mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.
Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.
Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?
Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
posmiros>assassin> tak mám pravdu a nebo kecám?
no cece nemas, se na tu spojku koukni, nekolik lamel vzdalenejch par desetin od plechu a to cele v oleji.. to proste dokonal motor neodpoji, jako s motorkou to nepopojede, ale hridel v prevodovce to nejspis utahne, samo ze to bude u kazdy moto trosku jiny, ale hlasity zapadnuti jednicky pri vymackle spojce rozhodne rika ze se tam preci jen neco tocilo... kdy na miste vytocis moto na 7tis a budes radit jedna bude to jeste vetsi rana... tzn uplne odpojena skrin od motoru asi spojkou nebude...