zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
me se tenerka libi, v tehle kategorii s tim co chces stejne nic moc lepsiho nenajdes...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jediný co mě štve, je to citelně vyšší těžiště...Ale holt se asi budu muset naučit jezdit, no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
znam dost lidi kterejm staci se povozit tak jak umi a podivat se na nova mista - motorka je jen vec co je tam doveze...
kazdej to mame jinak.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jsem spíš turista než sportovec
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
pro me je cestovani na motorce mimo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Wenca24 píše: Jediný co mě štve, je to citelně vyšší těžiště...Ale holt se asi budu muset naučit jezdit, no
Takže z Himla na Teneré? :) Nemůžu říct, že mě to taky nenapadlo - zkoušel jsem ji loni a ten motor byl super, přesně jak píšeš. U WR verze už mě vadilo, že to ztrácí tu úzkou stavbu - ty velký nádrže bych stejně nijak nevyužil a lepší podvozek asi už vůbec ne (vzhledem k tomu, že jsem výkonově spokojenej i s těma 25k na Enfieldu si asi umí každej představit, jak moc velkej mrdal jsem :)). Já mám akorát obecně problém s motorkama s kapotáží/plexi - jednak se mě to moc nelíbí a hlavně mě vždycky po čase začnou strašně srát různý malý turbulence kolem helmy, který třeba jiný lidi ani nevnímaj, takže preferuju naháče/scramblera i za cenu ztráty ochrany před větrem nebo deštěm.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mě by přišla nejlepší verze extreme - podvozek z WR v úzkém kabátu klasické verze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Navíc neumím mít motorek víc a chtěl bych se svizt s klukama co mají třeba 250-300ky (crf-L, TT-R) a taky s bandou, když jedou na velkých jak terén, tak silnici...Dřív jsem jezdil - no spíš vlál - za qwertem a celkem mi to teď chybí...
Podle všeho je pro mě asi dostačující ten základ...
S těma kapotama mám stejné potíže..vždycky se to z cele plochy sečte a jde mi to přímo do helmy a s tou to šije...Na himim jsem to taky sundal a dal tam jen štítek z alíka...Ale ten kámoš, co mi tenerku půjčoval tam měl ty jezdce na zvýšení, a když dám to plexi úplně nahoru, dá se s tím žít a už je to i o něco lepší, než když tam není vůbec...
Kdyby se ale dělala verze XT-tedy bez kapopty, šel bych taky radši do ní...
assassin píše: Wenca24> ja neumim multitasking, kdyz ridim motorku, nevidim nic z okoli... to same v aute. kdyz jedu trasu co jezdim kazdy tyden jako pasazer, vidim veci jake jsem predtim nikdy nevidel.
pro me je cestovani na motorce mimo
Mám to podobně...ale přes to mě cestování baví...i když třeba vidím zlomek toho, co ostatní, užívám si to...a to pivo jak večer chutná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Honza-TA950 píše: Wenca24> jestli spíš pomaleji a hraní s motorkou tak klasická verze je příjemnější úzkou stavbou, ač o kg a těžiště není WR moc jiná tak v reálu je to o dost větší obluda - ale má příjemnější sedlo, líp se na něm pohybuje (není tam ten hrb nádrže jako u klasiky) a líp kryje nohy i tělo rozměrnější kapotáží
mě by přišla nejlepší verze extreme - podvozek z WR v úzkém kabátu klasické verze
Mě příjde dost obluda i ten základ...musím se na to jít podívat, kde to bude stát vedle sebe..Na WR se mi líbí ty nádrže, jak jsem psal - že to není takovej komín...
ideál pro mě by byla obyč verze s těma nádržema z WR, ani tolik litrů bych nepotřeboval, jen at nejsou tak nahoře...
assassin píše: Wenca24> ja neumim multitasking, kdyz ridim motorku, nevidim nic z okoli... to same v aute. kdyz jedu trasu co jezdim kazdy tyden jako pasazer, vidim veci jake jsem predtim nikdy nevidel.
pro me je cestovani na motorce mimo
Tak já mám obrácený problém, neudrží pohled. Vidím na půl kilometru vše okolo a dokonce i v zatáčce čumím do zrcátek, ale udržet správný pohled je pro mně problém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Wenca24 píše: Mě příjde dost obluda i ten základ...musím se na to jít podívat, kde to bude stát vedle sebe..Na WR se mi líbí ty nádrže, jak jsem psal - že to není takovej komín...
ideál pro mě by byla obyč verze s těma nádržema z WR, ani tolik litrů bych nepotřeboval, jen at nejsou tak nahoře...
Možná bude dobrá i naopak ta snížená verze Tenere, bude tam lepší těžiště a pokud to tlumeni bude dobrý, tak i zdvih okolo 190mm na off turistiku stačí až až. Spousta lidí odjede nesmysl na CB -X, GS 700 apod a ty mají udvih někde 150az170mm.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tak jak tak chci ještě počkat na eicmu, jestli něco zajímavýho nevyjede...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Palomoto píše: Pro těžký lidi nebude špatná I KTM 790/890 jsou dost natvrdo. A nebo Tuareg 660, to nebýt Aprilia, tak vezmu. Ale motor je lepší T7, zbytek ale asi Tuareg
KTM jsem nezkoušel, pravda...ale Rko už je dost raketa, spolehlivost s otazníkem, zase to údajně funguje jen při vyšších rychlostech...ale vodit se to bude asi líp, díky těžišti, no...
Tuareg vypadá dobře, ale zase jak říkáš..je to aprilka, no
Já zase o moc větších chlapů než jsem já bežně nepotkávám, tak si říkám, že to nějak jít musí a bude to asi hlavně o zvyku...
Wenca24 píše: lukas.s> Himi má svůj charakter, je to příjemná motorka, která níčím neotravuje - tedy, až na ten podvozek, který dle tvých zkušeností řešit úplně nejde
Je to tak, no....i když zadek už si myslím, že je s tím YSS tlumičem OK, ale předek je pořád strašně tvrdej - zkusím ještě měkčí pružiny (Öhlins prodává 6N/mm, hodnoty originálu jsem nenašel, ale YSS jsou podle označení asi 7N/mm) a pak to vzdávám :D Normálně bych se na to asi vykašlal a vyměnil celou motorku, ale ten indickej krumpl si mě nějak zaháčkoval :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jaký cca budget na motorku máš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Budget...no, to je složitější...jedna věc je, co si můžu dovolit a druhá, kolik jsem ochotnej sobecky utratit za tak zbytečnou věc, jakou motorka je...a tam bych to viděl tak, že když to bude výrazněji nad těch 250tis., budu s tím mít morální problem..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Wenca24 píše: JiriBN> 187cm...ale ve finále je to jedno...to těžiště jde cítit i když máš 220...zvlášť v těch pomalejších pasážích, který ja jezdím rád...prostě se ta motorka s těžištěm nízko líp ovládá...
Budget...no, to je složitější...jedna věc je, co si můžu dovolit a druhá, kolik jsem ochotnej sobecky utratit za tak zbytečnou věc, jakou motorka je...a tam bych to viděl tak, že když to bude výrazněji nad těch 250tis., budu s tím mít morální problem..
Na těžiště je ta 790/890 fantastická, pocitově poloviční hmotnost Tenerky. Ale taky to dělá i to, že máš řidítka snad o 10cm níž u Tenere, takže jsi mega zvohlej i se 174cm. Ale ten motor je dole o tolik horší a podtoceny chcipa, že tam zase na morální na místě je úplně na hovno
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
To trikilo by bylo asi v pohodě...ale asi ne jako jediná motorka...
každopádně je dobrý vedet, že se na to těžiště dá zvyknout..
Paulo:takže všechno na něco...úplný ideál, asi neexistuje...co už..
Naposledy editováno 12.10.2023 18:11:52
S tvojí výškou a budgetem, bych koupil obyč. Tenerku Euro 4 v ceně 220-230 Kč a zbytek vrazil do úpravy podvozku, kde bych šel do otevřených patron Adreanni Rally s 230mm zdvihem a trochu je v brýlích popustil ať to srovnáš se zadkem, kdyby jsi nechtěl investovat do novýho delšího tlumiče.
Wenca24 píše: Vlnič> no, já jsem na ty 250ky moc těžkej...
To trikilo by bylo asi v pohodě...ale asi ne jako jediná motorka...
každopádně je dobrý vedet, že se na to těžiště dá zvyknout..
Paulo:takže všechno na něco...úplný ideál, asi neexistuje...co už..
Ta 300 je naladěný na spodek a ma krátký kvality, tedy jede jak traktor, to WR250 jede až úplně nahoře.
CRF i Rally je oproti Tenere pocitove hrozně lehká a malá, co je zajímavý, tak pocitově je mnohem lehčí i než KTM 690. Na CRF si troufnu co na Tenere ne. Kvůli tomu jsem ji vzal. Prvenství celodenní testovačka z půjčovny, pro srovnání se jelo na 790, Temere a 690 a CRF je na místě a v malé rychlosti nejjednodušší stroj.
Ale mít 187cm a 90a více kg. Tak se na 300 vypadnu a jak někdo radil, tak vezmu starší, nejlépe už co nejvíc upravenou T7 a jdu se učit na ní
Vlnič>
CRF300L je po menších úpravách skvělý stroj:
1) Pro výlety, kde kombinuješ polňačky a lesní cesty s klikatýma okreskama.
2) Pro ježdění po městě do práce a pro rohlíky, kde oceníš obratnost a úzkou stavbu.
Jako jediný stroj pouze, pokud někam dál vůbec nejezdíš, nebo pokud na dlouhé přesuny používáš dodávku.
Přesun celý den po státovkách, nebo dokonce dálnicích s přečalouněným nebo druhovýrobním sedlem přežiješ, né že by to nešlo. Ale opravdu jen přežiješ když musíš, rozhodně to není příjemný zážitek. Na asfalt a dálkové cesty jsou jiné motorky.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Minulej týden mi to přistálo v garáži, dá se to přihlásit na značky a jede to asi víc než CRF250 (asi i než 300) jenom tu nádrž to má menší a tankování trvá výrazně dýl. Ale na výlety kolem komína to bude podle mě super, obzvlášť pro nás nedorostlý (kola 19/16). Tenhle kousek byl za podezřele nižší cenu než to nabízí ostatní prodejci, 120kKč. Zajímavost tohohle a i o kousek většího strojku je to, že je tam řazení - za jízdy prakticky není potřeba,ale na jedničku by to vylezlo i po zdi se zapřaženým vlekem,a na čtverku to jede přes kilo, samozřejmě s tím, že baterka de rychle dolů. Ale dojezd 100km s jezdcem menší váhy vidím jako reálnej, po dlouhodobejch zkušenostech s el. pitbikama pro děcka.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
assassin píše: Rekl bych, trochu optimisticka ocekavani, me by to stejnym stylem jizdy muselo dat 200km (dvojnasobna kapacita aku) a ani moc neverim tomu, ze 3kW motor vysponovanej na 12kW jede vic nez spalovacich 23ps - ale samo, nezlobil bych se kdyby to tak bylo..
Ahoi aoeluji na Tebe jako na Moderátora vrať nám Housku bo bill se raději vyautoval na m.cz dobrá hláška viď? A Pluzon je slabý
Zdař bůh Kubajz Carpe Diem život je krátký
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ale, někdy je potřeba se prostě rychle přesunout nebo se člověk chce sklouznout i s partou na silnici a na to už to není...
To těžiště mi leží trochu v žaludku, protože když jsem na té ukrošce přesedával z motorky na motorku-teda ze starýho alpa bez kapotáže na tu tenerku, byl ten rozdíl brutálně cítit a na tom alpu se v těžším terénu jelo daleko líp... Na to, že je mezi nima konstruční rozdíl 30 let, byl jsem z toho dost zklamanej...
Ale asi si zvyknu a alespoň se někam posunu...to mi na tom himim taky trochu vadí...jezdí se na tom fajn, ale vlastně jsem se na něm nic novýho nenaučil.. Připadám si ještě mladý na to, abych se neučil
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |