globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meziplyn při podřazování
 
8.7.2010 v 11:33
Zdravím všechny,

mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.

Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.

Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?

Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

12.7.2010 v 13:56 | Nahoru | #1
assassin> tak mám pravdu a nebo kecám?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

12.7.2010 v 14:02 | Nahoru | #2

posmiros>assassin> tak mám pravdu a nebo kecám?



no cece nemas, se na tu spojku koukni, nekolik lamel vzdalenejch par desetin od plechu a to cele v oleji.. to proste dokonal motor neodpoji, jako s motorkou to nepopojede, ale hridel v prevodovce to nejspis utahne, samo ze to bude u kazdy moto trosku jiny, ale hlasity zapadnuti jednicky pri vymackle spojce rozhodne rika ze se tam preci jen neco tocilo... kdy na miste vytocis moto na 7tis a budes radit jedna bude to jeste vetsi rana... tzn uplne odpojena skrin od motoru asi spojkou nebude...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist