zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
HaroldENG píše: Fyro> Dlouho se také spekuluje/očekává malá Tenere, myslím 300 nebo 350. Yamaha má motor z nějaké silničky, ale je to dvouvalec, takže jiná kategorie a na válení do lesa nic moc.
asi by použili motor z MT 03-To je dvouválec,320 ccm.Ale z toho rozhovoru vyplývá že to není tak žhavý…
Naposledy editováno 10.01.2023 08:50:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
NX je o trochu živější a má lepší převodovku s kvaltama do terénu. Ale zase je až moc malá. CRF250L je normálně velká a působí těžkopádněji. Má výrazně lepší podvozek, ale v pomalém terénu se na NX nechytá. Na silnici není znát rozdíl. Na dálnici jsem s tím nejel. Na NX se dálnice dá, ale je to opruz. Motor dá maximálku 140, ale nad kilo se na tom nejede dobře, protože je to enduro a také špuntové gumy. Dálnice bude nouzovka na všech malých endurech.
CRF300L by měla mít lepší převodovku a krouťák, čímž by se mohla vyrovnat NX250. Nikdy jsem na ní ale nejel, tak nemohu hodnotit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
tak jak jsem na 250/300 projel vietnam, srílanku či ekvádor - tak tam to bylo super, ale jakmile dojde na silnice vyšší třídy tak už to není ono - dokud má člověk čas na to cestovat/toulat se někde půl roku tak je to v pohodě - i cesta je cíl, vybírám si malé cestičky a pěšinky, ale pokud má 14 dní dovolené ev. má delší přejezdy po silnici tak to není ideální (na panamericaně s XRE300 mě před sebou tlačil kamion a to nebyl nic moc pocit) - líbi se mi původní DR350 nebo DRZ400 ale dnes jsou to už taky staré ludry většinou napadné kutilem
kdyby byla CRF350 co by mělo o 10 koní víc tak by to bylo super, jsem zvědav jestli se skutečně ukáže 390 Adventure R/Enduro - tj. cca 40 koní, 21/18 a pořád smysluplná hmotnost - do té doby se držím platformy 690/701 - už těžší, ale na silnici dostečně výkonné, podovzek slušný a v terénu to ještě není mastodont
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Je zajímavé, že hranice 250 je přesně moment, kdy se z malé, lehké a obratné motorky stává už poměrně velká a těžká mrcha. Jak obrovský byl rozdíl mezi XL 250 vs. XL 350, XT 250 vs. XT 350, DR 250 vs. DR400Z apod. V principy byly dvěstěpadesátky vlastně zesílené stopětadvácy s větším motorem, ale třipade už byly šestistovky se zabudovaným malým motorem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
u silnic nebo cendur taky trochu pokračuje vylepšování - akorát nejdřív nakynuly a pořád je to 200 kg. Bohužel kategorie tupých lehkých prostě není in - viz zmíněno výše ve vláknu, legální terén v evropě v podstatě není, kdo chce terén hodně tak lehké ostré, kdo cestovat tak víc silnic a víc cendura
co se vnímání týče tak to se tady na fóru taky řešilo - ono to není jen o hmotnosti, ale o těžišti a centralizaci (viz tvoje otočení na podsedlovce u zadního světla u AT), já to znám třeba z kapotáže a přídavných nádrží u 690/701 - přidat "jen pár kilo" ale úplně nahoře a vepředu je dost znát
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Anebo třeba taky ne, protože je divný že už by to neuvedli na trh dřív, asi by jim to ukouslo z prodejů 690 a701
Nepochybuju o tom že ti marketéři to nemají dobře spočítaný,Počkám ještě do konce ledna jestli ho neukážou a když ne tak objednávám Hondu s okamžitým objednáním zadního tlumiče yss
Naposledy editováno 10.01.2023 15:22:58
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Co jsem četl, jsou nedostatkové nejen v EU, ale i v USA, kde mají konkurenci KLX300.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
po nehodě řeším ulámané zadní blinkry za neoriginální ale zato ohebné. Nevím co vedlo japonské inženýry k zapojení zadních blinkrů přes 4 konektory, protože jiné Hondy to mají klasicky jen přes dva (2pin oranžový na jednu stranu a 2pin tyrkysový na druhou). Snad jen CRF300 tam má 2pin modrý ve kterém je osazen jen jeden pin a kostra je vedena bílým (na druhé straně to samé s oranžovým). Ovšem piny v tyrkysovém či oranžovém se zdají být stejné jako ty v těch bílých. Nezkoušel jste je někdo z bílých vyndat a vložit je do těch dvou barevných, aby bylo možné tam dát jiné blinkry bez zásahu do el. svazku? Dnes jsem ten pin zkoušel nějak vyndat, ale zatím se mi to nepovedlo, neobjevil jsem kudy na jazýček, co ho tam drží.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 11.01.2023 19:33:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Přispíval jsem k tomu, abych se dozvěděl jestli se na to seženou náhradní díly a ne abych se předváděl jak dobře umím českou gramatiku
Jinak ano podle mě dualsport je V základu myšlený jako50 na 50, off/on.Takže tahle motorka to asi úplně nesplňuje.
Naposledy editováno 11.01.2023 19:50:31
jedničkou, s nohama na zemi a s velkým strachem, že když se s motorkou a tím těžkým batohem svalím, že už se nezvednu. Jednu chvíli jsem měl na botách tolik bláta, že už to vypadalo, že i když zavázaný, tak spadnou. Motorku jsem umejval snad 2 hodiny, místo mezi zadním kolem a kyvkou bylo úplně zacpaný blátem, stejně tak mezi předním kolem a tlumičema... a asi by se ještě nějaký bláto našlo, ale ve tmě to moc nebylo vidět. Tohle fakt ne... Na druhou stranu, jiná možnost dopravy na tohle místo - pěšky nebo traktor, myslím si, že v tom marastu by většina bežnejch 4x4 aut jako Nisan Patrol, ford Ranger a pod. na normálních zimních gumách neměla šanci...
Asi tomui dám pokoj, dokud ty meze trochu neoschnou.
P.S: ty konektory k blinkrům by mě asi zajímaly, je jenom otázka času, kdy ty origo ulámu taky... Kde se to dá koupit, abych pak nemusel něco bastlit?
Naposledy editováno 12.01.2023 21:00:55
https://motocykle.ba...8/honda-crf-300l.php
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fyro píše: ...
Jinak ano podle mě dualsport je V základu myšlený jako50 na 50, off/on.Takže tahle motorka to asi úplně nesplňuje.
Pokud je něco myšlené 50/50, tak to znamená, že je to z poloviny úplně na hovno off a z poloviny na hovno on. V součtu 100% na hovno. Nejlepší dualsport všech dob se sice taky prodával na takových 100% gumách, ale zbytek je naštěstí správně.
Ariete píše: Pokud je něco myšlené 50/50, tak to znamená, že je to z poloviny úplně na hovno off a z poloviny na hovno on. V součtu 100% na hovno. Nejlepší dualsport všech dob se sice taky prodával na takových 100% gumách, ale zbytek je naštěstí správně.
To je možný,že to neumí oboje dobře, ale je to význam slova dual sport..
Pokud je to spíš 90% do terénu tak pak už to není dualsport, ale Enduro.možná se pletu a stejně na tom vůbec nezáleží na nějakým označení.
Každý ať si najde motorku která mu bude vyhovovat, bez ohledu jak se jí říká.
Jinak to crm 250 je moc pěkná motorka, jaký to má servisní intervaly?
Naposledy editováno 14.01.2023 12:17:56
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |