bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.6.2022 v 10:21 | Nahoru | #5791
Jedno WR-X co nedávno bylo už na prodej s cenou neznámou. https://motorky.baz...77/yamaha-wr250x.php

Celkem slušná cena, ale mám takový pocit, že se tohle kdysi prodávalo někde u Berouna a že to mělo už nějaký rozebíraný motor - ale možná se pletu ...

A zdá se, že ta WR-X s kolama je už prodaná a nový majitel posílá kola do světa :)

https://motorky.bazo...250x-enduro-kola.php

Naposledy editováno 13.06.2022 10:24:07

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.6.2022 v 10:41 | Nahoru | #5792
mRKEF> jak se to ladí ? Vždycky sem měl karbec tohle je moje první stříkačka takže vůbec netuším , chtěl bych dát koncovku vyfuku kvůli lepšímu zvuku v tom případě musím taky ladit ?? Já sem slyšel že kdzy dám koncovku tak se nemusí nic řešit

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.6.2022 v 14:19 | Nahoru | #5793

mRKEF píše: Jedno WR-X co nedávno bylo už na prodej s cenou neznámou. https://motorky.baz...77/yamaha-wr250x.php

Celkem slušná cena, ale mám takový pocit, že se tohle kdysi prodávalo někde u Berouna a že to mělo už nějaký rozebíraný motor - ale možná se pletu ...

A zdá se, že ta WR-X s kolama je už prodaná a nový majitel posílá kola do světa :)

https://motorky.bazo...250x-enduro-kola.php



WRko do terénu je pecka, ale kupovat si WR abych jezdil supermoto?? Prodává ta špatná kola!!

Naposledy editováno 13.06.2022 15:39:22

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.6.2022 v 15:11 | Nahoru | #5794
Švejdy45> Tak možností je několik. Taková levnější je dát výfuk a použít třeba EJK power commander, který budeš ladit tak nějak metodou pokus omyl. Může to chtít i úpravu sání, protože zrovna CRF ho má poměrně udušené. To se budeš pohybovat někde kolem 4 - 6000 za EJK pokud někde seženeš.

Nejlepší úprava by byla asi přemapovat u nějakých profíků řídící jednotku s naladěním na brzdě - taky nejdražší .

Mírně otevřenější koncovka by třeba nemusela dělat nějaký zásadní rozdíl, ale čert ví výsledek

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.6.2022 v 15:31 | Nahoru | #5795
Nakonec jsem přece jenom dotáhnul druhý kola

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.6.2022 v 13:12 | Nahoru | #5796
Zdravím, máte někdo přímé srovnání CRF 250 Rally vs CRF 300 Rally? Ohledně akcelerace, maximálky a použitelné rychlosti na přesuny?
Mám CRF250Rally v defaultním setupu, a na přesuny je to relativně dostačující, ale na předjíždění to moc není. Na polních cestách a v lehkém terénu mě to nijak extra neomezuje, ale na asfaltu mě to příjde slabé. Tak přemýšlím jestli bych si s CRF300Rally pomohl, nebo jít radši cestou většího obsahu. Upravovat výfuk ani jednotku nechci a změnou převodového poměru bych to mohlo být pocitově silnější, ale zase s nižší maximálkou a nižší použitelnou cestovní rychlostí.
Díky

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.6.2022 v 13:19 | Nahoru | #5797
Motors> srovnání nemám, ale jsem vlastník 300 Lka. Myslím že by sis citelně nepolepšil. I s 300 kou musím uvažovat jestli mám na předjetí nebo ne .
Aby jsi se slušně svezl na cestě tak to chce aspoň 390 ADV nebo nějaký 500kový dvouvál.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.6.2022 v 22:26 | Nahoru | #5798
Mam 250l a myslim ze s tou 300kou to predjizdeni nebude jiny. Kolonou projedes, ale na okresce pri 90ti uz se spis vezes s provozem.
Zajimavejsi mi spis u 300ky prijde v terenu vaha a kratsi prvni kvalty. I s prevodem vic do sily jedu v terenu vetsi vyjezdy na 1. Na dva uz bych to musel rozpalit, aby to nechcipalo a to zatim nestiham pak ridit To o ty 300ce sem si zatim jen nacetl, nejel sem s ni...
Pokud chces predjizdet na tupym enduru i na silnici, budes muset kouknout na vetsi objemy, ale pocitej s vyssi vahou.

