
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zablokování zadního kola zajízdy
assassin píše: pokud jel cca 80 a zablokovalo to kolo, tak to nebylo jen chcipnuti motoru. zdechlej motor brzdi jen o neco vic nez pokud zavres plyn... a neznam moc motorek kde clovek zavre plyn (brzdeni motorem) a zablokuje se kolo... popravde jsem na takove jeste nejel...
jak sem psal, otazkou zustava jak zasadni jezdeckej zazitek povazuje dotycnej za terminus technicus "zablokovani" kola.. rekl bych ze cernou caru na silnici asi neudelal, to by nam napsal,i kdyz se muzu plest

vilemx píše: assassin> nazuj E-08 na něco s větším objemem a menším počtem válců a zaklapni, když bude mokro....
pokud Big splnuje definici "něco s větším objemem a menším počtem válců", tak to nefunguje. Pred casem jsem koupil druhou sadu kol a byly na tom E-08. Jelikoz jsem sporivej clovek, tak jsem je dojel na asfaltu. Sice jsem nedelal ten tvuj test cilene, ale pri ceste do prace nastorc Prahou clovek zaklapne milionkrat ... a nikdy nic. Jedina situace, kdy to spolehlive ujede je, kdyz do zatacky podrazujes a pustis spojku uz trochu v naklonu ... a nemusi byt ani mokro ... a nemusi to byt ani E-08
2 reakcí na tento příspěvek Zablokování zadního kola zajízdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zablokování zadního kola zajízdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zablokování zadního kola zajízdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zablokování zadního kola zajízdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zablokování zadního kola zajízdy
PetrL3 píše: Maxipes_Fík> Ani na jedničku při pomalé jízdě? Já viděl kluka držet se za koule naražený o nádrž, když to chcíplo na jedničku při jízdě krokem a to byla jednoválcová 350.
Mě to jede na jedničku na volnoběh rychlostí asi 12 km/h, když chcípnu chcípák, tak to samozřejmě citelně zpomalí a zastaví, ale kolo se nezablokuje.
dejfhondak píše: Maxipes_Fík> Já už slyšel o MT03 ze když si člověk podřadi třeba o 2 stupně může se stát že se to blokne .
O surovém podřazování nebyla řeč, samozřejmě, že když tam někdo v 80 km/h nakope jedničku a pustí spojku, tak pojede zadní kolo smykem, ale nebude zablokované, jen se bude točit mnohem pomaleji než by odpovídalo rychlosti jízdy.
ad ten smyk pri podrazeni - jasny, nemuselo to byt uplne zablokovane, taky to asi neni uplne zarafly, ale jen pridreny

Naposledy editováno 02.11.2021 14:13:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zablokování zadního kola zajízdy
VlaHa píše: ... a když by se nechal chcípnout při zmáčklý spojce třeba i na trojku a pustit spojku tak se motor neroztočil a kolo zústalo bloklý ...
Nejak se mi tohle tvoje tvrzeni nezdalo - vim, zes Bigy mel - a tak jsem to sel zkusit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zablokování zadního kola zajízdy


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zablokování zadního kola zajízdy
Medved píše: Nejak se mi tohle tvoje tvrzeni nezdalo - vim, zes Bigy mel - a tak jsem to sel zkusit . Gumy mam dvacet let stary Metzeler Tourance, tvrdy jak Rumcajzovo pero, kdyz se Manka svlikne, venku bylo nejakych 12st.C, hladky, vloni novy asfalt, suchy, cisty. Rozjel jsem se tak na 60 - 70 na trojku, zmacknul jsem spojku, zdechnul to klickem, zapnul klicek a pustil spojku. Trosku to skublo zadkem (nejakou stopu na asfaltu jsem pak nasel, ale nevim, jestli to byla ta moje) a naskocilo to.
O mačkání spojky se tady vůbec nemluvilo, takovým postupem, co píšeš se to kolo může zablokovat velice snadno nebo může klouznout spojka, která jinak neklouže, protože kroutící moment od běžícího motoru je menší než ten, který by musela přenést na jeho roztočení z klidu.
Tady se řešilo, jestli je možné, že se za jízdy, vinou vynechání zapalování zablokuje zadní kolo, což se může stát třeba při jízdě po ledu, ale ne na suché silnici (s běžným motocyklem, určeným k provozu na pozemních komunikacích).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zablokování zadního kola zajízdy
Maxipes_Fík píše: O mačkání spojky se tady vůbec nemluvilo, takovým postupem, co píšeš se to kolo může zablokovat velice snadno nebo může klouznout spojka, která jinak neklouže, protože kroutící moment od běžícího motoru je menší než ten, který by musela přenést na jeho roztočení z klidu.
Tady se řešilo, jestli je možné, že se za jízdy, vinou vynechání zapalování zablokuje zadní kolo, což se může stát třeba při jízdě po ledu, ale ne na suché silnici (s běžným motocyklem, určeným k provozu na pozemních komunikacích).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
pribúdanie oleja Yamaha MT-03 | Timothy | 19 | 13.1.2025 v 16:50 papiboy |
Změna počtu ozubené kola na rozetě [1, 2] Yamaha MT-03 | Rad4 | 37 | 10.1.2025 v 09:35 crestik |
zkratuje x nezkratuje Yamaha MT-03 | rich77 | 11 | 16.10.2024 v 16:07 Pedl |
Yamaha MT-03 vysoké otáčky při star... Yamaha MT-03 | Radik55 | 12 | 27.6.2024 v 09:15 crestik |
Výfuk Yamaha mt-03 Yamaha MT-03 | Matyáš1234 | 2 | 19.5.2024 v 12:42 kokoška. |