1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
"Zpočátku to vypadalo nna starou známou R1. Stačilo však několik dalších okruhů a začaly se objevovat rozdíly oproti staré R1. Motor původního modelu měl nástup výkonu v oblasti 8tis. ot., letošní ožívá už o 1500 dřív."
"Když jsme u řazení, vyzkoušeli jsme objet dvě kola bez řazení, ale na nejvyšší převodový stupeň, abychom prověřili sílu motoru také směrem dolů a tedy i jeho schopnost uspokojit jezdce, který nevyhledává jen oblast nad 8tis. ot.Musíme přiznat, že jsme byli příjemně překvapeni, motor si s takovým způsobem jízdy dobře poradil, zvládl i ty nejpomalejší zatáčky, v nichž otáčky klesly ke hranici 3tis.-vždy se z nich ale sebral a plynule táhl.
"Na silnici se v nejlepším světle projevila elasticita motoru, který si nechal líbit otevření plynu naplno již od 2tis. ot.Motor je superelastický a sežere vám všechno.
Uvádí se změna 250dílu proti předchozímu modelu.
např. Na motoru bylo upraveno nastavení krburátorů, mazání vačkových hřídelů, první převodový stupeň je delší,jsou odlehčená převodová kola-lehčí rotující hmoty-menší rázy převodovky, nový zadní tlumič s lehčí pružinou pro lepší reakci atd. Právě jediné co se tam skoro nezměnilo-je ten design. O podvozku se už rozepisovat nebudu. V přímém srovnání moje R1 jela odspodu lépe než kamarádova 2003(ještě pro úplnost moje měla REmus+ KN,karburace sériová)
Co se týče charakteristiky motoru a jeho projevu, měl by tam být rozdíl zhruba jako mezi K1 a K3-ale na těch jsem nejel podotýkám (ale co vím tak K1 je taková syrovější a hůře kontrolovatelná pro nevyježděné borce narozdíl od K3-která už pár chybiček odpouští.Mám bohužel jen jednoho kamaráda s GSX-R a ten má K5-to už je zase jiná kapitola.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35285 | Dnes v 00:16 oxygen |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 | Valdy25 | 22 | 1.3.2024 v 14:44 assassin |