jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
dark-demon píše: Jako, jak dlouho to takhle mohlo jezdit? Divim se ze se to nemazlo uplne. Ve finale ale lepsi ze si na to prisel nez aby se to mazlo a rozjebalo celej motor
Ja mel stesti na itala, ale pravda ze jednoho sem mel funglovku z kramu(corsaro) a na druhym sem delal celej motor (smr510)
A dost me posledni roky laka tuono ale toho se bojim a rikam si kdyz uz pustit masakra tak za neco na cem se da obejt treba cela evropa ale to si zas rikam ze by me nebavilo. A proto mam uz 5 let masakra a asi mi zustane dal
Včera jsem změřil vůle, nevim kolik maj bejt (to v manuálu jaksi není), ve všech uloženích je 0.05 mm (což mi přijde tak nějak ok). Tak asi proto. Je to prostě jen hnusný, né vymlácený. Jezdil jsem s tím nejspíš celou dobu (18tis). A asi by to jezdilo i dál, akorát když už o tom vím, tak mě to sere. A makovice už je na cestě, tak to udělám pořádně.
Tuono jedině 1100, tam už je většina průserů (třeba taky ty vačky) vychytaná. To bych chtěl taky, ale když jsem kupoval, byly přes 300. Teď už je tam i jedno pod dvě kila.
V4R nebrat.
Naposledy editováno 13.04.2020 09:14:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: jo a ma 954RR a jeho kamos 636 (asi 05 nebo tak) a ze pry to poladili (je tam specialita, ze je lista napinaku ve ventilovym deklu a dela to potize kdyz si sedne tesneni) a dali Denso Iridium Power svicky a normalne ta 636 jede ve vrsku lip nez ta 954 (nejprv mu pry ujede, ale ve 250 pry proletel s tou Kawou neskutecne kolem), takze ted shani taky ty svicky
Nevím tedy o jaký liště je řeč, vodítko tam je mezi vačkama co si pamatuju ale je na hlavě určitě ne na ventil deklu...
A co se týče 954 versus 636 tak musím říct, že ten rozdíl ve prospěch 636 je tak jako tak, zákazník měl 954 a v mostě ho 636 pojela na rovině vždy, byl z toho tak v prdeli, že to prodal.
Samozrejme bych ji semtam vytahnul ale jinak ji nechal uz jen jako tema pro vypraveni vnoucatum pekne na stojanu v obyvaku
Udelal bych ji pekne koutek, kde by nad ni byly fotky - vzpominky ze sprintu, zadnaky, elefanty, projizdky ve snehu (na ramecky fotek se ti slozime jako spravny uctivaci masakra)
No a udelal bych srazek na pocest masakra, kde by se udelala spolecna fotka
Edit- jinak ten olej tam dej, kamosovi to pomohlo na zxr 750 a nic to nezralo.
Proste takovej koutek - muzeum u masakra
Naposledy editováno 13.04.2020 09:43:21
Bubrak-ZX10R píše: probral sem to s kamosem ted a rikal, ze by to vyslo asi na kilo to repasovat no, ze by se asi musel delat vybrus a nikasil, ktery delaj v anglii (pac tady to nikdo nedela, jestli mate jiny info, tak by se pripadne hodilo ) , protoze pokud pouze novy krouzky tak ty potrebujou k zajeti aby ten nikasil mel nejaky drazky nebo co, coz ten muj uz je nema.
takze ted je plan ten olej 15w50, ten pry muze udelat fakt hodne, a pak (az bude i tenhle olej zrat litr na 500km) bud jinej motor (v motoJJ je jeden za 33k, ma najeto 8k) a nebo jinou motku
na druhou stranu - jestli by si kralovna vsech masakru to kilo nezaslouzila
Delat vybrus a nikasil by nemusela bejt nutnost, ale taky sem nekolikrat slysel ze u nas to nikdo neumi poradne... Samotnejma kruhama by se tomu dalo pomoct, ale kdo vi na jak dlouho by to bylo.
Ja hlasuju pro to abys koupil jinej motor, nechal ho doma a tenhle dojezdil uplne do mrtva!!! At ma masakr poradnej konec jak se patri a az lehne tak pak teprve vymenit
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1/ Je potreba to rozhodit a zjistit, kudy se olej ztraci
2/ Jsem nikdy neslysel, ze (pokud neni poksozenej povrch) ve valcich, tak nestaci jen prekrouzkovat, pokud jsou krouzky ojety/zapeceny/cokoli
3/ Vubec to nemusi ten olej zrat pres krouzky
Proste k temdle vecem se stav tak, ze vyrazis motor z ramu, nechas to rozhodit, zjistis co je za potiz, a pak se rozhodnes, jestli ma cenu shanet novej motor a todle nechat na nahradni dily, nebo todle opravovat.
Tydle teoreticky uvazovani jsou o hovne, a chyba v radech stovek procent na obe strany.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
I bez rozborky se toho dá hodně zjistit, test komprese a leakdown test.
Co tipuju já jsou zahnojený zakarbonovaný stírací kroužky (což asi jediný není zvenku vidět) a možná vyběhaný vodítka ventilů (což se dá poznat kouknutím do kanálů). Dá se ještě celkem snadno zjistit, jestli to dejchá pod písty jednoduchým vyvedením odfuku kliky do nádobky.
Jak pise fizz, kdyz budou valce ok a nebude z nich siska, dalo by se to udelat prekrouzkovanim, s honovanim to tady uz takovej problem jako s nikasilem neni
Rozborce se to stejne nevyhne, ale ze by si to vzalo litr/1000km jen voditkama-guferama ventilu, to uz by bylo dost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Fugo píše: Nevím tedy o jaký liště je řeč, vodítko tam je mezi vačkama co si pamatuju ale je na hlavě určitě ne na ventil deklu...
A co se týče 954 versus 636 tak musím říct, že ten rozdíl ve prospěch 636 je tak jako tak, zákazník měl 954 a v mostě ho 636 pojela na rovině vždy, byl z toho tak v prdeli, že to prodal.
nevim no, prosel sem partsdepot a vypada to ze ta lista tam jen lezi na retezu a tlaci na ni ventil dekl, je na tom deklu na to takovy zlabek jakoby, tak nevim jak by to bylo k hlave vubec mozny prichytit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
assassin píše: Bubrak: nikasil delaj i ve strakonicich. Krosky se tam posilaj bezne, jestli umi i ctyrvalec nevim. Ale rika se zenv zahranici delaj lepsi. U ty tvy motorky se vi, ze to zere olej kolem kruhu?
no pry to je jasny z toho ze to zahuli kdyz za to vezmu, treba ten zadnour na D10 loni
navic uz asi 3 roky tu pisu ze mi to fluse do airboxu kdyz taham
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: nevim no, prosel sem partsdepot a vypada to ze ta lista tam jen lezi na retezu a tlaci na ni ventil dekl, je na tom deklu na to takovy zlabek jakoby, tak nevim jak by to bylo k hlave vubec mozny prichytit
Á, moje chyba, spojil jsem dva stroje dohromady, omlouvám se. To vodítko skutečně není přišroubovaný na vačkách. Každopádně zbytek platí, svíčky mu nepomůžou .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Ozzy_> nový kruhy do vyjetých válců jsou špatný nápad, protože nežijem v ideálním světě a ojetý válce nejsou válce ale šišoidy, nový kruhy se v nich tedy nebudou točit a zapečou se a bude to žrát ještě víc a půjde to brzo srát. Takže minimálně změřit ovalitu a pokud bude ok, tak minimálně přehonovat, protože povrch kroužků a valce se spolu musí zaběhnout (proto je po honování hrubej povrch)
I bez rozborky se toho dá hodně zjistit, test komprese a leakdown test.
Co tipuju já jsou zahnojený zakarbonovaný stírací kroužky (což asi jediný není zvenku vidět) a možná vyběhaný vodítka ventilů (což se dá poznat kouknutím do kanálů). Dá se ještě celkem snadno zjistit, jestli to dejchá pod písty jednoduchým vyvedením odfuku kliky do nádobky.
Vsak jo, prekrouzkovat a prehonovat .... pokud je to k tomu. Coz se presne tezko pozna zvenku.
Edit: Honovani a delat na techdle 4valcich nikasil je krapaaaaaanek jiny povidani.
Naposledy editováno 13.04.2020 22:49:40
Ozzy_ píše: Vsak jo, prekrouzkovat a prehonovat .... pokud je to k tomu. Coz se presne tezko pozna zvenku.
Edit: Honovani a delat na techdle 4valcich nikasil je krapaaaaaanek jiny povidani.
ale jo, o tom sem taky samo uvazoval, ale predpoklada se, ze nikasil nebude ok a kruhovy tvar taky uz nebude ok (vzhledem k najezdu, 126300 km a ne vzdy turisticky rezim otacek), tak je asi vyhodnejsi to dojezdit na hustsi olej a pak vymenit motor, treba za 3 roky.
pokud myslis, nebo tady v plenu myslite, ze je velka pravdepodobnost, ze nikasil bude ok a valec bude valec a ne sisojd, tak to muzu prehodnotit.
protoze ono i to otevreni muze byt jakoby zbytecny z urcityho uhlu pohledu.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ozzy_ píše: A tak jasne, muzes tam lejt litr na tisic oleje, a jezdit dokud to nezakokrha
uvidim co udela ta 15w50 , treba to prestane uplne zrat
Bubrak-ZX10R píše: uvidim co udela ta 15w50 , treba to prestane uplne zrat
A masakr ztrati dalsi promile vykonu, nekdy bych chtel videt tvuj stroj na brzde
100 za opravu motoru mi prijde hodne ustreleny, koukni za kolik je pistni sada a napis oulehlovi kolik chce za novou vlozku a nicasil. https://www.oulehla.cz/pistni-sada-kawasaki-zx10-r-04-07-13-5-1-8822/
Nejlepsi by bylo to rozebrat a zjistit co je spatne, pak urcit nejlepsi cestu opravy nebo neopravy, je jasny ze neco spatne tam je urcite.
Ty pisty vcetne novy vlozky odhaduju celkem na 30 plus prace, pak tam muzes mit spatny ventily, voditka ventilu, chtelo by to minimalne prebrousit jejich dosedaci plochy ... Dily se daj vzit primo z japonska za 60% ceny v eu vcetne dopravy a cla, na japan.webike.net
Delas zavery na zaklade placnuti do vody :)
3 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: Stev: tak kdes byl celou dobu? ale pořád ten motor za 33 vyjde líp mi přijde, ale oprava takto by vyšla výrazně méně než kilo , to jo samo
Ale nemáš záruku, v jakým stavu je ten za 33 000,-...Já bych to asi taky rozdělal a uvidíš, jestli to má cenu. A že jsi to ty, tak kdyby jsi chtěl tip, kde sehnat díly ještě levněji, než na Webike, tak napiš zprávu...
tohle musí bejt svezení, i když vás by ten čtvrtinkovej motor asi nenadchnul no, to chápu
https://www.motorkar...ou-zx-25r-43642.html
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: jinak dneska mame 12 let vyroci masakralniho vlakna
To uz ji mas vazne tak dlouho? ty voe, ja mam teprv 5 let. Pred 12 rokama se muj masakr teprv narodil
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dark-demon píše: To uz ji mas vazne tak dlouho? ty voe, ja mam teprv 5 let. Pred 12 rokama se muj masakr teprv narodil
dokonce jeste o skoro rok dyl, od 28.7.2007 , mela najeto 12252 km ,cena 165k, a zajimavost, v tom roce jsem mel ten den uz najeto 12636km na ZX9R a dalsich motkach celkem sem dal ten rok 20031 km na moto
Naposledy editováno 14.04.2020 20:06:54
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |