globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
30.10.2010 v 19:17
Měl bych dotaz na všechny majitele zmíněných R1ček. Sem tam se dočtu o tom, že tenhle model žere olej, ale hlavně o tom, jak se na ní sere převodovka. zajímalo by mě, jestli to je pravda nebo to není zase tak horké. Po dlouhém snažení se mi podařilo prodat fazera a mám na tuhle R1čku políčeno. /taksitokurvavygůgli jsem zkoušel, ale témat o žraní oleje je tu jak hovínek a blbě se v tom dá vyznat, takže reagujte prosííím jen k tématu a pokud tohle téma někoho svědí a obtěžuje, ať na něj nereaguje! beztak je zima a ježdění už téměř odzvonilo/

2 reakcí na tento příspěvek poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda

31.10.2010 v 13:00 | Nahoru | #1
Měl jsem R1 r.v.2001,při prodeji najeto 50tis. km:
Převodovka- absolutně bez problémů, ale je to o tom jak se k ní chováš. Pokud NEjezdíš na okruhu časovky, není důvod tam ty kvalty prát jak smyslů zbavený, nebo řešit to že řazení bez spojky nahoru je rychlejší. Nedělej to a převodovka vydrží víc. Viz příspěvek od Feryho.
Olej- při běžném ježdění si brala tak 0,1 l na 1000km. (takže hovno, hovno nic)
Spotřeba od 5.2l/100km nahoru(Měl jsem karburátor)-ty chceš novější stříkačku-ta sežere víc.
Jinak ten model co sis vybral je jen odladěná 2001 se vstřikováním. Bohužel točí o 1000ot víc a taky krouťák se posunul nahoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda

31.10.2010 v 13:40 | Nahoru | #2
Boss.trx850> R1 02-03 nemá posunutej krouťák nahoru, naopak táhne odspoda o dost lépe než první modely R1. Což potvrdil i test kterej sem kopíroval kámoš co jí měl. R1 02-03 táhne odspoda stejně jako K1 akorát nahoře oproti ní chybí síla. Je to takovej čtyřválcovej dvouvál. Mluvím samozřejmě o modelu s funkční přívěrou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda

31.10.2010 v 14:11 | Nahoru | #3

Boss.trx850>Měl jsem R1 r.v.2001,při prodeji najeto 50tis. km:
Převodovka- absolutně bez problémů, ale je to o tom jak se k ní chováš. Pokud NEjezdíš na okruhu časovky, není důvod tam ty kvalty prát jak smyslů zbavený, nebo řešit to že řazení bez spojky nahoru je rychlejší. Nedělej to a převodovka vydrží víc. Viz příspěvek od Feryho.
Olej- při běžném ježdění si brala tak 0,1 l na 1000km. (takže hovno, hovno nic)
Spotřeba od 5.2l/100km nahoru(Měl jsem karburátor)-ty chceš novější stříkačku-ta sežere víc.
Jinak ten model co sis vybral je jen odladěná 2001 se vstřikováním. Bohužel točí o 1000ot víc a taky krouťák se posunul nahoru.

Vidím, že máš teď FZ1 - není to náhodou přesně ten motor, co tiká v R1 02/03 ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35283 Dnes v 07:43 Ozzy_
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist