globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová ZX10R 2011
 
8.10.2010 v 15:50
Tak chlapy je to tady,nová zelená kráska,musím uznat že se jim fakt povedla ta maska je nádherná a s výkonem 209 koní,kterými disponuje,bude opravdové peklíčko se na ní svézt.

Tady je s ní video od Kawasaki





2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 11:31 | Nahoru | #1
GRASSEL> No jestli myslíš ty testy v Motohousu,tak ty jsou řekněme úsměvný....
Karel Táborský je velice schopnej a rychlej jezdec,určitě z něj cítím respekt,ale druhá věc je ta,že oni musí taky ten časopis prodávat...No a vo tom to je...Motohouse je poslední dobou si myslím určenej pro cílovou skupinu 17letejch nadrženejch pubertáků...Nicméně nějakou vfážně kvalitní informaci se z toho nedočteš...No a jinak spousta redaktorů časopisů jsou bývalí závodníci,takže jim to půjčit,ano je to risk,ale taky nemají nastavení elektroniky,jako Spies,Biaggi,nebo Haslam,když jedou ostrý race...

No a jinak prostě podle mě bude obyčejnej smrtelník rychlejší právě na svém produkčním stroji,než na závodním speciálu...protože ty race fičury prostě nedostane pod kůži a budou jej spíš děsit...takže pro normální lidi určitě produkční litry k smíchu nejsou,protože na závodáku budou rychlejší max na letišti,když pojedou z místa A do místa B,pokud se nezaleknou nástupu výkonu...a budou schopni udržet přední kolo na zemi..
Takže produkční stroje mohou být k smíchu třeba jezdcům motoGP,nebo WSBk,ale nám z fora absolutně nikomu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 11:37 | Nahoru | #2
kawapepek> ale já nikde nepsal že bych byl rychlejší na tom KWSu, naopak jsem psal že skoro na jakýkoliv motorce bych byl rychlejší.
To ale nemá nic společnýho s tím jak ta motorka jede oproti sériovejm litrům. Pokud ty nepoznáš rozdíl tak za to já nemůžu ale pokud na trojku jde plynem nahoru a čtyřku výplachem půjdeš taky (s převodem sériovým, respektive o jeden zub vzádu více) a na pětku kdy dáš full gas se tě snaží shodit tak to jsem zatím nepoznal u žádnýho sériovýho litra na kterým jsem jel.

EDIT: hele vážně nevím jestli ze sebe děláš blbce schválně nebo to fakt nechápeš nebo neumíš číst ale přečti si znovu co jsem napsal. Napsal jsem že oproti tomu závoďáku jsou až skoro k smíchu, nikde jsem nenapsal že by mi sériovej litr byl k smíchu
pro mě není k smíchu ani šestka a myslím že ty motorky maj obrovskou sílu kterou si už ani nikdo neuvědomuje a je jedno jestli jde o 600 nebo litra.

Když si dřepneš na R6R s motorem z hayabusy ale zachováním hmotnosti R6 tak taky nepoznáš rozdíl oproti sériový motorce?!

Naposledy editováno 09.10.2010 11:42:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 11:39 | Nahoru | #3
kawapepek> Jestli máš problém s obráceným řazením,tak se do ničeho vážnějšího nepouštěj,na to si šlověk přivykne rychleji,než zahřeje gumy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist