mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.
Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.
Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?
Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů
1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování
markus>meziplyn při podřazování u motorek je zbytečnej. jediný k čemu se to hodí, je asi roztočení motoru a jeho přizpůsobení k rychlosti otáčení zadního kola, tak aby nedošlo ke smyku nebo velkýmu štosu
je důležité, že v tom máš jasno. napřed napíšeš, že je to zbytečné a pak napíšeš, proč to většina lidí dělá...