paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol

Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.4.2020 v 12:48 | Nahoru | #1
Ozzy_> nový kruhy do vyjetých válců jsou špatný nápad, protože nežijem v ideálním světě a ojetý válce nejsou válce ale šišoidy, nový kruhy se v nich tedy nebudou točit a zapečou se a bude to žrát ještě víc a půjde to brzo srát. Takže minimálně změřit ovalitu a pokud bude ok, tak minimálně přehonovat, protože povrch kroužků a valce se spolu musí zaběhnout (proto je po honování hrubej povrch)

I bez rozborky se toho dá hodně zjistit, test komprese a leakdown test.
Co tipuju já jsou zahnojený zakarbonovaný stírací kroužky (což asi jediný není zvenku vidět) a možná vyběhaný vodítka ventilů (což se dá poznat kouknutím do kanálů). Dá se ještě celkem snadno zjistit, jestli to dejchá pod písty jednoduchým vyvedením odfuku kliky do nádobky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.4.2020 v 22:48 | Nahoru | #2

FiZzeR píše: Ozzy_> nový kruhy do vyjetých válců jsou špatný nápad, protože nežijem v ideálním světě a ojetý válce nejsou válce ale šišoidy, nový kruhy se v nich tedy nebudou točit a zapečou se a bude to žrát ještě víc a půjde to brzo srát. Takže minimálně změřit ovalitu a pokud bude ok, tak minimálně přehonovat, protože povrch kroužků a valce se spolu musí zaběhnout (proto je po honování hrubej povrch)

I bez rozborky se toho dá hodně zjistit, test komprese a leakdown test.
Co tipuju já jsou zahnojený zakarbonovaný stírací kroužky (což asi jediný není zvenku vidět) a možná vyběhaný vodítka ventilů (což se dá poznat kouknutím do kanálů). Dá se ještě celkem snadno zjistit, jestli to dejchá pod písty jednoduchým vyvedením odfuku kliky do nádobky.



Vsak jo, prekrouzkovat a prehonovat .... pokud je to k tomu. Coz se presne tezko pozna zvenku.

Edit: Honovani a delat na techdle 4valcich nikasil je krapaaaaaanek jiny povidani.

Naposledy editováno 13.04.2020 22:49:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist