globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: M2T
23.3.2009 v 15:29
Zdravim...jakej máte názor na M2Těčko?
Předchozí
1 2 3
Následující

M2T

31.3.2009 v 18:19 | Nahoru | #61
Ještě nedávno jsem to lil do fechtla ...

M2T

2.4.2009 v 19:31 | Nahoru | #62
s M2T co vim tak u mne a ani u kamosu co maji jawy a cz nikdy nebyl zadny problem

M2T

13.4.2009 v 10:36 | Nahoru | #63
Souhlasim s těma co dávaj MTéčku zelenou...mam na něm najeto už přes 1000km...a žádný problém....kouří to jen když přeřazuju do kopce...Jezdim M2T od Paramo

M2T

15.4.2009 v 20:01 | Nahoru | #64
já mám od parama m2t super ... za studena čudí, pak už jen při podřazení do kopce, ale nijak dramaticky . před tímto jsem lil valvoline motocycle mineral, je fakt , že to za studena čudilo krapet míň, ale jinak je to opticky to samé. jenže tento mi zdražili ze 131 na 161 a tak jsem hledal náhradu. na zkoušku jsem koupil teda m2t super a jak říkám, rozdíl minimální - v kouřivost, v ceně rozdíl 60 kč na litru.

1 reakcí na tento příspěvek M2T

22.4.2009 v 11:18 | Nahoru | #65
Já jsem do svý jawky nejdřív lil M2T a teď jsem vyzkoušel Mogul TSF a ten samý poměr (1:40). Nemůžu si pomoc s tim mogulem to kouří víc než s M2T, ale je to na každém jaký olej zvolí, ale friťák nedoporučuju

(reakce na) M2T

5.5.2009 v 20:28 | Nahoru | #66

Jendimor>Já jsem do svý jawky nejdřív lil M2T a teď jsem vyzkoušel Mogul TSF a ten samý poměr (1:40). Nemůžu si pomoc s tim mogulem to kouří víc než s M2T, ale je to na každém jaký olej zvolí, ale friťák nedoporučuju



To, že s TSF to kouří víc než s M2T je ale způsobeno tím, že oba oleje vytvářejí po spálení trochu "jiný" karbon, prostě nový olej rozpouští usazeniny po starém oleji, tak to trošku udí. :\

M2T

5.5.2009 v 21:11 | Nahoru | #67
Proc nedoporucujes friťák? Aspoň nesmrdí jak M2T, ale jako hranolky Zkusil jsem to a jede to.

M2T

5.5.2009 v 23:33 | Nahoru | #68
Tak jsem o víkendu provětral nově poskládanou ČZ 455 na cestě necelých 300 km a výborné vlastnosti Motulu 510 se potvrdily i u ní. Motorka nekouří ani při plném plynu a za mnou jedoucí motorky si nestěžovaly na větší zápach – lehce to cítit je, ale v porovnání s M2T je to jako nebe a dudy .

1 reakcí na tento příspěvek M2T

6.5.2009 v 21:50 | Nahoru | #69
ono taky táleží jak kterej motor, jezdím ve dvou ČZ 477 a 471 stejnej olej mogul TS, a dvěpade hulí hodně... poměr tak 1:50, a ve výfucích je mazlavý, nespálený zbytek oleje.. trasy většinou dlouhé, 477 má teda oimaster jezdí krom dlouhých i trasy velmi krátké, výfuk takřka suchý, kouřivost minimální...

do 471 jsem skoušel kde co, a prostě hulí... ustálenou jízdou malinko, pokud zakotlím, tak hoooooodně....

(reakce na) M2T

6.5.2009 v 22:50 | Nahoru | #70
pech.> Tak to je zajímavé mně teda nekouří ani 471. Občasně nějaká kapička ukápne ve spoji přední a zadní části výfuku jinak je to OK. Zkus schválně ten Motul 510 – 471 umaže v pohodě při 1:50–1:60. Zatím s ním mám najeto 5000 km a bez problému. Loni jsem si ho táhl i 1,5 l do Rakouska abych nemusel řešit nějakej Rakouskej 2T olej .

M2T

7.5.2009 v 04:55 | Nahoru | #71
už jsem zkoušel kde co, a furt bestie jeden.... zkusím ještě znovu vypálit vejfuky... jestli se to nespalůuje v nich....

(reakce na) M2T

11.7.2011 v 15:09 | Nahoru | #72
Já jsem lil M2T jenom na začátku do fichtlů když mi bylo 14 a nebylo moc peněz a fichtl za 300 kč Potom pártkát i do Mosquita ale pak jsem zjistil co je to za sra*ku a že kvůli tomu mi furt kape olej z výfuku.Tak jsem přešel na Husqvarna XP pro vysokootáčkové dvoutakty,protože ho prodávaly u nás ve vesnici v prodejně.Na Mosquitu to bylo hodně znát motor šel daleko lépe do otáček a kouřilo jen za studena.Později jsem Mosquita vyměnil za Simsona po komplet GO motoru tak tam jsem u Husqvarny zůstal a Simson jezdil pořád krásně a jezdil moc hezky.Jo ředil jsem to 1:50.Můj názor tedy že M2T už nikdy do žádné motorky nenaleju akorát se to dusí a hrozně smrdí a zbytečně kouří.I do Babetty 207 sem lil Husqvarnu protože když už ten motor má takový malý výkon kvůli obsahu tak proč to ještě omezovat špatným olejem jen kvůli malé ceně.Pak se to taky projeví na spolehlivosti motoru a účinnosti

Naposledy editováno 11.07.2011 15:10:50

M2T

11.7.2011 v 17:48 | Nahoru | #73
Výkon, rychlost, je to olej.. a ten je k mazání.. Možná se nepozná rozdíl ve výkonu ale rozhodně se pozná v životnosti částí směsí mazaných.. Jasně ten kdo ho tam lije, pojede stejně, ale motor mu vydrží daleko méně, než třeba se syntetikou, to, že byli tyto oleje k tomu určený, bylo kvůli tomu, že nic jinýho nebylo. Zkuste vzít úplně novou třindu, a vyzkoušet kolik najede s m2t a kolik s polo/systetikou...
To vážení si stroje je v tom, že chci aby mi celkově víc vydržel, nenamáhal ho tolik a zlepšil mu bytí...

Naposledy editováno 11.07.2011 17:49:33

M2T

7.8.2011 v 14:11 | Nahoru | #74
Asi takhle: Před 50lety do Jaw/ČZ nic jinýho než M2T nelili, protože nic jinýho nebylo, takže já to do svejch ČZ liju dál, nikdy žádnej problém, na M2T to trochu víc čoudí a smrdí, ale dvoutakt bez vůně nespálenýho oleje by přece nebyl dvoutakt. Beru to tak, že když moje 250 za 27let najela na M2T 46 000km bez výbrusu a vůbec bez vyndání motoru z rámu to asi špatnej olej nebude

M2T

7.8.2011 v 14:50 | Nahoru | #75
CentriFUGA>
To ale neznamená, že Ti co to tam lili, protože nic jinýho nebylo, že by to tam lili dnes.
Otčím má na cž 175/486 najeto přes 100 tisíc, lije polosyntetiku...
Já neříkám, že s m2t se bude motor srát, ale že vydrží méně, nehledě na karbonizaci
V dnešní době, kdy už jsou za pár kaček dostupný aspoň polosyntetiky, nebo kvalitní minerály je podle mě m2t hnus...........

Naposledy editováno 07.08.2011 14:53:50

M2T

7.8.2011 v 15:04 | Nahoru | #76
ty vole...kdyby jste lili M2T v poměru doporučeným výrobcem tak by jste neměli hubu plných takových sraček ja jsem dřív na nic jinýho nejezdil a žádný problémy s tím nebyli....teťka místo M2T dávám Husqvarna XP a je naprosto dostačující motorky si jenom šimraj jo dokonce mám takový tušení,že mě u babičky nějaký to M2T ještě zbylo...jestli tam bude vyjezdím ho

M2T

18.5.2012 v 23:27 | Nahoru | #77
trošku oživím téma tady posílám odkazy na technické listy oleje Q8 a M2T
http://obchod.top-oi..._MOTO_RS_EXTREME.PDF
http://www.cinol-sho...es-133/10_TL_M2T.pdf
a tu jsou vysvětlivky pojmů:
http://oleje.cz/inde...%20p%C5%99%C3%ADsady
názor ať si udělá každý sám

M2T

19.5.2012 v 01:13 | Nahoru | #78
Já jsem s M2T spokojenej. Pěkně to kouří, a aspoň je vidět kudy jsem jel

(reakce na) M2T

20.8.2012 v 08:57 | Nahoru | #79
memphis.unv>
M2t byl dobrý olej ve své době,kdy se začal vyrábět, protože jiný na trhu tehdy nebyl. Mazací schopnost má podprůměrnou jeho karbonové úsady po spálení zanesou, co se jen dá. Dekarbonizace je pak očistec na zemi. Jsou zapálené písty, zanesený výfuk, prostě hrůza. Lepší je mogul tsf a není o nic dražší než m2t. Do své jawy 350 640 bych ho rozhodně nedával. Je to uplně to nejzákladnější mazivo. Nevím, co je na tomto oleji minerálního jak zde někdo píše, ale nepoužíval bych ho. Ja jsem viděl jeho mazací schopnosti několikrát na vydřených ložiskách na klice a zadřeném pístu, ačkoliv byl motor správně mazán. Ale jsou tady takový jako pan memphis, kteří nadávají do magorů a že ostatní vědí o tom hovno. Tyto lidé ti správně poradí jak na to.
Dej na názor těch, co o tom vědí hovno, nebo těch, co o tom vědí všechno (viz pan memphis). Konečně časem si uděláš názor sám, co je správné.

2 reakcí na tento příspěvek M2T

1.10.2012 v 19:40 | Nahoru | #80
Pokud se natom jezdilo tenkrát tak proč by se nedalo jezdit na to v dnešní době ?? jako nechápu to já to leju v origo měřítku napsáno v přiručce leju M2T do ČZ pionýra a všechn stroju 2T a sem plně spokojený litr výjde na 98kč a co si víc přát ??

(reakce na) M2T

1.10.2012 v 20:47 | Nahoru | #81

Jawa_speed_ píše: Pokud se natom jezdilo tenkrát tak proč by se nedalo jezdit na to v dnešní době ?? jako nechápu to já to leju v origo měřítku napsáno v přiručce leju M2T do ČZ pionýra a všechn stroju 2T a sem plně spokojený litr výjde na 98kč a co si víc přát ??



98 za litr? kolik překupníku sponzoruješ? :)

(reakce na) M2T

1.10.2012 v 21:19 | Nahoru | #82

Jawa_speed_ píše: Pokud se natom jezdilo tenkrát tak proč by se nedalo jezdit na to v dnešní době ?? jako nechápu to já to leju v origo měřítku napsáno v přiručce leju M2T do ČZ pionýra a všechn stroju 2T a sem plně spokojený litr výjde na 98kč a co si víc přát ??

A nechceš za ty prachy něco podstatně lepšího? Lavio Motosynt 2T API TC+ JASO FD

(reakce na) M2T

1.11.2015 v 18:23 | Nahoru | #83
zdenekk> Přesně Spaluje to dobře, ale je to jako kdybys měl vyfouklý kolo :D

M2T

5.11.2015 v 20:05 | Nahoru | #84
Když te motorce funguje všechno jak má, tak klidně m2t. Ale vzhledem k těm dnešním šmejdským dílům, jako druhovýrobní písty, které mají jinou teplotní roztažnost, musí se dávat víc olej kvůli záběhu a zajíždí se dýl - teda aspoň na MZetě - bych tam m2t nedal ani náhodou. Je to schopné zasrat výfuk a zakarbonovat válec.

(reakce na) M2T

21.4.2016 v 21:07 | Nahoru | #85
M2t je sraska.poradne to nej nejede vse to zanasi.podle mne je lepsi si priplatit za drasi oleje
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ Hery22 14 21.4.2024 v 11:54 krokoš
Cz125 453 nedrží volnobeh ČZ 125/453 Nico_7 19 20.3.2024 v 19:47 Nico_7
Nevysvetlitelny klepot ČZ 175/450 yagi 14 5.3.2024 v 16:52 Deadman
ČZ 175/450 dobijení A vynechávání ČZ 175/450 Jezdíííík 5 24.12.2023 v 04:19 Hybrš
ČZ 175 450 ČZ 175/450 Matejj12 3 15.9.2023 v 19:24 Benda1


TOPlist