Naposledy editováno 19.04.2024 22:04:05
1 reakcí na tento příspěvek Mototobrašny samodomo
Ale bylo to spíše na drobnosti, jejich objem byl dost malý.
Já míval na panelce brašny od vojenských dozimetrů VDK-62 - pořídil jsem je tuším po 20 Kč za kus, tomu se nedalo odolat
Naposledy editováno 20.04.2024 06:52:52
1 reakcí na tento příspěvek Mototobrašny samodomo
Každej používal to co sehnal.
Na kejvačky, panelky se dělal origo nosič a na ten se přidělalo cos potřeboval, nářadí se vešlo pod sedlo.
Někdo měl namontovaný kožený montážní tašky někdo odpadkový koše.
www.domacipotreby.cz/pf-plasty-odpadkovy-kos-11-l-do-linky-zavesny-bily-p6217/
Jinak za zbytek komentáře, který se týkal příspěvku díky
Naposledy editováno 20.04.2024 12:36:25
1 reakcí na tento příspěvek Mototobrašny samodomo
Naposledy editováno 20.04.2024 12:39:06
Dostal jsem starou koženou brašnu na motorku, asi použiju ji, ale čekal jsem nějakou fotku například somračky, protože si myslím že by něco takového mohlo vypadat celkem dobře, například ta první fotka s tím BMW vypadá luxusně
1 reakcí na tento příspěvek Mototobrašny samodomo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mototobrašny samodomo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mototobrašny samodomo
No, k veci, aký je rozdiel obyčajná ČZ a tá , DE LUXE ?
Já si ji pořídil jako veterána, protože jsem dva roky jezdil kamionem po celé Evropské části Ruska (Murmansk, Moskva, Petrohrad, Kirov, Nižněkamsk, Čerepovec, Perm....), tak jakoby taková vzpomínka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mototobrašny samodomo
krokoš píše: Hery22>
No, k veci, aký je rozdiel obyčajná ČZ a tá , DE LUXE ?
Rozdíl mezi standartem a de luxe je, že de luxe má panelová řídítka, oválný tachometr, spínací skříňku před tachometrem, jiná řídítka, přední světlo.
Čezety som mal tiež, tú na foto som kúpil synovi a samozrejme som spojazdnil Oilmaster. Ešte k tej Samare, moja mala stremene bŕzd hliníkové a ten hliník oxidoval a potom drhli piestiky a brzdy pribrzďovali, nič moc, len trošku, ale potom to viac žralo benzínu. Perfiš mali vymyslené valčeky vzadu, na piestiku je krúžok a ten zaisťoval polohu piestiku, aretácia pri opotrebení čeľustí.
PS: doporučujem kontrolu tých bŕzd, ušetríš si výmenu doštičiek. Ináč, ten plavák mi praskol tiež , vložil som doň korkový špunt z vína. No a zvonku bola aj moja pekná, oni hnijú zvnútra, potom sa rozpadnú, hlavne, keď stoja v nevetranej garáži, moja tak stála. A idem pozrieť inzeráty, ja by som to kúpil normálne na používanie.
Naposledy editováno 21.04.2024 12:02:31
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
M2T [1, 2, 3] ČZ 175/450, ČZ 125/453 | Tulák92 | 87 | 15.6.2024 v 13:24 pitbikeros |
Nevysvetlitelny klepot ČZ 175/450 | yagi | 14 | 5.3.2024 v 16:52 Deadman |
Do Indie na enfieldy, zkušenosti Royal Enfield Bullet 500 | Hery22 | 2 | 29.1.2024 v 13:07 Hery22 |
ČZ 175/450 dobijení A vynechávání ČZ 175/450 | Jezdíííík | 5 | 24.12.2023 v 04:19 Hybrš |
ČZ 175 450 ČZ 175/450 | Matejj12 | 3 | 15.9.2023 v 19:24 Benda1 |