globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meziplyn při podřazování
 
8.7.2010 v 11:33
Zdravím všechny,

mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.

Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.

Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?

Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

12.7.2010 v 12:43 | Nahoru | #1

1100Virago>posmiros: Proč?

protože když má zmáčklou spojku a přidá plyn tak to vůbec nemá vliv na to jestli tam ty kvalty jdou líp a nebo hůř

Naposledy editováno 12.07.2010 12:44:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

12.7.2010 v 13:23 | Nahoru | #2
posmiros: U mě jo. Pokud chci bez protočení skopnout kvalt, musím na řadičku více silou. Pravděpodobně z toho důvodu, že dýl trvá, než kameny na ozubených kolech trefí polohu, kdy do sebe zapadnou. Zatímco při protočení pravděpodobnost trefy vzroste, protože v jednom okamžiku se oba hřídele točí stejně rychle.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist