zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ještě jsem vyřešil zadní nosič RZ. Tu kovovou příhradovinu jsem nahradil lehkým plastovým držákem vyrobeným dle mích propozic na 3D tiskárně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 02.05.2020 15:14:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kohlstein píše: mRKEF> Ty jsi na ni ale ošklivý ! (Tvoje slova) Jak to snáší blinkry, páčky, zadní blatník?
Tak já nechtěl, ale díky neumětelství se občas stane :D. Za celou dobu co jí mám to byl asi 5. pád. Z toho jednou mi to shodili kámoši ze stojánku, jednou bratr a 3x já :). A kromě opravdu minimálních oděrek to zatím neodneslo nic. Nic neprasklo, nic se neurvalo. Takže v tomto ohledu dobré. Zatím jsem zaregistroval pouze odřeninu masky nad světlem (od kámošů pád na zídku) a drobnou odřeninu na plastu vpravo na nádrži.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ale jinak to přeměřování má výhodu, že máš menší šanci na pokutu a pocitově tomu i věříš jak to víc točí :D.
Ještě jsem přemýšlel, že si koupím 13z pastorek - ten se dá rychle přehodit sem tam a v terénu by to přidalo myslím dost síly ještě. Ale i teď jsem se docela divil co to vytáhlo. Troufl jsem si na docela strmé výjezdy, které tam jezdí borci na ostrých a i přes to, že jsem několikrát v kopci musel zastavit tak se dalo rozjet a na jedničku jsem to nějak vydrápal postupně.
Naposledy editováno 04.05.2020 23:31:57
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Řetěz je nutný delší ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Hondí vodítka mají gumový špalek v plastovém držáku. Stačí ten špalek otočit vzhůru nohama na těch dvou šestkách šroubech, co jsou skrz špalek, a vyjde to na rozetu o 3-5 zubů větší. Není to nejhezčí, ale je to otázka minut.
Zkoušel jsem kde co a nakonec zjistil, že ideální bylo 13/43 a řetěz původní. U 43 rozety stačí převrtat gumu ve vodítku a posadit jí kousek níž.
Řešení pro správný rychloměr je zde:
Naposledy editováno 06.05.2020 04:53:20
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Díky tomuto jsem nemusel nic bastlit, vše šlo provést jen pomocí napnutí řetězu. Jinak pastorek jsem neměnil, každý zub je znát na životnosti řetězu.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Životonosť reťaze na našej CRFke je vzhľadom na nízky výkon skoro zanedbateľná. Ja som DID520VX2 vyhodil po 50000km, najazdených vo všetkých mysliteľných podmienkach, len z dôvodu, že už sa zadrhávali články, inak som ju šponoval asi 3x za celý jej život. Ale je pravda, že sériová reťaz horko ťažko dala 20000km, to je šmejd. Ale vývodové koliečko som niekoľkokrát menil. Nie vždy kvôli opotrebeniu, často kvôli experimentovaniu. Rozety rovnako.
Erbe: jestli jsi dával c02 v 120/90 (takový běžný rozměr) tak pak chápu těch 45 vzadu. Já jsem právě záměrně, jako dejv, šel do menší pneu 110/80. Asi budou mezi pneu rozdíly, to je jasné, ale profil gumy udělá taky svoje.
Naposledy editováno 06.05.2020 14:20:13
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |