paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Zablokování zadního kola zajízdy
31.10.2021 v 17:24
Ahoj ,chtěl bych se zeptat . Mám Yamahu mt03 s motorem 660 minarelli a dneska jsem jel a zničeho nic mi jakby chcípl motor a začlo mi podklouzoavat zadní kolo. První co mě napadla je že je motor zadřeny ale motor jak jsem ho zkousel nahodit naskočil jako normálně ,problém je že klepal . Nevíte co se mohlo stát ? mám najeto 37k, kdyby byly ložiska na klikove hřídelí KO tak by se to nebloklo kdy by byl zadřeny píst tak by to nechytlo hned maximálně za studena a postupně při jízdě ztrácelo výkon. Díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zablokování zadního kola zajízdy

4.11.2021 v 12:32 | Nahoru | #1

Medved píše: Nejak se mi tohle tvoje tvrzeni nezdalo - vim, zes Bigy mel - a tak jsem to sel zkusit . Gumy mam dvacet let stary Metzeler Tourance, tvrdy jak Rumcajzovo pero, kdyz se Manka svlikne, venku bylo nejakych 12st.C, hladky, vloni novy asfalt, suchy, cisty. Rozjel jsem se tak na 60 - 70 na trojku, zmacknul jsem spojku, zdechnul to klickem, zapnul klicek a pustil spojku. Trosku to skublo zadkem (nejakou stopu na asfaltu jsem pak nasel, ale nevim, jestli to byla ta moje) a naskocilo to.

Tady se řešilo, jestli je možné, že se za jízdy, vinou vynechání zapalování zablokuje zadní kolo, což se může stát třeba při jízdě po ledu, ale ne na suché silnici (s běžným motocyklem, určeným k provozu na pozemních komunikacích).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zablokování zadního kola zajízdy

8.11.2021 v 16:38 | Nahoru | #2

Maxipes_Fík píše: O mačkání spojky se tady vůbec nemluvilo, takovým postupem, co píšeš se to kolo může zablokovat velice snadno nebo může klouznout spojka, která jinak neklouže, protože kroutící moment od běžícího motoru je menší než ten, který by musela přenést na jeho roztočení z klidu.

Mas pocit, ze jsem to psal tobe? Odpovidal jsem Vlastovi, ty si muzes klidne trousit dal svoje teoreticka moudra jak chces. Mne si proste nevsimej a nereaguj na to, co se te netyka.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výfuk Yamaha mt-03 Yamaha MT-03 Matyáš1234 2 19.5.2024 v 12:42 kokoška.
Jak vyměnit rozdvojený výfuk, Umí t... Yamaha MT-03 Svipe 12 1.5.2024 v 09:11 Medved
Yamaha MT-03 vysoké otáčky při star... Yamaha MT-03 Radik55 10 18.4.2024 v 10:24 Radik55