Skládačka ze zbytků co dům dal, tak aby to z dálky vypadalo jako Pérák FJ :D
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - Docela se povedlo, jsem rád z toho jak to ve finále vypadá.
Doplňky na motorce - Žádné
Recenze
Skládačka opravdu co díl to jiný kus. Hlavně jsem nebyl ochoten solit za díly jako je spínačka FJ za + 25000,- a podobně tyto nehorázné sumy,... Rám se musel hooodně vyvařovat! Světlomet je třeba také původní, parabola nově napařená, rámeček opravený, vyklepaný a nachromovaný. Výfuky jsou tak jak jsou. Tedy jejich tlumiče. Chromař bohužel už není k dispozici a nové jsem nechtěl kupovat,..tyto FJ stejně nikdo nenabízí. No takže kombinace lak, přechromovaná koncovka. Nosič je opravovaný. Blatníky originální oba. Repliky se mě nelíbily a to jakože velmi. Kolena Hadrávek, barva podle origoš dílu z nabídky dle vzorníku od Motokenny – opravdu bomba barva, kryje krásně a hezký odstín co sedí k dochovaným dílům. Znaky na nádrži byly vybroušené, a tak z metru vypadají docela v pohodě :D. Kola (středy) jsem nechromoval, origo byly po obroušení "ve smaltu", takže stříbrná Celox.
Papíry má, takže další Pérák na silnici.
Gumy Čína nějaké Fortuna za asi 600,- Kč/ks. Najedou kolem 8-10000 km, to mám vyzkoušeno a to asi bude pro začátek stačit :D
Prostě Pérák co vypadá, jak vypadá,..!
K infu ze skládání něco o replice krytu. Nyní mám již oroginální kryt!!!
VIDEO USAZENÍ A ÚPRAV KRYTU V REPLICE
Hezka masinka
Pérák zajímavě udělanej ,nejlepší motorka od JAWY co kdy byla vyrobena
Závidím
Perfektný výsledok pre oči laika.
Ak by si to kupoval človek "laik", ktorý chce starú motorku pre potešenie, tak ani nezistí, že niečo nie je ako má byť A ľudia, ktorých zrak pritiahne táto motorka na ulici to už nebudú riešiť vôbec.
Je skvelé, že sú ľudia, ktoré takto zachovávajú históriu pre potešenie nás všetkých
Parádní