globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meziplyn při podřazování
 
8.7.2010 v 11:33
Zdravím všechny,

mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.

Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.

Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?

Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování

11.7.2010 v 18:01 | Nahoru | #1
Nechce se mi to číst celé tak sorry jestli se už někdo ptal.Meziplyn před podřazením nebo po podřazení a před puštěním spojky (k zvýšení otáček)? Už několikrát jsem četl,že nahoru kvalty co nejrychleji a dolů s myziplynem

Naposledy editováno 11.07.2010 18:04:22

(reakce na) meziplyn při podřazování

11.7.2010 v 19:19 | Nahoru | #2
DaliboRR> s vymacknutou spojkou je prevodovka odpojena od motoru, takze je to jedno (jestli otacky pred pustenim spojky srovnas pred nebo po odrazeni)... ja delam vetsinou oboji soucasne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist