globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová ZX10R 2011
 
8.10.2010 v 15:50
Tak chlapy je to tady,nová zelená kráska,musím uznat že se jim fakt povedla ta maska je nádherná a s výkonem 209 koní,kterými disponuje,bude opravdové peklíčko se na ní svézt.

Tady je s ní video od Kawasaki





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 11:15 | Nahoru | #1
kawapepek> hele ale ty už si nepochopil už podstatu věci, v první řadě to není SUPERBIKE v AMA jsou takový pravidla že je to něco mezi štokem a bajkem.

Právěže na týhle motorce jsem nejel tak jak by mohla a dával jsem si sakra bacha na pravačku tak nevím co to sem taháš hele. Já vlastně ani nevím co na tom nechápeš.

Ta motorka jede prostě jako svině oproti ostatním litrům (nejel jsem s1000rr) a jelikož to jede fakt strašně tak nemůžeš dělat to co na jinejch litrech.
Gumy měla stejný který jezdím já KR108 195/65, nevím jak s tím souvisí ten zbytek ale všechno krom toho výkonu je celkem v pohodě.
Kdybych to rozsekal tak ta škoda bude s největší pravděpodobností menší než na třeba mojí motorce jelikož je prostě v laminátech.

Je to prostě jednoduchý, když dejme tomu sedneš na BMW tak pojedeš opatrně protože prostě vidíš co to dělá ale doma budeš mít R1 98 na kterou seš zvyklej, dokážeš na ní ject rychlejš než na tom BMW ale přesto víš že je oproti tomu bávku až k smíchu.

Když sedneš na ostrej závoďák tak jede kurevsky oproti sériovejm a snad to není tak složitýho k pochopení. Dočteš se to v každým testovacím časáku když se na nich zrovna pan testovač sveze ale ty asi časáky podle toho co píšeš nečteš jelikož podle tebe jsou si asi ty motorky všechny rovný

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 11:31 | Nahoru | #2
GRASSEL> No jestli myslíš ty testy v Motohousu,tak ty jsou řekněme úsměvný....
Karel Táborský je velice schopnej a rychlej jezdec,určitě z něj cítím respekt,ale druhá věc je ta,že oni musí taky ten časopis prodávat...No a vo tom to je...Motohouse je poslední dobou si myslím určenej pro cílovou skupinu 17letejch nadrženejch pubertáků...Nicméně nějakou vfážně kvalitní informaci se z toho nedočteš...No a jinak spousta redaktorů časopisů jsou bývalí závodníci,takže jim to půjčit,ano je to risk,ale taky nemají nastavení elektroniky,jako Spies,Biaggi,nebo Haslam,když jedou ostrý race...

No a jinak prostě podle mě bude obyčejnej smrtelník rychlejší právě na svém produkčním stroji,než na závodním speciálu...protože ty race fičury prostě nedostane pod kůži a budou jej spíš děsit...takže pro normální lidi určitě produkční litry k smíchu nejsou,protože na závodáku budou rychlejší max na letišti,když pojedou z místa A do místa B,pokud se nezaleknou nástupu výkonu...a budou schopni udržet přední kolo na zemi..
Takže produkční stroje mohou být k smíchu třeba jezdcům motoGP,nebo WSBk,ale nám z fora absolutně nikomu..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist