paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Mototobrašny samodomo
Zdravím, už jsem tak nějak vyzrál (zfotrovatěl) a zajímají mě hlavně veteráni a retro. Veterána mám, cz175 Deluxe, k tomu jsem si pořídil Royal Enfield, no a zase mi tak nějak něco hlodá v hlavě... Jak ještě více tyhle motorky udělat retro...tak mě napadlo nějaké dobové doplňky, například brašny (moderní brašny mám). Dříve si motocyklisté dělali kufry a brašny samodomo, tak jestli jste si někdo nedělal, neupravoval brašny (kufry nechci) například z vojenských somraček, brašnen, malé polní a pod... kdyby jste měli fotku, jak to na jawách (ne jen) vypadá, jak jste to přichytili a pod, prostě nějakou inspiraci. Na netu hledám, ale moc toho nenacházím (pravda, s PC moc kamarád nejsem, tak mi to možná jen nejde) Díky

Naposledy editováno 19.04.2024 22:04:05

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mototobrašny samodomo

21.4.2024 v 07:05 | Nahoru | #1
Hery22> jéj, čau, Samaru som mal , 3 dverovú perfiš auto , akurát to má malé rejdy, musíš si s tým nadchádzať ako s V3S-kou. Problém s brzdami, nie, že by nebrzdili, ale brzdili furt, treba každý rok čistiť strmene a valčeky. Po 100 000 km vymeniť piestne krúžky. A spotreba, cca 5 litrov na 100 km. No problém bol, že to strašne hrdzavelo, normálne keď bolo ticho , tak som počul ako ju žere hrdza, za 7 rokov bolo po nej a to už bola tretina auta z laminátu. Už nebolo k čomu privariť ramená náprav. Najlepšie boli bezpečnostné pásy, som vysoký 182 cm, ale pásy mi šli cez krk. A keď si chcel nastaviť spätné zrkadlo, tak ti odpadlo. . O vonkajších späťákoch radšej ani nepíšem. Bola s ňou sranda, žena si nechala na pamiatku kľúčik od spínačky a keď ju nakladala odťahovka na poslednú cestu, tak plakala. Ako sa ti to podarilo udržať nerozpadnuté až do teraz? Nechápem, musíš byť riadny fanúšik. No, ale som sa rozkecal o mojej milovanej Samare, ešte jedna sranda, ja som to kúpil, lebo pri mojich cestách na UA som tam videl a aj som sa v tom viezol Samaru s kompresorom ( policajná), ten si vodič zapol kedy chcel a na trojke keď pridal plyn tak sa kolesá šmýkali pri akcelerácii po asfalte, šlo to ako dragster. Ja som to nemal ( kompresor) , ale bola to riadna frajerina.

No, k veci, aký je rozdiel obyčajná ČZ a tá , DE LUXE ?

(reakce na) Mototobrašny samodomo

21.4.2024 v 09:08 | Nahoru | #2
krokoš> moje je taky třídveřová, jeabsolutně bez koroze, najeto 42000km, zrcátka neopadají (jo ve vnějších jde prd vidět ) brzdy jsou v klidu, pás ano, ten mě taky řeže do krku (180cm) jak se podařilo ji udržet... předchozí majitel se asi staral, vše je původní, já jen měnil plovák v nádrži, opravil jsem zaseklé sedadlo spolujezdce, nešlo sklápět, vyměnil výfuk... No a jezdím jen za pěkného počasí s rodinou na výlet, nebo na veterán srazy, jinak je v garáži.
Já si ji pořídil jako veterána, protože jsem dva roky jezdil kamionem po celé Evropské části Ruska (Murmansk, Moskva, Petrohrad, Kirov, Nižněkamsk, Čerepovec, Perm....), tak jakoby taková vzpomínka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mototobrašny samodomo

21.4.2024 v 09:11 | Nahoru | #3

krokoš píše: Hery22>
No, k veci, aký je rozdiel obyčajná ČZ a tá , DE LUXE ?


Rozdíl mezi standartem a de luxe je, že de luxe má panelová řídítka, oválný tachometr, spínací skříňku před tachometrem, jiná řídítka, přední světlo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nevysvetlitelny klepot ČZ 175/450 yagi 14 5.3.2024 v 16:52 Deadman
Do Indie na enfieldy, zkušenosti Royal Enfield Bullet 500 Hery22 2 29.1.2024 v 13:07 Hery22
ČZ 175/450 dobijení A vynechávání ČZ 175/450 Jezdíííík 5 24.12.2023 v 04:19 Hybrš
ČZ 175 450 ČZ 175/450 Matejj12 3 15.9.2023 v 19:24 Benda1
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved


TOPlist