává, já si nemůžu stěžovat krom pumpy. Když K1-2 vyjela jako novinka tak snad v každým testu pěli chválu na brzdy což taky svědčí o tom že když jsou v dobrým stavu, nový nebo repasovaný a vyčištěný tak to brzdí krásně. Šestipísty jsou náchylný ale silný brzdy a v kombinaci s dobrou pumpou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
1 reakcí na tento příspěvek poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
Naposledy editováno 31.10.2010 11:10:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
2 reakcí na tento příspěvek poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
Převodovka- absolutně bez problémů, ale je to o tom jak se k ní chováš. Pokud NEjezdíš na okruhu časovky, není důvod tam ty kvalty prát jak smyslů zbavený, nebo řešit to že řazení bez spojky nahoru je rychlejší. Nedělej to a převodovka vydrží víc. Viz příspěvek od Feryho.
Olej- při běžném ježdění si brala tak 0,1 l na 1000km. (takže hovno, hovno nic)
Spotřeba od 5.2l/100km nahoru(Měl jsem karburátor)-ty chceš novější stříkačku-ta sežere víc.
Jinak ten model co sis vybral je jen odladěná 2001 se vstřikováním. Bohužel točí o 1000ot víc a taky krouťák se posunul nahoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
Boss.trx850>Měl jsem R1 r.v.2001,při prodeji najeto 50tis. km:
Převodovka- absolutně bez problémů, ale je to o tom jak se k ní chováš. Pokud NEjezdíš na okruhu časovky, není důvod tam ty kvalty prát jak smyslů zbavený, nebo řešit to že řazení bez spojky nahoru je rychlejší. Nedělej to a převodovka vydrží víc. Viz příspěvek od Feryho.
Olej- při běžném ježdění si brala tak 0,1 l na 1000km. (takže hovno, hovno nic)
Spotřeba od 5.2l/100km nahoru(Měl jsem karburátor)-ty chceš novější stříkačku-ta sežere víc.
Jinak ten model co sis vybral je jen odladěná 2001 se vstřikováním. Bohužel točí o 1000ot víc a taky krouťák se posunul nahoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
V roce 2000 proběhla radikální změna skoro všech částí v motoru. Z venku ta motorka vypadá podobně, ale nezůstal kámen na kameni.
V r.2002-co vím odlehčovali kliku a narvali tam vstřiky a výkonová špička se posunula o 1000ot.nahoru. A bohužel tam je alespoň pro mě kámen úrazu. Já mám teď FZ1(motor R1 04/05- s jiným naladěním a těžšší klikou)a teprve ta jede odspodu o trochu lépe než moje R1 2001, ale ve špičce logicky je slabší.
Ale odlehčení kliky se většinou rovná hravosti co se týče vytáčení, ale skoro vždy se to podepíše na krouťáku.
1 reakcí na tento příspěvek poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
"Zpočátku to vypadalo nna starou známou R1. Stačilo však několik dalších okruhů a začaly se objevovat rozdíly oproti staré R1. Motor původního modelu měl nástup výkonu v oblasti 8tis. ot., letošní ožívá už o 1500 dřív."
"Když jsme u řazení, vyzkoušeli jsme objet dvě kola bez řazení, ale na nejvyšší převodový stupeň, abychom prověřili sílu motoru také směrem dolů a tedy i jeho schopnost uspokojit jezdce, který nevyhledává jen oblast nad 8tis. ot.Musíme přiznat, že jsme byli příjemně překvapeni, motor si s takovým způsobem jízdy dobře poradil, zvládl i ty nejpomalejší zatáčky, v nichž otáčky klesly ke hranici 3tis.-vždy se z nich ale sebral a plynule táhl.
"Na silnici se v nejlepším světle projevila elasticita motoru, který si nechal líbit otevření plynu naplno již od 2tis. ot.Motor je superelastický a sežere vám všechno.
Uvádí se změna 250dílu proti předchozímu modelu.
např. Na motoru bylo upraveno nastavení krburátorů, mazání vačkových hřídelů, první převodový stupeň je delší,jsou odlehčená převodová kola-lehčí rotující hmoty-menší rázy převodovky, nový zadní tlumič s lehčí pružinou pro lepší reakci atd. Právě jediné co se tam skoro nezměnilo-je ten design. O podvozku se už rozepisovat nebudu. V přímém srovnání moje R1 jela odspodu lépe než kamarádova 2003(ještě pro úplnost moje měla REmus+ KN,karburace sériová)
Co se týče charakteristiky motoru a jeho projevu, měl by tam být rozdíl zhruba jako mezi K1 a K3-ale na těch jsem nejel podotýkám (ale co vím tak K1 je taková syrovější a hůře kontrolovatelná pro nevyježděné borce narozdíl od K3-která už pár chybiček odpouští.Mám bohužel jen jednoho kamaráda s GSX-R a ten má K5-to už je zase jiná kapitola.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1190, 1191] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35723 | Dnes v 15:43 LukynO17 |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |