-
Jawa 250 Pérák (1948) Top
Jde o rezavou hromádku neštěstí, ze které udělám za nějaký čas výstavní kus, abych věděl, kde že se to psala výrazná čás...
-
Jawa 250 Pérák (1951) Top
Příběh začíná v dubnu 2008, kdy jsem koupil u hajného tento pekelný stroj za cenu šrotu. První ohlédnutí a co je špatně....
-
Jawa 250 Pérák custom (1947)
Provozováno v armádě 47-52. Potom v soukromých rukou, dosud na bílých číslech. Koupeno v roce 1988 jako "krabicovka" z p...
-
Jawa 250 Pérák (1948)
Motorka po dlouhé renovaci.Stavěná pro radost z jízdy k dosažení pozitivních myšlenek... Pro jízdu při pěkném počasí.Vžd...
-
Jawa 250 Pérák (1950)
Je to strašný vergl ikdyz to má upside vidlice a racing ražení
-
Jawa 250 Pérák (1951)
Můj miláček, kterého jsem si vysnil a pořídil jako svoji vůbec první motorku.
-
Jawa 250 Pérák (1953)
Jawa 250 - perák, dávno som o ňom uvažoval. Iba uvažoval, avšak úvaha sa jedného dňa premenila na realitu, sám neviem pr...
-
Jawa 250 Pérák (1950)
Máme se rádi a to nám stačí :D
-
Jawa 250 Pérák (1949)
Skládačka ze zbytků co dům dal, tak aby to z dálky vypadalo jako Pérák FJ :D
-
Jawa 250 Pérák (1953)
Motorka na kochanie a radosť z jazdy.
-
Jawa 250 Pérák (1947)
Pérák od dědy a takové rodínne dědictví ...
-
Jawa 250 Pérák (1953)
Jawa 250/11 perak (1953), nepojazdna, vyvozny typ
-
Jawa 250 Pérák (1954)
Jawa Pérák 250 1954 Sen všech správných chlapů ? Skvost do garáže a jen se chodit dívat po večerech.
Uživatel Michal_Zich Výška jezdce 176 cm Vloženo 16.7.2021 Stav Aktivní Komentáře 9x Lokalita Stříbro -
Jawa 250 Pérák (1952)
Pérák komunista. Ve znaku na nádrži kolečko, zapuštěná odrazka v blatníku, přední blatník na 4 šrouby, nosič na blatníku...
-
Jawa 250 Pérák custom (1949)
Prosím o pomoc při hledání ukradených motorek
-
Jawa 250 Pérák (1950)
Profesionalní renovace byla provedena v roce 2018. Motocykl krásně jede.
-
Jawa 250 Pérák (1954)
I když na ní jezdily naši tátové a dědové, stále nepatří do šrotu
-
Jawa 250 Pérák (1951)
Můj první stroj co sem složil po atomech až po schopnost jezdit po silnici. Je na notách, po generálce a je můj!
-
Jawa 250 Pérák (1952)
Nie je to moja motorka. S kamarátom som ju trošku renovovali pre jeho kamaráta.
-
Jawa 250 Pérák (1954)
Reinkarnace vojenského Péráka. Torzo získáno od vzdálené rodiny výměnou. Původ je nějaká vojenská posádka na jihu Čech. ...
-
Jawa 250 Pérák (1950)
Veterán co dodat. Je to motorka kterou mám víc jak dvacet let. Rodinné stříbro.
-
Jawa 250 Pérák (1950)
5 let práce, renovace provedena. Originál motor mám, nyní na zkoušku jawa Libeňák, první a poslední které ještě pasovali...