jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1/ Je potreba to rozhodit a zjistit, kudy se olej ztraci
2/ Jsem nikdy neslysel, ze (pokud neni poksozenej povrch) ve valcich, tak nestaci jen prekrouzkovat, pokud jsou krouzky ojety/zapeceny/cokoli
3/ Vubec to nemusi ten olej zrat pres krouzky
Proste k temdle vecem se stav tak, ze vyrazis motor z ramu, nechas to rozhodit, zjistis co je za potiz, a pak se rozhodnes, jestli ma cenu shanet novej motor a todle nechat na nahradni dily, nebo todle opravovat.
Tydle teoreticky uvazovani jsou o hovne, a chyba v radech stovek procent na obe strany.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
I bez rozborky se toho dá hodně zjistit, test komprese a leakdown test.
Co tipuju já jsou zahnojený zakarbonovaný stírací kroužky (což asi jediný není zvenku vidět) a možná vyběhaný vodítka ventilů (což se dá poznat kouknutím do kanálů). Dá se ještě celkem snadno zjistit, jestli to dejchá pod písty jednoduchým vyvedením odfuku kliky do nádobky.
Jak pise fizz, kdyz budou valce ok a nebude z nich siska, dalo by se to udelat prekrouzkovanim, s honovanim to tady uz takovej problem jako s nikasilem neni
Rozborce se to stejne nevyhne, ale ze by si to vzalo litr/1000km jen voditkama-guferama ventilu, to uz by bylo dost
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |