Motorka po dlouhé renovaci.Stavěná pro radost z jízdy k dosažení pozitivních myšlenek... Pro jízdu při pěkném počasí.Vždy sólo.
Baví mě to ladit k dokonalosti.
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - První svezení na zrenovovaném péráku je čistá euforie. Svezení je naprosto odlišné od kývačky a zde více cítíte, že motorku opravdu řídíte...Je dost tvrdá, ale tak,aby to bylo v pořádku.
Recenze
Najeto mám zatím jen 500 km.Motor je tedy ještě v záběhu.
Moc to nehoním,max do 60 km/h.
Podvozek funguje bez problémů, vše je zatím bez vůlí.Poměrně slušně drží stopu, mám obutí Mitas s dobovým vzorem.
Časem chci ještě dokoupit brašny, abych mohl vozit aspoň lahváče.
Brzdy na péráku brzdí celkem slušně s ohledem na dobu,kdy byly vyvíjeny -hlavně zadní, protože zde není lanovod, ale táhlo, kterým není problém motorku uvést rychle do smyku.
Spotřeba je také velmi slušná do 4 litrů.S plnou nádrží najedete víc km než u kývačky.
Zapalování mám klasické kladívkové s elektronickým regulátorem.Vape bylo lepší,motocykl by se dal obsadit silnějšími žárovkami.Ale nechám to zatím tak.Večer jezdím nerad, protože mám obavy ze zvěře.I když musím říct, že barevná hudba vypadá večer opravdu pěkně,jak řadíte,modré kontrolky pěkně přeskakují.
Už se těším, až bude motorka zajetá a vyzkouším konečně jak opravdu jede.
Klobouk dolů, pane.
S úctou "smekám" před každým, kdo má šikovné ruce a trpělivost a dokáže zrenovovat takový skvost
Nádherná klasika, nádherný kus motoristické historie, byť při srovnání s dnešní technikou - co si budem nalhávat - jízda i údržba aby to vůbec jelo, je z dnešního pohledu čirá hrůza. Ale když na to někdo má to pravé motorkářské srdce a hlavně tu šikovnost - je to prostě paráda. Moc ti přeji aby ti ta kráska dělala dlouho a dlouho radost.
Moc pěkný
Pěkná renovace. Sám mám péráka přes 40 let, jízdně nic moc, ale spolehlivý je. A dva taky uveze, byl jsem na něm ve dvou 1000 km na dovolené a dobré. At' ti dělá radost.
Krasavec.