bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.12.2019 v 06:46 | Nahoru | #3391
ty IRC na asfaltu špička, lepší než ty Maxxis, co mam teď. A hlavně víc najedou. V terénu už nic moc.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.12.2019 v 12:09 | Nahoru | #3392
SuperSic58> Já se teda nechal inspirovat jinou diskusí o gumách a dal jsem na svou CRM125 Michelin Tracker. Neumím si představit, že na tom IRC bych jel blíž jak metr k zelené trávě, o mokré nemluvě. Na těch Trackerech v pohodě. Po asfaltu to teda beru jako nutné zlo, jsou to špunty ... Na včerejší vlastivědě jsem skončil i tak. Někdo vyvezl cihly do koleje na cestu v kopci, v dobré víře jsem se tam pustil a přilepil se tam jak mucha na žlutý hovno - byly to nepálené vepřovice.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2019 v 07:38 | Nahoru | #3393
Zdravím ve spolek,
jaký byste doporučili kvalitní chrániče páček na CRF250L 2015, aby pasovali bez nějakého bastlení.
Dík moc

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2019 v 07:54 | Nahoru | #3394
Na original řídítka he ti trochu problém. Jsou dost osazena kravinami a hrazda zabírá víceméně ideální místo k uchycení výztuhy. Takže buď nějaká šidítka jen uchycena někde u pacek nebo lépe řídítka bez hrazdy.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2019 v 07:57 | Nahoru | #3395
Riaditká Renthal 809-01 RC-HIGH + Cycra ProBend CRM
Foto u mna na profile

Ale v podstate som šiel podľa týchto. Obišli na CRFkách svet a majú tam fajn vychytávky
amsterdamtoanywhere.nl/en/motoren/

Naposledy editováno 19.12.2019 07:58:36

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.12.2019 v 08:59 | Nahoru | #3396
Docela se mě líbí Zety Armor. Nemáte je někdo ?

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.12.2019 v 14:48 | Nahoru | #3397
Zdravím, tak jsem zkusil zvednout řidítka o 2cm .. a nějak se mi šprajcujou ty elektrický kabely obě strany .. je na to nějaký fígl .. dva cenťáky by měli být ještě ok nebo ne ?
mám r.2015
dík

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.12.2019 v 21:30 | Nahoru | #3398

chstepan píše: Zdravím, tak jsem zkusil zvednout řidítka o 2cm .. a nějak se mi šprajcujou ty elektrický kabely obě strany .. je na to nějaký fígl .. dva cenťáky by měli být ještě ok nebo ne ?
mám r.2015
dík



Já když měl model 2015 tak v pohodě 3cm.
Žádné pnutí.



Naposledy editováno 25.12.2019 21:33:14

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.1.2020 v 15:46 | Nahoru | #3399
chstepan> Nazdar, já jsem koupil italské H Tech v MCF Slušovice a montáž bez problému.Cena 1800 se silným hliníkovým rámem. Jen jsem musel vnější úchyt namontovat obráceně aby se vešel.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.1.2020 v 15:30 | Nahoru | #3400
chstepan> Škoda, že už nemám, mal som 2011 a dalo sa to zdvihnúť takmer o 5 cm, hoci bolo treba prakticky všetko viesť inade. Ale už som zabudol, ako to bolo a fotky nemám...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.1.2020 v 21:33 | Nahoru | #3401
viděli jste tohle?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.1.2020 v 21:35 | Nahoru | #3402
klubko> to je big bore na ostrú resp. ostré enduro RX. Nemá nič spoločné s naším Lkom

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.1.2020 v 10:42 | Nahoru | #3403


Zdravím vás.
Je to pár měsíců, co i já jsem propadl těmhle malým "hodným" motorkám. Respektive malé WRR. Překvapila mě holka .
Bylo nutno pro mé potřeby udělat pár změn, ale spokojenost se pomalu dostavuje.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.1.2020 v 18:00 | Nahoru | #3404
cong156 - co jsi dělal za změny?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.1.2020 v 18:51 | Nahoru | #3405
JiriBN> Heavy duty duše do kol, větší plastovou palivovoou nádrž, vyměnit řídítka za kvalitní + představec o pár cm nahoru a dopředu, kvalitní ochranu páček, kovovou výztuhu/ochranu chladiče, malý zadní enduro blatníček se světlem, přídavné led světlo. To je co se týká vyměny originálních komponentů, které nezvládaly nebo nevyhovovaly mým potřebám.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.1.2020 v 20:49 | Nahoru | #3406
A výkon dostačuje?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.1.2020 v 23:21 | Nahoru | #3407
Kluci, je tady nekdo s CRF 250 L mebo rally z Moravy? Jeste lepe Zlinsky kraj? Nevidim tady ani nic jezdit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.1.2020 v 16:58 | Nahoru | #3408
Milanosor> třeba já

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.1.2020 v 21:52 | Nahoru | #3409

george72 píše: Milanosor> třeba já



Z Hulina je to za rohem Kdyby jsi mel cas a chut, na zacatku sezony bych se nekdy stavil na kus reci. O prskoletu premyslim, ale furt nevim jestli mi na to vyjde cas...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.1.2020 v 21:59 | Nahoru | #3410

Milanosor píše: Z Hulina je to za rohem Kdyby jsi mel cas a chut, na zacatku sezony bych se nekdy stavil na kus reci. O prskoletu premyslim, ale furt nevim jestli mi na to vyjde cas...



Tak kup něco staršího, co půjde prodat s malou ztrátou a rok nebo dva si vyzkoušej, jestli tě to chytne .

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.1.2020 v 00:20 | Nahoru | #3411
To me by to chytlo, a tom nepochybuji, ale k velke moto i malou.... Asi to necham jeste rok, dva odlezet. Treba bude v te dobe uz i prirustek od Hondy 400ccm +. Me spis ted zajimalo, jake pro vas ted ma vyuziti 1/4 kdyz mate treba i velkou motorku. Mam scootera a taky pujde do sveta, protoze uz ho neojezdim. S deckama a RD toho casu ted moc neni. A tak bych jezdil.... Ale na GS placani neni poteseni... holt zivot je plny paradoxu. Neresit finance, verim ze i casu by se naslo vic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.1.2020 v 08:18 | Nahoru | #3412
Milanosor> Dvěpade k mastodontovi myslím ideální kombinace. Pokud si chci zablbnout po polňačkách, v lese, výlet do okolí atd. vezmu relinu. Jedu někam dál a na dýl s batůžkem vezmu afru. Jedu do města, nebo na nákup vezmu sháčko. Chytne mě blbá na zatáčky vezmu duka390. Když bych do toho nechtěl vrážet háky, nechal bych si relinu. Po nutných úpravách tohle všechno "odjezdíš" jen na ní.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.1.2020 v 11:07 | Nahoru | #3413

HondaOK píše: Milanosor> Dvěpade k mastodontovi myslím ideální kombinace. Pokud si chci zablbnout po polňačkách, v lese, výlet do okolí atd. vezmu relinu. Jedu někam dál a na dýl s batůžkem vezmu afru. Jedu do města, nebo na nákup vezmu sháčko. Chytne mě blbá na zatáčky vezmu duka390. Když bych do toho nechtěl vrážet háky, nechal bych si relinu. Po nutných úpravách tohle všechno "odjezdíš" jen na ní.

To mas panecku pekne na vybranou, podle nalady To bych casove neujezdil ani nahodou. U CRF me zajima i realna dynamika. Ze scooteru vim o co jde, ale na zivo je to jine. To by se ale musela najit dobra duse a na pul hodky mi to pujcit. Na Morave jsem nikde nenasel prodejce, ktery by mel Lko nebo Rally jako demo stroj k zapujceni Asi z toho neni vata.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.1.2020 v 11:10 | Nahoru | #3414
Mozna to u me casem zkonci prodejem GS a provozovanim pouze nejakeho maleho univerzalu. Ktery zatim neni na trhu. KTM 390 Adv ale timto nemyslim. Motorove to bude super, ale neliby se mi. A ty kola....Stejne u BMW 310....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.1.2020 v 11:56 | Nahoru | #3415
Milanosor> Mne to zmysel dáva, aj keby si si zaobstaral nejaký univerzálny stroj (o čom som premýšľal) a zmieril sa s obmedzeniami (PR7 váži o pár desiatok kg viac ako CRF a CRF je ťažká sviňa, na druhej strane podsedák, myslím, nie je zrovna vhodný na to, že si vezmeš pasažiera, 3 kufre a ideš...), stále musíš myslieť na to, že asi najdôležitejšia vec na stroji sú pneumatiky a znovu riešiť to, že buďto máš nejakú špecializovanú a musíš prezúvať, alebo máš takú, čo nie je moc dobrá ani na jedno ani na druhé.

Ak máš 2, proste sadneš na to, na čo máš chuť, a ideš.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.1.2020 v 13:42 | Nahoru | #3416
Metric> Z tohoto pohledu mas 100% pravdu. Ale radikalnejsi rozdil by byl trebas uz WR proti GS. Lko je kockopes, to vsichni vime. Kdyz to prezenu Rally by mohla byt PR7 s malym motorem. Az na ten podvozek.Ale Lko je stale univerzalnejsi nez nektere ostrejsi a drazsi soft off. Uz jsem to resil i jinde, Euro normy zahubi spoustu univerzalnich malych motorek. Snad z toho ale i naopak vzejde neco kraper vetsiho. Ted uz je jen CRF, Beta Alp, AJP a nove Kawa 230. Zivot s PR7 si dovedu predstavit, ale to uz radsi CRF Rally 400ccm + . Neco proste i na dojizdeni. Svizne se svezu rad, ale uz mi staci kousek nad rychlostni limit. Mel jsem XR650R i XR400, ale je taktez vyrobni minulost.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.1.2020 v 02:05 | Nahoru | #3417
Tak jsem se dneska na konci vyjížďky vymlel, když jsem si nevšimnul, že je svah je posetý mokrými kládami a ustřelil mi předek. Když jsem to po dvou hodinách vytáhl z křoví, do kterého jsem vlétnul, byla už tma. Doufal jsem, že se mi i tak podaří zachytit na mobil motorku i se svahem, který mě pokořil, ale místo toho šla z mobilu akorát pára a kdykoli jsem se pokusil udělat fotku, zcela podělala záběr .
Ale jinak, pro vyznavače bláta jsou během dne super podmínky. Aktuálně u nás v nížinách dokonce ani není sůl, a všechno je do hloubky zablácené, podloží zmrzlé a voda tam stojí .

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.1.2020 v 18:45 | Nahoru | #3418
Zdravím ve spolek,
řešil jste někdo na CRF 250L zvýšení zadku pomocí kratších kostí ? Když hledám, tak všude je jen snížení , ale o zvýšení jsem nezavadil ?
díkes
š.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.1.2020 v 19:56 | Nahoru | #3419
chstepan> Když chceš zvýšit zadek, tak nejjednodušší bude nastavit délku tlumiče, ne?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.1.2020 v 20:14 | Nahoru | #3420
Měl jsem CRFku zvýšenou. Dotažený tlumič na max a prodlouženo vyměněnou kostí (dvojitá kost s ložiskem). Je to celkem problém sehnat.
Mám to i v inzerci za směšnou cenu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist