1 reakcí na tento příspěvek Změna počtu ozubené kola na rozetě
Rychleji to nepojede, bude to akorát víc mrtvý.
1 reakcí na tento příspěvek Změna počtu ozubené kola na rozetě
1 reakcí na tento příspěvek Změna počtu ozubené kola na rozetě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna počtu ozubené kola na rozetě
DRN. píše: Na NX mám vzadu +2 a taky by to chtělo, ale větší už se prej nedělá.
Taky planuju na svy maly Domino (NX500) dat pri vymene sady dozadu +2. Musim koupit o clanek delsi retez nebo je puvodni pocet ok?
1 reakcí na tento příspěvek Změna počtu ozubené kola na rozetě
Naposledy editováno 23.01.2022 02:04:59
2 reakcí na tento příspěvek Změna počtu ozubené kola na rozetě
Naposledy editováno 16.01.2022 18:31:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna počtu ozubené kola na rozetě
Oupicz píše: Na šestkovém Hornetu mám vzadu +3 a až se k tomu dokopu, budu měnit na +5.
Na MT-07 jezdí kamarádka a že by měl tolik síly, aby se mu dala zmenšit rozeta mi nepřišlo.
MT 07 je jiný stroj , dvouválec , 6 kvaltu, jiný točivý moment.......
MT 03 ……................jeden válec,5 kvaltu.......
Ale díky za odpověď....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna počtu ozubené kola na rozetě
assassin píše: Mt03 je motor co ma spousta motorek… a asi ani o jedne bych nerekl, ze ma spoustu sily a nesustale se zveda na zadni - jo je moznost jit proti proudu a myslet si, ze to ziska rychlost prevodama, bez vykonu se zadna rychlost neobejde… vsak uvidis sam.
Samozřejmě že 03 nejni ,,žádný trhač ""silnice ale řekl bych že má má parádní odpich,kvalty tam jen padají a řekl bych že chybí šestka.

DRN. píše: Na všech motorkách jsem vždy měnil přední kolečko na menší o jeden zub aby to ožilo. Neumím si představit sériovku, které by prospěl opak.
presne


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna počtu ozubené kola na rozetě
Rad4 píše: MT 07 je jiný stroj , dvouválec , 6 kvaltu, jiný točivý moment.......
MT 03 ……................jeden válec,5 kvaltu.......
Ale díky za odpověď....
Já vím, to byl příklad. Jestli to chceš srovnatelné, tak mám Thruxton RS. A menší rozetu bych tam určitě nedával. A věř mi, že Trudi má fakt krouťáku na rozdávání.
Na RSV 1000R mám +2 zuby a je to tak akorát.
Na druhou stranu, ten litr za rozetu Tě asi nezabije a přijdeš si na to sám.
Hodně štěstí a pak napiš výsledek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna počtu ozubené kola na rozetě


Naposledy editováno 16.01.2022 19:58:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna počtu ozubené kola na rozetě
assassin píše: Mt03 je motor co ma spousta motorek… a asi ani o jedne bych nerekl, ze ma spoustu sily a nesustale se zveda na zadni - jo je moznost jit proti proudu a myslet si, ze to ziska rychlost prevodama, bez vykonu se zadna rychlost neobejde… vsak uvidis sam.
MT03 je v tomhle takový speciální. Aby motor 660 vypadal divočejší, dostalo v sérii převody dost do pomala, takže bylo běžný, že jsi se nedostal ani na 150km/h a byl omezovač.
V tomhle případě je změna do rychlosti docela rozumná a udělá z MT příjemnější motorku na normální ježdění. Na kraveni to beztak nikdy nebylo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna počtu ozubené kola na rozetě
callowsick píše: MT03 je v tomhle takový speciální. Aby motor 660 vypadal divočejší, dostalo v sérii převody dost do pomala, takže bylo běžný, že jsi se nedostal ani na 150km/h a byl omezovač.
V tomhle případě je změna do rychlosti docela rozumná a udělá z MT příjemnější motorku na normální ježdění. Na kraveni to beztak nikdy nebylo.
Souhlasím a asi tak nějak to vidím ....MT 03 patří do skupiny slabích strojů a je na ježdění kolem komina. Když zabloudim na dálnici je to na ní moc....Tu rychlost mám trochu jinak , 160 je tam hned pak se to rozjíždí....na 195 a pak přeskakuje omezovač.
Očekávám že se mi rychlost posuvne o 20 km/h a nebudu to muset tak moc honit v otáčkách.
Děkuji za odpověďi , za páru měsíců vyskouším a napíšu. Teď musím ještě provést nějaké úpravy. Jdu v dubnu na STK tak musí dolů laďáky a celá přestavba kvůli nim .....atd.
Přeji hodně najetých km
Rad4 píše: Souhlasím a asi tak nějak to vidím ....MT 03 patří do skupiny slabích strojů a je na ježdění kolem komina. Když zabloudim na dálnici je to na ní moc....Tu rychlost mám trochu jinak , 160 je tam hned pak se to rozjíždí....na 195 a pak přeskakuje omezovač.
Očekávám že se mi rychlost posuvne o 20 km/h a nebudu to muset tak moc honit v otáčkách.
Děkuji za odpověďi , za páru měsíců vyskouším a napíšu. Teď musím ještě provést nějaké úpravy. Jdu v dubnu na STK tak musí dolů laďáky a celá přestavba kvůli nim .....atd.
Přeji hodně najetých km
Jestli ti jezdí 190,tak to si nejdřív sežeň novej tachometr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna počtu ozubené kola na rozetě
Očekávám že se mi rychlost posuvne o 20 km/h a nebudu to muset tak moc honit v otáčkách.
Největší pružnost toho motoru,standart převod, a poslední kvalt v rozmezí 5500 ot./120 km.h - 6200 ot.140/km.h Reálná rychlost dle gps. De to zatočit 7500 s maximálkou 162km.h to už ale newtonmetry dávno utekly a dost možná s toho něco vypochoduje.... Takže těžší převod, do rychla ANO pro rychlostní komunikaci..V maximálce se to výrazně neposune, ale motoru se o pár otáček uleví

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
svítí kontrolka motoru Yamaha MT-03 | captur | 4 | 14.5.2022 v 18:00 captur |
Yamaha MT - 03 zadní ložiska Yamaha MT-03 | diver89 | 14 | 9.5.2022 v 05:06 Sáhib |
Ručička otáčkoměru Yamaha MT-03 | OndíkBiker | 3 | 8.4.2022 v 08:09 OndíkBiker |
Yamaha MT-03 Starty… Yamaha MT-03 | Admis | 2 | 28.3.2022 v 22:41 ArtistaCZ |
Adaptér na stojan Yamaha MT-03 | OndíkBiker | 2 | 14.3.2022 v 16:58 nevo7 |