globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meziplyn při podřazování
 
8.7.2010 v 11:33
Zdravím všechny,

mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.

Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.

Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?

Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování

11.7.2010 v 15:20 | Nahoru | #1
No ja jsem se naucil ten "meziplyn" davat z duvodu toho, ze bez nej pri podrazovani jsem musel na tu paku poradne zatlacit aby tam rychlost spadla a jeste se ozvala desna rana (V-max ma sice z principu humpolackou prevodovku , ale stejne se mi to neposlouchalo nejlip) , takhle zmacknu spojku, malinko otocim plynem a rychlost tam spadne krasne hladce jak po masle... a navic je mensi pravdepodobnost ze se kousne zadni kolo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

12.7.2010 v 09:43 | Nahoru | #2

toulic>No ja jsem se naucil ten "meziplyn" davat z duvodu toho, ze bez nej pri podrazovani jsem musel na tu paku poradne zatlacit aby tam rychlost spadla a jeste se ozvala desna rana (V-max ma sice z principu humpolackou prevodovku , ale stejne se mi to neposlouchalo nejlip) , takhle zmacknu spojku, malinko otocim plynem a rychlost tam spadne krasne hladce jak po masle... a navic je mensi pravdepodobnost ze se kousne zadni kolo


už z principl to co říkáš je nesmysl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist