mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.
Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.
Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?
Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů
3 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování
Spíše bych řek že na motorce je meziplyn používán při podřazování jen jako zvukový efekt když máš namontovanej laďák.
1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování
radous.s>No já nevím jak to vlastně funguje a nechce se mi to tady celý číst, ale můj názor je asi ten že meziplyn je spíše důležitý max. ke zvýšení otáček pro řazení nahoru a né dolů
Spíše bych řek že na motorce je meziplyn používán při podřazování jen jako zvukový efekt když máš namontovanej laďák.
Když řadíš nahoru, tak se právě otáčky sníží, předplyn používat při řazení nahoru je pěkná blbost. Předplyn se používá pouze při řazení dolů a není to jen zvukový efekt. Bez toho se ti blokuje kolo při agresivní jízdě při podřazování a brždění do zatáčky. Jak brzdíš, tak se ti odlehčuje zadní kolo, někdy je dokonce semtam nad zemí. Při podřazení a puštění spojky začne víc brzdit motor a zadní kolo se na chvilku zablokuje a začne poskakovat.
radous.s>No já nevím jak to vlastně funguje a nechce se mi to tady celý číst, ale můj názor je asi ten že meziplyn je spíše důležitý max. ke zvýšení otáček pro řazení nahoru a né dolů
Spíše bych řek že na motorce je meziplyn používán při podřazování jen jako zvukový efekt když máš namontovanej laďák.
sim tě, prodej motorku, auto, traktor a všechno, kde je řadící páka.
markus>meziplyn při podřazování u motorek je zbytečnej. jediný k čemu se to hodí, je asi roztočení motoru a jeho přizpůsobení k rychlosti otáčení zadního kola, tak aby nedošlo ke smyku nebo velkýmu štosu
je důležité, že v tom máš jasno. napřed napíšeš, že je to zbytečné a pak napíšeš, proč to většina lidí dělá...
1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
dareckov>Tak jsem si to dneska skoušel a docela je to lepší, při té ostřejší jízdě no ale někdy to fakt nestíhám všechno
To sis jen vsugeroval, že je to lepšíradous.s>No já nevím jak to vlastně funguje a nechce se mi to tady celý číst, ale můj názor je asi ten že meziplyn je spíše důležitý max. ke zvýšení otáček pro řazení nahoru a né dolů
Spíše bych řek že na motorce je meziplyn používán při podřazování jen jako zvukový efekt když máš namontovanej laďák.
Napsat takové blbosti , za to bys měl dostat metál.!!
To jsi o ježdění na motce někde čet a pak sis poplet pojmy , to není jinak možný
1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování
1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování
1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování
Naposledy editováno 11.07.2010 18:04:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
toulic>No ja jsem se naucil ten "meziplyn" davat z duvodu toho, ze bez nej pri podrazovani jsem musel na tu paku poradne zatlacit aby tam rychlost spadla a jeste se ozvala desna rana (V-max ma sice z principu humpolackou prevodovku , ale stejne se mi to neposlouchalo nejlip) , takhle zmacknu spojku, malinko otocim plynem a rychlost tam spadne krasne hladce jak po masle... a navic je mensi pravdepodobnost ze se kousne zadni kolo
už z principl to co říkáš je nesmysl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
1100Virago>posmiros: Proč?
protože když má zmáčklou spojku a přidá plyn tak to vůbec nemá vliv na to jestli tam ty kvalty jdou líp a nebo hůřNaposledy editováno 12.07.2010 12:44:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
1100Virago>posmiros: U mě jo. Pokud chci bez protočení skopnout kvalt, musím na řadičku více silou. Pravděpodobně z toho důvodu, že dýl trvá, než kameny na ozubených kolech trefí polohu, kdy do sebe zapadnou. Zatímco při protočení pravděpodobnost trefy vzroste, protože v jednom okamžiku se oba hřídele točí stejně rychle.
při vymáčklý spojce nemájí otáčky motoru vliv na otáčky převodovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
Číkus>posmiros> jsi si jistý?
no jasne, obzvlast u mokrejch spojek, tam to poznas hned kdyz se zmacklou spojkou na miste zaradis jedna, jak to jen tichounce cvakne:)