Naposledy editováno 14.06.2022 22:27:55

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2022 v 07:48 | Nahoru | #5799
Tak asi se budu muset s někým v okolí kdo má 300 domluvit a udělat společnou vyjížďku s půjčením strojů, abych to osobně vyzkoušel. Ale co jsem tak sledoval tak CRF300L už prý má mít výkon jak WR250R . Je to u mě těžký, když jsme přesedlal z ostrého endura, které šlo na čtyři na zadní na dualsport, který nechce ani na 1 na zadní Ale polňačky a lesní cesty to dává i na sériových tlumičích, překvapivě dobře a rychle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2022 v 08:43 | Nahoru | #5800
Motors> Zkus kontaktovat uzivatele Erbeho, pripadne se prvne mrkni na srovnani motorek v jeho deniku - mel (mimo jine) CRF250L, ted ma 300L.

Jinak me teda s tim seriovym centralem docela prekvapujes. Ja mam sice 300L Rally, ale central je tam stejnej. Na hladkem asfaltu to jeste slo, ale jakmile bylo vice hrbolu za sebou (pripadne pokus o rychlejsi projeti polnacky), bylo to cele rozvlnene. Po vymene centralu za YSS je to o parnik jinde. V dalsim kole mozna pujde i vidle. Vazim teda 90 Kg, no....

Naposledy editováno 16.06.2022 08:43:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2022 v 11:24 | Nahoru | #5801
RomanHA> Díky, deník Erbeho měl pro mě spoustu užitečných informací.

Má váha je 75kg.
K podvozku: Sériový měkký podvozek mě příjemně překvapil tím, jak filtruje drobné nerovnosti v rychlostech do 50km/h. Jinak je samozřejmě spíš houpačka než tlumič, ale dá se s tím jet známá polní cesta a šotolina celkem rychle(cca 100km/h), ale pouze v případě že jsem úplně uvolněný v loktech a kolenech a nechám motorku pod sebou dělat to co potřebuje. Jakmile trošku "ztvrdnu", tak je schopna mě na druhé terénní nerovnosti vystřelit ze sedla. S plně naloženou jsem na tom zatím nejel, takže je možný že to bude úplně jiná písnička.
Srovnání s WR250F (2015), která byla oproti tomu na tlumičích "tvrdá", dá WRF danou polňačku prakticky jak nic a to na tom můžu stát jakkoliv. Tam funguje podvozek líp když na motorku "tlačíš".
Momentálně CRF používám jako skůtr na cesty do práce a domů se vracím polňačkama. "Chlupaté gumy" jsme zatím neobul a začínám přemýšlet jestli si neudělat druhé kola s drapákama a větší rozetou do terénu. Ale o tu kapotáž se celkem bojím....

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2022 v 17:15 | Nahoru | #5802
Motors> Sice nemám 300L, ale máme to k sobě kousek a mám na 250L EJK, jiný výfuk, upravené sání a jiný převod.
Jestli se chceš projet, tak nevidím problém se někde potkat...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2022 v 17:47 | Nahoru | #5803

Švejdy45 píše: mRKEF> jak se to ladí ? Vždycky sem měl karbec tohle je moje první stříkačka takže vůbec netuším , chtěl bych dát koncovku vyfuku kvůli lepšímu zvuku v tom případě musím taky ladit ?? Já sem slyšel že kdzy dám koncovku tak se nemusí nic řešit



Já mam koncovku Arrow, komplet průchozí bez katu a killera. Zvuk je příkladnej a průběh výkonu mi přijde stejnej jako se sérií. Maximálka se mnou uplně stejná jako se sérií, 130 tachometrovejch. A ještě je potřeba vyřadit PAIR.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2022 v 20:12 | Nahoru | #5804
O vikendu jsem mel moznost si sednout (mam 110kg) na uplne novou CRF300L v originalnim setupu. Zadni tlumic jsem dostal na doraz jen pouhym zhoupnutim na miste. Majitel original ale zrovna dnes vyhodil a dava YSS.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.6.2022 v 22:43 | Nahoru | #5805

Motors píše: Zdravím, máte někdo přímé srovnání CRF 250 Rally vs CRF 300 Rally? Ohledně akcelerace, maximálky a použitelné rychlosti na přesuny?
Mám CRF250Rally v defaultním setupu, a na přesuny je to relativně dostačující, ale na předjíždění to moc není. Na polních cestách a v lehkém terénu mě to nijak extra neomezuje, ale na asfaltu mě to příjde slabé. Tak přemýšlím jestli bych si s CRF300Rally pomohl, nebo jít radši cestou většího obsahu. Upravovat výfuk ani jednotku nechci a změnou převodového poměru bych to mohlo být pocitově silnější, ale zase s nižší maximálkou a nižší použitelnou cestovní rychlostí.
Díky



Premyslal som som o tom uplne rovnako, ci ma 300Rally vyznam ako upgrade.
Mam 250Rally do ktorej som uz nasypal nejake love (tlmic, vidlica, nosic, riaditka, atd - ani nechcem vedet sumu radsej :D) a povedal som si, ze nebudem "riskovat". Moto funguje na jednicku, davam jej nadstandardny servis a podstupovat celu anabazu s predajom, kupou, poistenim, financnou stratou, upgradami podvozka kvoli 2kw a 6usporenym kilom mozem okaslat. Stale to bude slabe...

Ak upgrade tak by som isiel do 701 + Rade garage kit. Ale ma to este cas, nez sa na nu skillom dopracujem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.6.2022 v 07:38 | Nahoru | #5806
stomas> při troše štěstí někdo mezitím udělá něco mezi 300CRF a 701 Protože ani jedno není dobrý a běžným jezdcům vyhovující

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.6.2022 v 12:23 | Nahoru | #5807
Palomoto> Přesně , něco takovýho si přeje plno lidí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.6.2022 v 12:44 | Nahoru | #5808
Palomoto> ktm už to chystá (možná jen s kapotou). Motor okolo 400, furt jednobuch (bude i v hq, duke, dvouval asi zrušen)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.6.2022 v 16:31 | Nahoru | #5809
bledemon> myslím si, a mám potvrzeno že KTM jsou nespolehlivé stroje, ale asi bych to stejně koupil. Nikdo další asi nic podobného hned tak neudělá, tak radši poruchový, ale dobrý svezeni

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.6.2022 v 16:33 | Nahoru | #5810
bledemon> ví se o tom už něco víc?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.6.2022 v 09:23 | Nahoru | #5811
SuperSic58> NO hledal sem to na netu ale nejsem si jistý jetsli to má ročník 2015

Naposledy editováno 19.06.2022 13:34:35

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.6.2022 v 13:36 | Nahoru | #5812
SuperSic58> mohl by jste mi poslat video toho zvuku a odkaz kde jste to koupil prosím??
Jinak ten pair se odpojuje jak ?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.6.2022 v 16:31 | Nahoru | #5813
Dnešní krátká vyjížďka po okolí...
Škoda být doma a jako bonus jsem si poprvé osedlal CRF 250 RALLY, za to díky





2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.6.2022 v 22:00 | Nahoru | #5814
Libor46>
Díky za půjčení upravené CRF250L. Vím že si svoji můžu nechat a pokud ji dostanu to takové formy jako máš ty, tak budu maximálně spokojený.
Oproti mé to jde za plynem, chce se tomu na zadní a tlumiče fungují o 100% líp než moje. Bude to drahý, ale stojí to za to. Prostě dvě naprosto odlišný motorky....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.6.2022 v 22:18 | Nahoru | #5815
Motors> zprvu jsem měl dojem, že píšeš o mojí KLX

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.6.2022 v 00:24 | Nahoru | #5816
Motors>
Rádo se stalo. Jsem rád, že jsem mohl pomoct a taky jsem rád, že jsem konečně naživo viděl Rally a mohl si ho půjčit
Jestli jsi rozhodlý si ji nechat, tak hurá na nákupy

Kdyby jsi cokoliv potřeboval, tak se klidně ozvi. Číslo na sebe máme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.6.2022 v 07:35 | Nahoru | #5817
Merhaut> nemáme náhodou ještě nevyrizene účty?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.6.2022 v 08:21 | Nahoru | #5818
z minulýho tejdne, když ještě bylo počasí na motorku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.6.2022 v 09:03 | Nahoru | #5819

Švejdy45 píše: SuperSic58> NO hledal sem to na netu ale nejsem si jistý jetsli to má ročník 2015



2015 to musí mít taky, pokud to už někdo nevyndal. Je to přisávání vzduchu do výfuku, aby dohořely spaliny. Najdeš to pod pravym plastem vedle nadrže, jak je expanzka. Je to takovej černej bazmek, vede do něj konektor a dvě hadice, jedna z airboxu a druhá do víka hlavy motoru. To zaslepíš silikonovou čepičkou, daj se sehnat na netu.



laďák jsem kupoval z druhý ruky, zvuk nahrát nemam možnost. Něco bude na youtube, třeba tady, ale asi nemá vyndanýho killera, ten stejně musí ven, jinak utavíš blinkr



Naposledy editováno 20.06.2022 12:54:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.6.2022 v 11:18 | Nahoru | #5820
Švejdy45>
Můžu potvrdit, mám CRF 2015 a Pair tam byl. Pochopitelně, že šel ven...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist