globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: M2T
23.3.2009 v 15:29
Zdravim...jakej máte názor na M2Těčko?

2 reakcí na tento příspěvek M2T

23.3.2009 v 19:00 | Nahoru | #31
když lejt mogul tak jedině TSF

M2T

23.3.2009 v 19:02 | Nahoru | #32
MNo, já nevím. Lil jsem ho dlouho do Mustanga a nebyl žádný problém. Sice kapku víc kouřil než ten, co leju teď, ale co se týká zasírání, tak nijak extrémně horší nebyl. Už delší dobu leju do Mustanga olej Husquarna 2T (Low smoke) pro starší nízkootáčk. motory (přesný jméno teď nevím, musel bych se jít kouknout na flašu) v poměru 1:50 a zřejmě maže líp, ovšem na to, že píšou "low smoke", tak bych ani neřekl, že kouří nějak dramaticky míň než M2T. Husq. je zřejmě lepší, ale taky beru litr za 160,-. Ale než projedu na mustoši 50 l benzínu, tak ten litřík oleje chvilku vydrží

M2T

23.3.2009 v 19:03 | Nahoru | #33
ja do vseho co mam doma 2takt tak leju oleje drahy (bohu dik je neplatim) a je to poznat na vsem jak na pile tak na sekacce tak na fichtlu proste do ceho to naleju tak uz podle zvuku je sliset rozdil. Driv jsem lil 2T a kdyz ten stroj mel sejtko tak se tim krasne zalepilo a pak bylo dost starosti to rozhejbat.

M2T

23.3.2009 v 19:09 | Nahoru | #34
Moje DT přežilo na M2T asi 10 km než sem mohl koupit něco jiného..pak sem to vylil. A jezdí do teď..jako že už asi dojezdilo :\

M2T

23.3.2009 v 19:12 | Nahoru | #35
já mám pocit, že jsou tady senzibilové, co třeba slyší rozdíl jestli zesilovač má zkreslení 0,2 nebo 0,5%, přičemž trénovaný ucho nepozná 5%
vy běžte do světa, uděláte kariéru

(reakce na) M2T

23.3.2009 v 19:19 | Nahoru | #36

DawidER5>když lejt mogul tak jedině TSF


No vidíš to. Ten jsem nalil přes zimu do nádrže, aby nezrezavěla, a pak jsem to rovnou vylil. To bych do motorky už nikdy nenalil. Strejda to nalil do Simsona a ten začal najednou hrozně šustit a motor šel hrozně ztuha. Já jsem to zkusil, tak jsem ho musel dát o chlup víc ještě jak 1:43. Skoro 1:33, aby to mazalo. Pak jsem to ze Simsona rychle vylil. No a brácha na ten zázračnej TSF zadřel Simsona asi ve 40 km/h při ředění 1:50.
DawidER5> Z čeho vychází tvoje teorie když lejt mogul tak jedině TSF ??? Nebo je to zkušenost?

4 reakcí na tento příspěvek M2T

23.3.2009 v 19:51 | Nahoru | #38
To že tady o historii M2T ví skoro každej hovno neznamená, že ten olej nestojí za hovno. Jezdil jsem na něj ještě na mustangovi a i tak už jsem musel kupovat lepší.
Jasný že to stačí, ale kdo tu motorku má rád, nenalije to tam.
Stejně jako vy, staří psi si otevřete raději láhev vína, než krabičák

Naposledy editováno 23.03.2009 19:52:15

(reakce na) M2T

23.3.2009 v 20:06 | Nahoru | #39
Riddick> samozřejmě že jsou kvalitnější oleje, ale nejenom že je ten motor většinou nevyužije, ale mnohdy je to ještě na škodu

(reakce na) M2T

23.3.2009 v 20:07 | Nahoru | #40
Riddick> stejně jako když se tady bavili jestli do obyčejnýho dvoutaktu je opravdu lepší závodní syntetika než "obyčejná"

(reakce na) M2T

23.3.2009 v 20:10 | Nahoru | #41

Riddick>To že tady o historii M2T ví skoro každej hovno neznamená, že ten olej nestojí za hovno. Jezdil jsem na něj ještě na mustangovi a i tak už jsem musel kupovat lepší.
Jasný že to stačí, ale kdo tu motorku má rád, nenalije to tam.
Stejně jako vy, staří psi si otevřete raději láhev vína, než krabičák


Tak když tomu tak rozumíš tý historii, tak nás pouč. Mně by to docela zajímalo. Já to neznám

(reakce na) M2T

23.3.2009 v 20:13 | Nahoru | #42

Riddick>To že tady o historii M2T ví skoro každej hovno neznamená, že ten olej nestojí za hovno. Jezdil jsem na něj ještě na mustangovi a i tak už jsem musel kupovat lepší.
Jasný že to stačí, ale kdo tu motorku má rád, nenalije to tam.
Stejně jako vy, staří psi si otevřete raději láhev vína, než krabičák


Ja souhlasim mas recht!

M2T

23.3.2009 v 20:32 | Nahoru | #43
místo M2T používám olej od Mounfieldu do sekaček a spokojenost sice je to zelený svinstvo ale špičkovej olej.

M2T

23.3.2009 v 20:41 | Nahoru | #44
kua jak vy poznáte, že to líp nebo hůř maže??

po každým nalití rozebíráte motor?

na smažení řízků taky používáte panenskej olivovej olej jen proto, že je lepší, než slunečnicovej za 30?

a TSF jsem jezdil dva roky a kouřivost stejná jako teď s M6A, zkuste pochopit, že pro tyhle motorky jsou tyhle oleje dobrý všechny, o co jde hlavně, tak jestli to kouří víc nebo míň..

co si chválí spousta lidí, tak olej od shell, ale když nakupuju na benzině benzín, tak holt kupuju olej i tam..a to je M6A - na motoru mám 59tis, na 43byla generálka..tak vám nevím, jestli mi ten olej tak škodí, neměl bych mít motor už dávno v háji?

M2T

23.3.2009 v 21:20 | Nahoru | #45
M2T v roce 1950 bylo mnohem vetší svinstvo a motorka na to najela 50 tisic bezproblemu. A dnes? ty oleje sou lepší výkonostně, nezkratují svíčku, tvrdě nekarbonují. Dohady že M2T je přežitek je omyl ale dost krutej

1 reakcí na tento příspěvek M2T

23.3.2009 v 21:29 | Nahoru | #46
O jeho historii vím kulový, ale zanášela se mi svíčka a imrvere zasranej výfuk. Pak tata kupil nějakou srajdu asi za 200 a přestalo se mi to zanášet a míň to hulilo, ať si říká kdo chce co chce kouře bylo míň.
Určitě se dají sehnat lepší oleje jak M2T i když na to byli motory stavěný.

(reakce na) M2T

23.3.2009 v 21:40 | Nahoru | #47
Riddick> tak nevim cos na tom posral protože čistil jsem jenom jednou tlumič za těch 11 let a svíčku jsem nečistil ani jednou- nebylo potřeba

Jon5>DawidER5> Z čeho vychází tvoje teorie když lejt mogul tak jedině TSF ??? Nebo je to zkušenost?


Do fichtlů a starejch číz ho leju už pár let a nikdy žádnej problém,si mě docela zaskočil tvejma špatnejma zkušenostma s tímhle olejem.Budu muset vyzkoušet taky něco jinýho

M2T

23.3.2009 v 21:52 | Nahoru | #49
zkoušel ste někdo ten husquarnáckej olej určený do motorovek?slyšel sem na něj jen chválu

M2T

23.3.2009 v 21:54 | Nahoru | #50
kdesi sem celt ze naci odbornici ho testovali a prirovnavali ho k vyskvarenemu sadlu z krys jinak ja ho pouzivam na fichtly a no problemo jak tady us bylo zmineno bohate to staci

(reakce na) M2T

23.3.2009 v 22:21 | Nahoru | #51
DawidER5> Když jsem nalil do Simsona 1:50, tak se motor znatelně víc hřál a daleko víc byl slyšet. A to mi právě potvrdil i muj strejc. On najel asi 2 km a ihned to vylil. Já tam pak přidal víc oleje asi 1:43 a bylo to lepší. Pravda, že tenhle olej znatelně míň kouřil oproti 2MT nebo i Mogulu 2T. Zkus někdy ten Mogul 2T a pak mi napiš. Jinak po 10 000 km najetejch na MZ nebyl vejfuk vůbec zanešenej.

M2T

23.3.2009 v 23:11 | Nahoru | #52
david: záleží do čeho... do sekaček a motorovejch pil výbornej.

(reakce na) M2T

23.3.2009 v 23:29 | Nahoru | #53

Duša>
to já ne to já si čízu šetřim...Koupil sem teda M2T od mogulu a mazal sem v poměru 1:40 což by mělo stačit ne?


Na ČZ je 1:40 s použitím M2T poměrně dost. Má bronzové futro a olejem se musí mazat i toto futro. Pokud budeš trvat na M2T, tak bych mazal 1:33 (ČZ v manuálu zmiňuje dokonce 1:25)...
Za sebe říkám, že bych M2T do žádné motorky nedal. Nechci za sebou mít oblaka kouře, řešit neustále čištění výfuků a tekoucí sajrajt z výfuků. Už druhou sezónu jezdím u 471 Motul 510 v poměru 1:55. Dnes jsem koukal na vložky a koleno a po ujetí necelých 5000 km za loňskou sezónu je tam minimum karbonu. Do 455 budu také lít Motul 510, ale kvůli bronzovému pouzdru použiji poměr 1:40.

1 reakcí na tento příspěvek M2T

24.3.2009 v 08:35 | Nahoru | #54
Tak jakej poměr byste mě doporučili?já mam v jednej knížce 1:20-1:25 a v druhej 1:30...a nebo jak doporučuje Jirin.sv 1:33???

M2T

24.3.2009 v 08:50 | Nahoru | #55
Já lil do ČZ 175/477 M2T v poměru 1:50 a nikdy sem nezadřel a motor myslím vydržel dost dlouho. Po GO sem zkoušel i přilepšit Valvolinem a Shellem ale rozdíl žádný jen vyhozené prachy.

(reakce na) M2T

24.3.2009 v 09:30 | Nahoru | #56

Duša>Tak jakej poměr byste mě doporučili?já mam v jednej knížce 1:20-1:25 a v druhej 1:30...a nebo jak doporučuje Jirin.sv 1:33???


Pokud si nebudeš hrát s odměrným válem, tak ten poměr nikdy přesně netrefíš. Pokud se budeš pohybovat v rozmezí 1:30 – 1:33 nemůžeš nic pokazit .

M2T

24.3.2009 v 10:01 | Nahoru | #57
Já už 10 let používám Mogul TSF a to od Staďáku po 350. Dávám to v poměru 1:40-45 a nikdy žádný problém. Určitě nebude horší než M2T jak tady někdo naznačuje. Ty problémy s TSF, které se tady uvádějí bych nedávak za vinu oleji, ale obsluze (např. špatné promíchání s benzínem - TSF je na to háklivější)
Mimochodem TSF byl Jawou oficiálně doporučovaný olej pro třiapůle.

M2T

24.3.2009 v 17:50 | Nahoru | #58
Jirin.sv>Pokud si nebudeš hrát s odměrným válem, tak ten poměr nikdy přesně netrefíš. Pokud se budeš pohybovat v rozmezí 1:30 – 1:33 nemůžeš nic pokazit .

Dík

M2T

26.3.2009 v 17:12 | Nahoru | #59
Ten Mogul TSF je už polosyntetika ne? Viděl sem, že se teď prodává M2T RAPID a to je taky polosyntetika, myslim nějak 160 kč že stojí. Jinak v roce 99 sem si koupil funglovou Jawu 350/640 Style s dvoukomorovejma laufama a prodejce mi řek, že když tam budu lejt M2T, tak mi neuzná záruku. Zajížděl sem na Mogul TS 1:40 a pak sem přešel na polosyn. Motul 2T 1:50. Najel sem pak 10tis.km, než sem prodal a přešel na silnější moto. Šlapalo to krásně, zahulila jen na studeňáka a při jízdě pod plnym plynem nebo do táhlýho kopce. Jedinkrát sem nemusel šáhnout na svíčky. Na laufech nikde žádný mastný chcance včetně spoje s válcem, absolutně čisto jako u 4takta, ani z koncovky netek žádnej sajrajt. Parťáci na třindách co lili M2T, měli laufy zasraný fest a když přiložili pod kotel tak to bylo jak dýmovnice.

M2T

27.3.2009 v 22:37 | Nahoru | #60
ideální je systém posilube/oilmaster na ČZ477 na něj nedám dopustit... moc to nehulí, vejfuk suchej a karbonu minimálně... mogul TS
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ Hery22 14 21.4.2024 v 11:54 krokoš
Cz125 453 nedrží volnobeh ČZ 125/453 Nico_7 19 20.3.2024 v 19:47 Nico_7
Nevysvetlitelny klepot ČZ 175/450 yagi 14 5.3.2024 v 16:52 Deadman
ČZ 175/450 dobijení A vynechávání ČZ 175/450 Jezdíííík 5 24.12.2023 v 04:19 Hybrš
ČZ 175 450 ČZ 175/450 Matejj12 3 15.9.2023 v 19:24 Benda1


TOPlist