globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová ZX10R 2011
 
8.10.2010 v 15:50
Tak chlapy je to tady,nová zelená kráska,musím uznat že se jim fakt povedla ta maska je nádherná a s výkonem 209 koní,kterými disponuje,bude opravdové peklíčko se na ní svézt.

Tady je s ní video od Kawasaki





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 08:40 | Nahoru | #61

Carom>Málokdo a málokdy využije veškerý potenciál stroje. A to platí pro všechny. ať už jedeš s oktávkou a nebo na kole. Prostě je to riskantní a musíš brát ohled i na ostatní účastníky a samozřejmě na pravidla. To jest určitě při cestě na chatu nebudeš každou zatáčku řezat v polosmyku a nepojedeš tudíž na hranici podvozku a pneumatik. A kdo z nás jezdil na hranici možností fichtla a simála?



Podám ti to úplně jinak.To,že ten potenciál nevyužíváš po celou dobu jízdního režimu je jiná věc.Je ovšem dobrý vědět,že to tam je a umět s tím v případě potřeby pracovat,než se dostat do prekérky a zjistit,že to tam není.A je jedno,jestli mluvím o motoru,podvozku,gumách,brzdách,oktávce,nebo motorce.

(reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 09:09 | Nahoru | #62
Carom> ale proč bych řadil v 10500ot. když vrchol mám třeba ve 13tis.ot?! Tudíš jsem ti v předchozím příspěvku naznačoval to že to není nic chvilkového jelikož přeřadím třeba ve 12500ot. na další kvalt kterej se bude rozbíhat třeba z 11000ot. tudíš je k dispozici maximální výkon a ne jen na zlomek okamžiku jak tu popisuješ.

Zajímavý že využití výkonu je podle mě úplně jednoduchá a prostá věc kterou zvládne každej ono totiž vytočit motor do plnýho výkonu není nic složitýho když se otáčí plynem pomalu tak to zvládne každej trouba.

A s tím okruhem taky nesouhlasím jelikož někdo pojede na okruhu plíseň kterou by druhej nejel ani v provozu. Prostě využít potenciálu sporta je jezdit rychle a žádný další kritéria nejsou.

(reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 09:11 | Nahoru | #63

Carom>Málokdo a málokdy využije veškerý potenciál stroje. A to platí pro všechny. ať už jedeš s oktávkou a nebo na kole. Prostě je to riskantní a musíš brát ohled i na ostatní účastníky a samozřejmě na pravidla. To jest určitě při cestě na chatu nebudeš každou zatáčku řezat v polosmyku a nepojedeš tudíž na hranici podvozku a pneumatik. A kdo z nás jezdil na hranici možností fichtla a simála?



Ale to je snad logický ne?! To nevyužíváš snad naprosto nic včetně zahradního traktůrka se kterým taky nebudeš neustále sekat trávu když budeš přejíždět dlažební kostky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 09:11 | Nahoru | #64

verybusy>Podám ti to úplně jinak.To,že ten potenciál nevyužíváš po celou dobu jízdního režimu je jiná věc.Je ovšem dobrý vědět,že to tam je a umět s tím v případě potřeby pracovat,než se dostat do prekérky a zjistit,že to tam není.A je jedno,jestli mluvím o motoru,podvozku,gumách,brzdách,oktávce,nebo motorce.



Ano, s tím bych si dovolil souhlasit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 09:15 | Nahoru | #65
GRASSEL> Čus Prde,ještě jezdíš???

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 09:20 | Nahoru | #66
verybusy> čau prde, jistě si pamatuješ že nejezdím zhruba od srpna že?! Takže ne, nejezdím a bude se to všechno dávat do latě teď přes zimu

(reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 09:23 | Nahoru | #67
GRASSEL> Já myslel,žes měl něco půjčenýho,tak to asi bylo jenom na chvíli... Aspoň se přes zimu zabavíš.

1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 09:29 | Nahoru | #68
Verybusy: v podstatě píšeme všichni totéž, nicméně ti nejlepší na okruhu dokáží využít veškerý potenciál daného kompletu po celý režim jízdy. Tzn. max. zrychlují, max. brzdí
v zatáčkách zase jedou to co dovolí podvozek a gumy.
Grassel: nevím, mě při jízě na plnej připadá jízda na vytočené nižší kvalty jako mžik,speciálně 2,3 - jednička se přeci jen sbírá zespoda, ale je to relativní, tobě to může připadat dlouho. Otáčky jsem tam psal modelové, nemám v hlavě kolik teď supersporty točí, princip ale je stejný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 09:36 | Nahoru | #69

Carom>Verybusy: v podstatě píšeme všichni totéž, nicméně ti nejlepší na okruhu dokáží využít veškerý potenciál daného kompletu po celý režim jízdy. Tzn. max. zrychlují, max. brzdí
v zatáčkách zase jedou to co dovolí podvozek a gumy.
Grassel: nevím, mě při jízě na plnej připadá jízda na vytočené nižší kvalty jako mžik,speciálně 2,3 - jednička se přeci jen sbírá zespoda, ale je to relativní, tobě to může připadat dlouho. Otáčky jsem tam psal modelové, nemám v hlavě kolik teď supersporty točí, princip ale je stejný.



Pak je zjevný,že ti nejlepší na okruhu dokážou z motorky vydolovat maximum cca v 90% času,zatímco ti dobří v provozu,třeba z 50%,možná míň.Ale využít to dokážou,to není až takový problém,tudíž ten výkon není až tak nesmyslnej.

1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 09:56 | Nahoru | #70
Jasně, debata vznikla, že s často používaným obratem "na co takový výkon, když stejně nejede využít" řada z nás nesouhlasila. Samozřejmě, že jej využije skoro každý. Ale ne vždy a všude, kde to možné je.

(reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 10:10 | Nahoru | #71

Carom>Jasně, debata vznikla, že s často používaným obratem "na co takový výkon, když stejně nejede využít" řada z nás nesouhlasila. Samozřejmě, že jej využije skoro každý. Ale ne vždy a všude, kde to možné je.



O tom žádná,to je jasný. Těch,co to dovedou mimo roviny není sice tak málo,ale rozhodně to není každej druhej.

(reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 10:54 | Nahoru | #72

verybusy>Pak je zjevný,že ti nejlepší na okruhu dokážou z motorky vydolovat maximum cca v 90% času,zatímco ti dobří v provozu,třeba z 50%,možná míň.Ale využít to dokážou,to není až takový problém,tudíž ten výkon není až tak nesmyslnej.


Jop přesně todleto sem napsal taky.
Jak si to tak celé čtu, tak všici mektáme o tom samém, každý si to akorát vyloží jinak, ale stejně se na jádru pudla shodujeme.

Přitom je to tak jasné! Motorku s 209 koňma si každý koupí aby měl větší "nářadí"!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 10:58 | Nahoru | #73
GRASSEL> Zdar šéfe....

Už jsem to chtěl vzdát,ale tohle téma mi docela nahrálo...
Pro ostatní...Grassel jezdil na Suzuki GSX-R 1000 K6 v modifikaci superbike...
Tak a psal jsi,že tahle motorka je ve srovnání s ostatníma produkčníma litrama v takové pozici,že jsou ostatní litry téměř k smíchu...
No a já se ptám,jak jsi teda dokázal využít potenciálu motocyklu třídy superbike,který měl...
Jiné gumy,než jezdíš standartně
Neznámý průběh výkonu a neznámý stálý převodový poměr
Obrácené řazení oproti tvému motocyklu
Neznámé nastavení podvozku
Neznámá účinnost brzd a jejich specifikace a kvality
Musela tě taky vázat cena toho stroje,páč to rozbít....Chudák peněženka...
celkově jiná charakteristika-jiné rozložení hmotnosti,jiný posez,jiné vlastnosti...
Motocykl jsi řídil na silnici,ale byl nastaven na okruh na jiného jezdce..

Jinak v tomhle tématu s tebou souhlasím a souhlasím s tebou i v jiných věcech,ale tady si prostě nemohu pomoci..

No a k otázce.....
Na to,aby jsi dokázal říci,že je to lepší,než seriový litr jsi se s tímto motocyklem musel dostat na hranici jakou jsou schopny jezdit ostatní litry a pak ji překonat..Což se mi zdá vzhledem k podmínkám nereálné...

edit:chyby

Naposledy editováno 09.10.2010 11:01:25

(reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 11:06 | Nahoru | #74


kawapepek>GRASSEL> Zdar šéfe....

Už jsem to chtěl vzdát,ale tohle téma mi docela nahrálo...
Pro ostatní...Grassel jezdil na Suzuki GSX-R 1000 K6 v modifikaci superbike...
Tak a psal jsi,že tahle motorka je ve srovnání s ostatníma produkčníma litrama v takové pozici,že jsou ostatní litry téměř k smíchu...
No a já se ptám,jak jsi teda dokázal využít potenciálu motocyklu třídy superbike,který měl...
Jiné gumy,než jezdíš standartně
Neznámý průběh výkonu a neznámý stálý převodový poměr
Obrácené řazení oproti tvému motocyklu
Neznámé nastavení podvozku
Neznámá účinnost brzd a jejich specifikace a kvality
Musela tě taky vázat cena toho stroje,páč to rozbít....Chudák peněženka...
celkově jiná charakteristika-jiné rozložení hmotnosti,jiný posez,jiné vlastnosti...
Motocykl jsi řídil na silnici,ale byl nastaven na okruh na jiného jezdce..

Jinak v tomhle tématu s tebou souhlasím a souhlasím s tebou i v jiných věcech,ale tady si prostě nemohu pomoci..

No a k otázce.....
Na to,aby jsi dokázal říci,že je to lepší,než seriový litr jsi se s tímto motocyklem musel dostat na hranici jakou jsou schopny jezdit ostatní litry a pak ji překonat..Což se mi zdá vzhledem k podmínkám nereálné...

edit:chyby

1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 11:07 | Nahoru | #75
Jako,já ti to věřím,sám už jsem ochutnal,jaké to je svézt se na okruhové motorce a i v provozu...Motorka byla okruhová CBR 600RR obyč,kamaráda,mě se zdálo,jak to jede,že sedim snad na litru a zdálo se mi,že jedu takovou palbu no a za mnou se vyvážel kamarád na firebladu a po zastavení mi říkal,o co jsem se snažil,že jsem jel jak posranej...
No ano,protože jsem furt musel přemýšlet,abych správně zařadil,obrácené řazení,furt jsem nevěděl,co to dokáže ubrzdit,tak jsem brzdil dříve,furt se mi to přehřívalo,nedobíjelo(race altík)podvozek byl tak tvrdej,že se na tom nedalo jet,do zatáček to padalo jako prase,až moc,ale na výjezdu jsem se bál aby se mi neutrhlo zadní kolo..No a ve výsledku jsem byl já k smích ve srovnání s ostatníma na seriovkách..
Pokud ty to máš naopak,tak proč ještě nezávodíš....Všaky by jsi mohl slavit úspěchy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 11:15 | Nahoru | #76
kawapepek> hele ale ty už si nepochopil už podstatu věci, v první řadě to není SUPERBIKE v AMA jsou takový pravidla že je to něco mezi štokem a bajkem.

Právěže na týhle motorce jsem nejel tak jak by mohla a dával jsem si sakra bacha na pravačku tak nevím co to sem taháš hele. Já vlastně ani nevím co na tom nechápeš.

Ta motorka jede prostě jako svině oproti ostatním litrům (nejel jsem s1000rr) a jelikož to jede fakt strašně tak nemůžeš dělat to co na jinejch litrech.
Gumy měla stejný který jezdím já KR108 195/65, nevím jak s tím souvisí ten zbytek ale všechno krom toho výkonu je celkem v pohodě.
Kdybych to rozsekal tak ta škoda bude s největší pravděpodobností menší než na třeba mojí motorce jelikož je prostě v laminátech.

Je to prostě jednoduchý, když dejme tomu sedneš na BMW tak pojedeš opatrně protože prostě vidíš co to dělá ale doma budeš mít R1 98 na kterou seš zvyklej, dokážeš na ní ject rychlejš než na tom BMW ale přesto víš že je oproti tomu bávku až k smíchu.

Když sedneš na ostrej závoďák tak jede kurevsky oproti sériovejm a snad to není tak složitýho k pochopení. Dočteš se to v každým testovacím časáku když se na nich zrovna pan testovač sveze ale ty asi časáky podle toho co píšeš nečteš jelikož podle tebe jsou si asi ty motorky všechny rovný

(reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 11:19 | Nahoru | #77

kawapepek>Jako,já ti to věřím,sám už jsem ochutnal,jaké to je svézt se na okruhové motorce a i v provozu...Motorka byla okruhová CBR 600RR obyč,kamaráda,mě se zdálo,jak to jede,že sedim snad na litru a zdálo se mi,že jedu takovou palbu no a za mnou se vyvážel kamarád na firebladu a po zastavení mi říkal,o co jsem se snažil,že jsem jel jak posranej...
No ano,protože jsem furt musel přemýšlet,abych správně zařadil,obrácené řazení,furt jsem nevěděl,co to dokáže ubrzdit,tak jsem brzdil dříve,furt se mi to přehřívalo,nedobíjelo(race altík)podvozek byl tak tvrdej,že se na tom nedalo jet,do zatáček to padalo jako prase,až moc,ale na výjezdu jsem se bál aby se mi neutrhlo zadní kolo..No a ve výsledku jsem byl já k smích ve srovnání s ostatníma na seriovkách..
Pokud ty to máš naopak,tak proč ještě nezávodíš....Všaky by jsi mohl slavit úspěchy...



Podle sebe nesuď prosím tě mě buď tak hodnej. V jakých úpravách byla ta motorka?! Sám si mi cpal převody takže dokážu i ze starý CBR 94 udělat převodama podstatně jinou motorku.
O důvodech proč "zatím" nezávodím se ti tu fakt zpovídat nebudu.
Co znamená okruhová?!

Naposledy editováno 09.10.2010 11:26:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 11:31 | Nahoru | #78
GRASSEL> No jestli myslíš ty testy v Motohousu,tak ty jsou řekněme úsměvný....
Karel Táborský je velice schopnej a rychlej jezdec,určitě z něj cítím respekt,ale druhá věc je ta,že oni musí taky ten časopis prodávat...No a vo tom to je...Motohouse je poslední dobou si myslím určenej pro cílovou skupinu 17letejch nadrženejch pubertáků...Nicméně nějakou vfážně kvalitní informaci se z toho nedočteš...No a jinak spousta redaktorů časopisů jsou bývalí závodníci,takže jim to půjčit,ano je to risk,ale taky nemají nastavení elektroniky,jako Spies,Biaggi,nebo Haslam,když jedou ostrý race...

No a jinak prostě podle mě bude obyčejnej smrtelník rychlejší právě na svém produkčním stroji,než na závodním speciálu...protože ty race fičury prostě nedostane pod kůži a budou jej spíš děsit...takže pro normální lidi určitě produkční litry k smíchu nejsou,protože na závodáku budou rychlejší max na letišti,když pojedou z místa A do místa B,pokud se nezaleknou nástupu výkonu...a budou schopni udržet přední kolo na zemi..
Takže produkční stroje mohou být k smíchu třeba jezdcům motoGP,nebo WSBk,ale nám z fora absolutně nikomu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 11:37 | Nahoru | #79
kawapepek> ale já nikde nepsal že bych byl rychlejší na tom KWSu, naopak jsem psal že skoro na jakýkoliv motorce bych byl rychlejší.
To ale nemá nic společnýho s tím jak ta motorka jede oproti sériovejm litrům. Pokud ty nepoznáš rozdíl tak za to já nemůžu ale pokud na trojku jde plynem nahoru a čtyřku výplachem půjdeš taky (s převodem sériovým, respektive o jeden zub vzádu více) a na pětku kdy dáš full gas se tě snaží shodit tak to jsem zatím nepoznal u žádnýho sériovýho litra na kterým jsem jel.

EDIT: hele vážně nevím jestli ze sebe děláš blbce schválně nebo to fakt nechápeš nebo neumíš číst ale přečti si znovu co jsem napsal. Napsal jsem že oproti tomu závoďáku jsou až skoro k smíchu, nikde jsem nenapsal že by mi sériovej litr byl k smíchu
pro mě není k smíchu ani šestka a myslím že ty motorky maj obrovskou sílu kterou si už ani nikdo neuvědomuje a je jedno jestli jde o 600 nebo litra.

Když si dřepneš na R6R s motorem z hayabusy ale zachováním hmotnosti R6 tak taky nepoznáš rozdíl oproti sériový motorce?!

Naposledy editováno 09.10.2010 11:42:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 11:39 | Nahoru | #80
kawapepek> Jestli máš problém s obráceným řazením,tak se do ničeho vážnějšího nepouštěj,na to si šlověk přivykne rychleji,než zahřeje gumy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 11:44 | Nahoru | #81
verybusy> přiznám se,že mám problém s obrácenym řazením....Takže jsem nikdy nepoužíval race přepáčko...Biaggi jezdí taky jako na serii a má titul...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 11:52 | Nahoru | #82
GRASSEL> Musím zdrhnout,máme v kolíně zavírání silnic....pak se ozvu..

(reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 12:00 | Nahoru | #83
kawapepek> no mě už se to stejně s tebou nechce nějak řešit, už jsem zkusil snad všechno abych ti vysvětlil že ta motorka letí podstatně víc než sériovka. Myslel jsem že už si to trochu pochopil v minulým vlákně ale asi ne

Říkal jsi že tvoje GSXR mělo naměřeno 190 koní, nevěřím tomu ale budiž. Ne že bych nevěřil tomu že to ukázala ale spíš tomu že to opravdu měla. Řekl si že se ti zvedala i na dvojku což mimojiné děá i moje GSXR
To KWSo se zvedá i na trojku, stačí si sednout víc dozadu nebo výplach a jde i na 4ku. Fakt nevím co je k nepochopení na tom že to jede prostě o dost víc

(reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 12:01 | Nahoru | #84

kawapepek>verybusy> přiznám se,že mám problém s obrácenym řazením....Takže jsem nikdy nepoužíval race přepáčko...Biaggi jezdí taky jako na serii a má titul...



Doporučuju usilovně přeskakovat Simson-Pionýr a za chvíli ti to ani nepřijde.

Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 12:49 | Nahoru | #85
co to k tomu videu dali za teplou hudbu ??? to bych blil doufám, že to není ofiko od kawasaki...

Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 15:52 | Nahoru | #86
No me osobne se ta kawa docela libi ale pripada mi ze inspiraci hledali u Aprilie RSV4 factory. Predek je krasny ale co je horsi je tvar nadrze a castecne bocniho krytu. A presne jak tady nekdo uvadel vykon neni vsechno. Je zajimave ze ma oproti konkurenci nejvetsi vykon ale na vsechny ostatni zname znacky v rychlosti ztraci...
Kawa podle me dela nejhezci streetfightery ale kdybych mel prachy na supesprta kawu bych nebral.....

(reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 17:58 | Nahoru | #87

GRASSEL>verybusy> čau prde, jistě si pamatuješ že nejezdím zhruba od srpna že?! Takže ne, nejezdím a bude se to všechno dávat do latě teď přes zimu

aha tady je zakopanej pes ty maš abstak jako prase

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 18:03 | Nahoru | #88

GRASSEL>Pšendys> hele, mě by zajímalo jestli ti někdo praštil kladivem do hlavy nebo ti jen tak mrdlo v palici že ze dne na den změníš profil kde radši ani neuvedeš věk kolik ti je (19 let), hodíš si tam fotku nějaký ZX10 a začneš tady psát o rychlý jízdě a snažíš se vystupovat dospěle............

Už to nehul

docela me už sereš ty cucaku,po tyhle republice prostě jezdi i jina liga než si ty a dokud ti budou okruhy cizi tak budeš umět vždycky hovno

(reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 19:08 | Nahoru | #89

kawafil>docela me už sereš ty cucaku,po tyhle republice prostě jezdi i jina liga než si ty a dokud ti budou okruhy cizi tak budeš umět vždycky hovno



To není pravda,hodně lidí sakra dobrejch lidí na okruhu jsou v provozu mizerný,tam je to hlavně o hlavě a bleskovým úsudku.

(reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 19:42 | Nahoru | #90

kawafil>docela me už sereš ty cucaku,po tyhle republice prostě jezdi i jina liga než si ty a dokud ti budou okruhy cizi tak budeš umět vždycky hovno



Absťák nemám, když jsem se chtěl project tak jsem si motorku půjčil

Hele a víš že je mi to úplně jedno jestli tě seru nebo ne?!
Sere mě to asi stejně jako hladovka v Somálsku pokud tě něco sere, je dobrý s tím něco udělat o tom jestli něco umím nebo ne můžeš maximálně tak spekulovat při večerní dlouhý chvilce, až se spolu někde projedem pak budiž, dávám ti volné slovo.

Navíc nevím proč reaguješ na tento příspěvek když si ho evidentně nepochopil blbečku

Naposledy editováno 09.10.2010 19:50:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist