Seznam deníků k motorkám
Nalezeno 93 záznamů

• Moldavsko až do Oděsy

Letošní 8 denní trip, cíl Moldavsko, Podněstří a nakonec Oděsa. Škoda, že nemám záznamové zařízení na přilbě, a tak nemám zdokumentované obrazy za jí...

Vloženo: 20.5.2024
  • Melk

Po podzimním výletu kdy jsem nestihla Melk a jeho klášter, je potřeba dluh vyrovnat, takže hurá, hlásí krásné počasí, jdu na to !! Mapy cz mě spolehl...

Vloženo: 8.4.2024
  • Wachau

asi poslední výlet v roce 2023, cestou z Alp mne uchvátila krajina kolem Dunaje, tak sobotní výlet , vyšlo nádherné počasí, jen škoda, že den už je kr...

Vloženo: 25.10.2023
  • Alpy 9/2023

Babí léto - tak je potřeba ještě vyrazit. A kam jinam než na krásné silnice k sousedům do Rakouska. Nebyla jsem ještě na Orlím hnízdě, Maltě = Köln...

Vloženo: 15.9.2023
    Město: Třebíč
  • Jeseníky s NiLu a Lukášem :)

Tak jsme se opět po 2 letech domluvily s NiLu na prodloužený víkend na Jeseníky :-D . Já vyrážela ve čtvrtek v půl 9 směr Praha, dálnice na Hradec, K...

Vloženo: 21.8.2023
  • Sardinie 2023

Tak kde jsme to ještě nebyli ? Volba padla na Sardinii, která byla už kdysi v plánu, a tak na ni došlo letos. Je to opravdu nádhera a ráj pro mot...

Vloženo: 15.5.2023
  • Asi poslední výlet v roce 2022

Letos byl nádherný podzim, tak nešlo ještě nevyjet. Kousek za hranice do Rakous. Kollmitz, ( hrad), Geras (opatství), Krumau (hrad ), Zwettl (klášter...

Vloženo: 10.11.2022
  • Streetík se Zephyrkem na Lipně

V neděli před 10tou jsme vyráželi směr Votice, po dálnici do ČB. Za ČB na půli cesty do Českého Krumlova jsme se zastavili v Originál Afrika na vynika...

Vloženo: 8.8.2022
  • Rakousko na 3 dny

Hurá akce - na otočku do Rakouska. Ubytko ve Filzmoos, pátek cesta ve vedru 452 km, v sobotu zas pro změnu zhoršení počasí, dopo půjčujeme za 29 EUR...

Vloženo: 8.8.2022
  • Víkendové Jižní čechy

Víkendové ježdění po jižních čechách :-D . V sobotu byl sraz v Milevsku a pokračovali jsme směr Týn nad Vltavou, tam si vyměnili streety [lol] a sve...

Vloženo: 18.7.2022
  • Vzala jsem streetka na Šumavu

Dnešní výletík za kamarádkou přes Příbram, Rožmitál p. Třemšínem, Věšín, okolo Plzně do Dolní Lukavice. Zásek u Losiné, kde se staví velký kruháč, tak...

Vloženo: 15.7.2022
  • Balkán 2022

Tak zas po nějaké době návštěva jihu - první den trochu ve Slovinsku deštivo, ale pak už jen krásné počasí. Jeden z nejfotogeničtějších zájezdů, bosen...

Vloženo: 24.5.2022
  • Polsko a SK 2021

Tak po ochutnávce Tater z polské strany padla volba více to prozkoumat z druhé strany a vyplatilo se, hlavně díky tomu, že vyšlo nádherné počasí v út...

Vloženo: 13.9.2021
  • Slovensko 2021

s kamarátom na Slovensko, čo iné v dobe covidu 5 denní výlet za krásami a intenzivní kurs slovenčiny fungoval intercom, tak paráda, úplně jiné ježdě...

Vloženo: 13.9.2021
  • Slovinsko 2021

Pozdně jarní (teplotami určitě) byl první letošní zájezd za Lipicány. To byl původní záměr, ale nakonec - když už tam jsme tak blízko, bylo by škoda n...

Vloženo: 31.5.2021
  • Že by highsider?

Přihodil se mi zajímavý zážitek. V docela malé rychlosti mi v křižovatce proklouzlo zadní kolo a ani nevím jak - chytlo se a sbíral jsem se ze země př...

Vloženo: 4.10.2020
    Typ: Havárie
  • Nové pneu

Plánoval jsem nové pneu na příští sezónu, ale defekt výměnu urychlil. Nečekaně jsem se musel svézt odtahovkou poté, co jsem ráno přijel do práce, ale...

Vloženo: 29.9.2020
    Typ: Oprava
    Město: Slopné
  • Istrie a slovinské zatáčky na otočku

Ve středu kontakt, ve čtvrtek ráno realizace :-D . Vyjíždíme v 7 ráno, přes Alpy po okreskách se prý pokochat, večer nám to pak chybí. Chorvatské hr...

Vloženo: 14.9.2020
  • Rumunsko potřetí

Opět Rumunsko, korinavirus omezil výběr lokalit, ale nevadilo. Krasna příroda, a za 4 dny dovolené 9 dni volna. Najeto 3348 km.

Vloženo: 14.7.2020
  • Rumunsko 2020

Letos je celý rok jakýsi divný, ach ta doba koronavirová.., a tak nebylo moc na výběr kam, padla volba znovu na Rumunsko. Ale nelitovali jsme, je tam ...

Vloženo: 13.7.2020
  • Motoškola - Vysoké Mýto

Na závěr sezóny, 20. září 2019, jsem se zúčastnil motoškoly ve Vysokém Mýtě. Instruktoři týmu Silnicnimotoskola.cz si nás všechny rozdělili podle zkuš...

Vloženo: 5.4.2020
    Typ: Reportáž
    Vložil: klukzpardubic
    Město: Pardubice
  • Držák SPZ

Motorku jsem koupil s tail tidy úpravou, která byla provedená z velké části podomácku a po italsku :-). Na oko to při pohledu z dálky nevypadalo zle, ...

Vloženo: 8.3.2020
    Typ: Montáž doplňku
  • Podzimní SK

Pořád "pasu" po nějakém menším výletu a hle - jeden se zde objevil- jak se hodí pondělní svátek 28.10. !! Domluveno a v so (já už v pátek) vyrážíme v...

Vloženo: 29.10.2019
    Město: Třebíč
  • výměna oleje+koně na víííc

po cca 7000 km je sezona skoro u konce takže už jsem vyměnil olej i filtr ať je motorka "připravená" na další sezonu. Na ráfky jsem nalepil Polepy od...

Vloženo: 12.10.2019
  • přezutí zadní pneumatiky

tak jsem ke konci sezony přezul zadní pneu. (y) Na předku ještě něco najezdím a pak to taky vyměním. Pohrával jsem si s myšlenkou že objednám trochu ...

Vloženo: 12.10.2019
    Město: Šternberk
  • Nejbližší lyžařská centra v létě

Tři dny volna, tak něco přihodíme a máme časoprostor na menší výlet. Chtěli jsme jen tak, ale nakonec z toho bylo objíždění a návštěva lyžařských stř...

Vloženo: 10.7.2019
  • 2019-cíl : pobřeží Baltu

Ač tomu zprvu vůbec nic nenasvědčovalo, mini dovolená se nakonec vydařila. ------------------------------------------------------------ Ve středu v...

Vloženo: 26.5.2019
    Město: Třebíč
  • příprava na další sezonu

Byl proveden servis/údržba Přišla mi nová přední guma Dunlop Sport max Roadsmart 2.Rozdělal jsem ložiska v předním kole a mazivo bylo vyschlé.Nebylo ...

Vloženo: 8.12.2018
  • Výměna Oleje

Konečně se našla špetka času na deník. Tak já jen že aby si někdo nemyslel že ten olej měním teprve poprvé na Triplu. Ale nebyl prostě čas. Chtěl jsem...

Vloženo: 21.9.2018
    Město: Šternberk
  • Polsko 2018 aneb jak jsme se na přechodu...

Cílem byly slovensko-polské Poloniny, Solina jezero, Dukla, pak Krakow. Je to nádherné historické město. Cestou zpět jsme nevynechali Osvětim. Jeli...