globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meziplyn při podřazování
 
8.7.2010 v 11:33
Zdravím všechny,

mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.

Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.

Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?

Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování

10.7.2010 v 11:22 | Nahoru | #1
meziplyn při podřazování u motorek je zbytečnej. jediný k čemu se to hodí, je asi roztočení motoru a jeho přizpůsobení k rychlosti otáčení zadního kola, tak aby nedošlo ke smyku nebo velkýmu štosu

(reakce na) meziplyn při podřazování

10.7.2010 v 16:16 | Nahoru | #2

markus>meziplyn při podřazování u motorek je zbytečnej. jediný k čemu se to hodí, je asi roztočení motoru a jeho přizpůsobení k rychlosti otáčení zadního kola, tak aby nedošlo ke smyku nebo velkýmu štosu



je důležité, že v tom máš jasno. napřed napíšeš, že je to zbytečné a pak napíšeš, proč to většina lidí dělá...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist