bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda
30.10.2010 v 19:17
Měl bych dotaz na všechny majitele zmíněných R1ček. Sem tam se dočtu o tom, že tenhle model žere olej, ale hlavně o tom, jak se na ní sere převodovka. zajímalo by mě, jestli to je pravda nebo to není zase tak horké. Po dlouhém snažení se mi podařilo prodat fazera a mám na tuhle R1čku políčeno. /taksitokurvavygůgli jsem zkoušel, ale témat o žraní oleje je tu jak hovínek a blbě se v tom dá vyznat, takže reagujte prosííím jen k tématu a pokud tohle téma někoho svědí a obtěžuje, ať na něj nereaguje! beztak je zima a ježdění už téměř odzvonilo/

1 reakcí na tento příspěvek poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda

31.10.2010 v 15:03 | Nahoru | #1
Tak jsem schávlně vyhrabal info v časáku o R1 98-01 a 00-01 maj prej jemnější reakci na plyn, lepší řazení a lepší výkonovou křivku + trochu designových úprav. Já nezaznamenal rozdíl ani když jsme je postavili proti sobě na letmej sprint z 40kmh. Ta jízda je totožná a jiný chování jsem já a ani nikdo koho znám nezaznamenal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poruchy R1 2002/2003 - urban legend nebo pravda

31.10.2010 v 17:05 | Nahoru | #2
GRASSEL> A já jsem ti zase vyhrabal Supermoto z roku2000:

"Zpočátku to vypadalo nna starou známou R1. Stačilo však několik dalších okruhů a začaly se objevovat rozdíly oproti staré R1. Motor původního modelu měl nástup výkonu v oblasti 8tis. ot., letošní ožívá už o 1500 dřív."

"Když jsme u řazení, vyzkoušeli jsme objet dvě kola bez řazení, ale na nejvyšší převodový stupeň, abychom prověřili sílu motoru také směrem dolů a tedy i jeho schopnost uspokojit jezdce, který nevyhledává jen oblast nad 8tis. ot.Musíme přiznat, že jsme byli příjemně překvapeni, motor si s takovým způsobem jízdy dobře poradil, zvládl i ty nejpomalejší zatáčky, v nichž otáčky klesly ke hranici 3tis.-vždy se z nich ale sebral a plynule táhl.

"Na silnici se v nejlepším světle projevila elasticita motoru, který si nechal líbit otevření plynu naplno již od 2tis. ot.Motor je superelastický a sežere vám všechno.

Uvádí se změna 250dílu proti předchozímu modelu.
např. Na motoru bylo upraveno nastavení krburátorů, mazání vačkových hřídelů, první převodový stupeň je delší,jsou odlehčená převodová kola-lehčí rotující hmoty-menší rázy převodovky, nový zadní tlumič s lehčí pružinou pro lepší reakci atd. Právě jediné co se tam skoro nezměnilo-je ten design. O podvozku se už rozepisovat nebudu. V přímém srovnání moje R1 jela odspodu lépe než kamarádova 2003(ještě pro úplnost moje měla REmus+ KN,karburace sériová)
Co se týče charakteristiky motoru a jeho projevu, měl by tam být rozdíl zhruba jako mezi K1 a K3-ale na těch jsem nejel podotýkám (ale co vím tak K1 je taková syrovější a hůře kontrolovatelná pro nevyježděné borce narozdíl od K3-která už pár chybiček odpouští.Mám bohužel jen jednoho kamaráda s GSX-R a ten má K5-to už je zase jiná kapitola.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35283 Dnes v 07:43 Ozzy_
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist