zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Celkem slušná cena, ale mám takový pocit, že se tohle kdysi prodávalo někde u Berouna a že to mělo už nějaký rozebíraný motor - ale možná se pletu ...
A zdá se, že ta WR-X s kolama je už prodaná a nový majitel posílá kola do světa :)
https://motorky.bazo...250x-enduro-kola.php
Naposledy editováno 13.06.2022 10:24:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mRKEF píše: Jedno WR-X co nedávno bylo už na prodej s cenou neznámou. https://motorky.baz...77/yamaha-wr250x.php
Celkem slušná cena, ale mám takový pocit, že se tohle kdysi prodávalo někde u Berouna a že to mělo už nějaký rozebíraný motor - ale možná se pletu ...
A zdá se, že ta WR-X s kolama je už prodaná a nový majitel posílá kola do světa :)
https://motorky.bazo...250x-enduro-kola.php
WRko do terénu je pecka, ale kupovat si WR abych jezdil supermoto?? Prodává ta špatná kola!!
Naposledy editováno 13.06.2022 15:39:22
Nejlepší úprava by byla asi přemapovat u nějakých profíků řídící jednotku s naladěním na brzdě - taky nejdražší .
Mírně otevřenější koncovka by třeba nemusela dělat nějaký zásadní rozdíl, ale čert ví výsledek
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mám CRF250Rally v defaultním setupu, a na přesuny je to relativně dostačující, ale na předjíždění to moc není. Na polních cestách a v lehkém terénu mě to nijak extra neomezuje, ale na asfaltu mě to příjde slabé. Tak přemýšlím jestli bych si s CRF300Rally pomohl, nebo jít radši cestou většího obsahu. Upravovat výfuk ani jednotku nechci a změnou převodového poměru bych to mohlo být pocitově silnější, ale zase s nižší maximálkou a nižší použitelnou cestovní rychlostí.
Díky
Aby jsi se slušně svezl na cestě tak to chce aspoň 390 ADV nebo nějaký 500kový dvouvál.
Zajimavejsi mi spis u 300ky prijde v terenu vaha a kratsi prvni kvalty. I s prevodem vic do sily jedu v terenu vetsi vyjezdy na 1. Na dva uz bych to musel rozpalit, aby to nechcipalo a to zatim nestiham pak ridit To o ty 300ce sem si zatim jen nacetl, nejel sem s ni...
Pokud chces predjizdet na tupym enduru i na silnici, budes muset kouknout na vetsi objemy, ale pocitej s vyssi vahou.
Naposledy editováno 14.06.2022 22:27:55
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jinak me teda s tim seriovym centralem docela prekvapujes. Ja mam sice 300L Rally, ale central je tam stejnej. Na hladkem asfaltu to jeste slo, ale jakmile bylo vice hrbolu za sebou (pripadne pokus o rychlejsi projeti polnacky), bylo to cele rozvlnene. Po vymene centralu za YSS je to o parnik jinde. V dalsim kole mozna pujde i vidle. Vazim teda 90 Kg, no....
Naposledy editováno 16.06.2022 08:43:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Má váha je 75kg.
K podvozku: Sériový měkký podvozek mě příjemně překvapil tím, jak filtruje drobné nerovnosti v rychlostech do 50km/h. Jinak je samozřejmě spíš houpačka než tlumič, ale dá se s tím jet známá polní cesta a šotolina celkem rychle(cca 100km/h), ale pouze v případě že jsem úplně uvolněný v loktech a kolenech a nechám motorku pod sebou dělat to co potřebuje. Jakmile trošku "ztvrdnu", tak je schopna mě na druhé terénní nerovnosti vystřelit ze sedla. S plně naloženou jsem na tom zatím nejel, takže je možný že to bude úplně jiná písnička.
Srovnání s WR250F (2015), která byla oproti tomu na tlumičích "tvrdá", dá WRF danou polňačku prakticky jak nic a to na tom můžu stát jakkoliv. Tam funguje podvozek líp když na motorku "tlačíš".
Momentálně CRF používám jako skůtr na cesty do práce a domů se vracím polňačkama. "Chlupaté gumy" jsme zatím neobul a začínám přemýšlet jestli si neudělat druhé kola s drapákama a větší rozetou do terénu. Ale o tu kapotáž se celkem bojím....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Švejdy45 píše: mRKEF> jak se to ladí ? Vždycky sem měl karbec tohle je moje první stříkačka takže vůbec netuším , chtěl bych dát koncovku vyfuku kvůli lepšímu zvuku v tom případě musím taky ladit ?? Já sem slyšel že kdzy dám koncovku tak se nemusí nic řešit
Já mam koncovku Arrow, komplet průchozí bez katu a killera. Zvuk je příkladnej a průběh výkonu mi přijde stejnej jako se sérií. Maximálka se mnou uplně stejná jako se sérií, 130 tachometrovejch. A ještě je potřeba vyřadit PAIR.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Motors píše: Zdravím, máte někdo přímé srovnání CRF 250 Rally vs CRF 300 Rally? Ohledně akcelerace, maximálky a použitelné rychlosti na přesuny?
Mám CRF250Rally v defaultním setupu, a na přesuny je to relativně dostačující, ale na předjíždění to moc není. Na polních cestách a v lehkém terénu mě to nijak extra neomezuje, ale na asfaltu mě to příjde slabé. Tak přemýšlím jestli bych si s CRF300Rally pomohl, nebo jít radši cestou většího obsahu. Upravovat výfuk ani jednotku nechci a změnou převodového poměru bych to mohlo být pocitově silnější, ale zase s nižší maximálkou a nižší použitelnou cestovní rychlostí.
Díky
Premyslal som som o tom uplne rovnako, ci ma 300Rally vyznam ako upgrade.
Mam 250Rally do ktorej som uz nasypal nejake love (tlmic, vidlica, nosic, riaditka, atd - ani nechcem vedet sumu radsej :D) a povedal som si, ze nebudem "riskovat". Moto funguje na jednicku, davam jej nadstandardny servis a podstupovat celu anabazu s predajom, kupou, poistenim, financnou stratou, upgradami podvozka kvoli 2kw a 6usporenym kilom mozem okaslat. Stale to bude slabe...
Ak upgrade tak by som isiel do 701 + Rade garage kit. Ale ma to este cas, nez sa na nu skillom dopracujem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 19.06.2022 13:34:35
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Díky za půjčení upravené CRF250L. Vím že si svoji můžu nechat a pokud ji dostanu to takové formy jako máš ty, tak budu maximálně spokojený.
Oproti mé to jde za plynem, chce se tomu na zadní a tlumiče fungují o 100% líp než moje. Bude to drahý, ale stojí to za to. Prostě dvě naprosto odlišný motorky....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Rádo se stalo. Jsem rád, že jsem mohl pomoct a taky jsem rád, že jsem konečně naživo viděl Rally a mohl si ho půjčit
Jestli jsi rozhodlý si ji nechat, tak hurá na nákupy
Kdyby jsi cokoliv potřeboval, tak se klidně ozvi. Číslo na sebe máme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Švejdy45 píše: SuperSic58> NO hledal sem to na netu ale nejsem si jistý jetsli to má ročník 2015
2015 to musí mít taky, pokud to už někdo nevyndal. Je to přisávání vzduchu do výfuku, aby dohořely spaliny. Najdeš to pod pravym plastem vedle nadrže, jak je expanzka. Je to takovej černej bazmek, vede do něj konektor a dvě hadice, jedna z airboxu a druhá do víka hlavy motoru. To zaslepíš silikonovou čepičkou, daj se sehnat na netu.
laďák jsem kupoval z druhý ruky, zvuk nahrát nemam možnost. Něco bude na youtube, třeba tady, ale asi nemá vyndanýho killera, ten stejně musí ven, jinak utavíš blinkr
Naposledy editováno 20.06.2022 12:54:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Můžu potvrdit, mám CRF 2015 a Pair tam byl. Pochopitelně, že šel ven...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |