Jendimor>Já jsem do svý jawky nejdřív lil M2T a teď jsem vyzkoušel Mogul TSF a ten samý poměr (1:40). Nemůžu si pomoc s tim mogulem to kouří víc než s M2T, ale je to na každém jaký olej zvolí, ale friťák nedoporučuju
To, že s TSF to kouří víc než s M2T je ale způsobeno tím, že oba oleje vytvářejí po spálení trochu "jiný" karbon, prostě nový olej rozpouští usazeniny po starém oleji, tak to trošku udí. :\
do 471 jsem skoušel kde co, a prostě hulí... ustálenou jízdou malinko, pokud zakotlím, tak hoooooodně....
Naposledy editováno 11.07.2011 15:10:50
To vážení si stroje je v tom, že chci aby mi celkově víc vydržel, nenamáhal ho tolik a zlepšil mu bytí...
Naposledy editováno 11.07.2011 17:49:33
To ale neznamená, že Ti co to tam lili, protože nic jinýho nebylo, že by to tam lili dnes.
Otčím má na cž 175/486 najeto přes 100 tisíc, lije polosyntetiku...
Já neříkám, že s m2t se bude motor srát, ale že vydrží méně, nehledě na karbonizaci
V dnešní době, kdy už jsou za pár kaček dostupný aspoň polosyntetiky, nebo kvalitní minerály je podle mě m2t hnus...........
Naposledy editováno 07.08.2011 14:53:50
http://obchod.top-oi..._MOTO_RS_EXTREME.PDF
http://www.cinol-sho...es-133/10_TL_M2T.pdf
a tu jsou vysvětlivky pojmů:
http://oleje.cz/inde...%20p%C5%99%C3%ADsady
názor ať si udělá každý sám
M2t byl dobrý olej ve své době,kdy se začal vyrábět, protože jiný na trhu tehdy nebyl. Mazací schopnost má podprůměrnou jeho karbonové úsady po spálení zanesou, co se jen dá. Dekarbonizace je pak očistec na zemi. Jsou zapálené písty, zanesený výfuk, prostě hrůza. Lepší je mogul tsf a není o nic dražší než m2t. Do své jawy 350 640 bych ho rozhodně nedával. Je to uplně to nejzákladnější mazivo. Nevím, co je na tomto oleji minerálního jak zde někdo píše, ale nepoužíval bych ho. Ja jsem viděl jeho mazací schopnosti několikrát na vydřených ložiskách na klice a zadřeném pístu, ačkoliv byl motor správně mazán. Ale jsou tady takový jako pan memphis, kteří nadávají do magorů a že ostatní vědí o tom hovno. Tyto lidé ti správně poradí jak na to.
Dej na názor těch, co o tom vědí hovno, nebo těch, co o tom vědí všechno (viz pan memphis). Konečně časem si uděláš názor sám, co je správné.
Jawa_speed_ píše: Pokud se natom jezdilo tenkrát tak proč by se nedalo jezdit na to v dnešní době ?? jako nechápu to já to leju v origo měřítku napsáno v přiručce leju M2T do ČZ pionýra a všechn stroju 2T a sem plně spokojený litr výjde na 98kč a co si víc přát ??
98 za litr? kolik překupníku sponzoruješ? :)
Jawa_speed_ píše: Pokud se natom jezdilo tenkrát tak proč by se nedalo jezdit na to v dnešní době ?? jako nechápu to já to leju v origo měřítku napsáno v přiručce leju M2T do ČZ pionýra a všechn stroju 2T a sem plně spokojený litr výjde na 98kč a co si víc přát ??
A nechceš za ty prachy něco podstatně lepšího? Lavio Motosynt 2T API TC+ JASO FDTéma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ | Hery22 | 14 | 21.4.2024 v 11:54 krokoš |
Cz125 453 nedrží volnobeh ČZ 125/453 | Nico_7 | 19 | 20.3.2024 v 19:47 Nico_7 |
Nevysvetlitelny klepot ČZ 175/450 | yagi | 14 | 5.3.2024 v 16:52 Deadman |
ČZ 175/450 dobijení A vynechávání ČZ 175/450 | Jezdíííík | 5 | 24.12.2023 v 04:19 Hybrš |
ČZ 175 450 ČZ 175/450 | Matejj12 | 3 | 15.9.2023 v 19:24 Benda1 |