globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meziplyn při podřazování
 
8.7.2010 v 11:33
Zdravím všechny,

mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.

Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.

Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?

Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování

12.7.2010 v 13:56 | Nahoru | #1
nečetl jsem to celý ale správnej meziplyn u motorky jaksi nejde - vymáčknout spojku odřadit na neutrál, pustit spojku , přidat plyn, zmáčknout spojku podřadit - pustit spojku... 5adilo se tak u liazek a starších aut- které neměli synchronizaci - nevidím důvod proč dávat meziplyn u motorek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

12.7.2010 v 13:57 | Nahoru | #2

šmudla>nečetl jsem to celý ale správnej meziplyn u motorky jaksi nejde - vymáčknout spojku odřadit na neutrál, pustit spojku , přidat plyn, zmáčknout spojku podřadit - pustit spojku... 5adilo se tak u liazek a starších aut- které neměli synchronizaci - nevidím důvod proč dávat meziplyn u motorek.


souhlas, jedině kvůli tomu aby se neuthlo zadní kolo při podřazení ve vyšších otáčkách
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist